Miksi oot vielä hereillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa Raksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa Raksu

Vieras
Meillä lähtee juna klo 4.00 niin sitä tässä odottelen, herätän miehen ja lapset kohta. :) Itse kun yökyöpeli olen niin ei viittinyt alkaa parin tunnin takia nukkumaan.

Huomenna on 21-05 töitä niin jos en valvo tänään niin en nuku huomenna iltapäivään saakka ja jos en nuku iltapäivään saakka niin sitten olen töissä liian uninen :)

Meillä ei yövuorolaisella ole mitään erityistä tehtävää. Laki velvoittaa, että täällä pitää olla 24/7 jonkun paikalla. Yövuoro kestää 21.00-08.00. Olen mielenterveyskuntoutujien asumispalveluyksikössä ja täällä porukka nukkuu öisin. Eli ihan luvan kanssa saan istua koneella :)

Yleensä yövuoroissa ei tapahdu mitään. Joskus joku soittaa ja haluaa kysyä kuka tuli yövuoroon tai joskus harvoin joku käy pyytämässä lääkettä ahdistukseen tms.
Meillä ei tehdä edes mitään yökiertoja tms, koska kaikki nukkuvat omissa asunnoissaan.

Mäkin olen töissä! Olen töissä lastensuojeluyksikössä. Meidän nuoret nukkuvat kaikki, joten mä saan ihan luvan kanssa roikkua netissä, katsoa telkkaria tai leipoa vaikka. Kunhan olen tässä paikalla kaiken varalta.

Meillä ei yövuorolaisella ole mitään erityistä tehtävää. Laki velvoittaa, että täällä pitää olla 24/7 jonkun paikalla. Yövuoro kestää 21.00-08.00. Olen mielenterveyskuntoutujien asumispalveluyksikössä ja täällä porukka nukkuu öisin. Eli ihan luvan kanssa saan istua koneella :)

Yleensä yövuoroissa ei tapahdu mitään. Joskus joku soittaa ja haluaa kysyä kuka tuli yövuoroon tai joskus harvoin joku käy pyytämässä lääkettä ahdistukseen tms.
Meillä ei tehdä edes mitään yökiertoja tms, koska kaikki nukkuvat omissa asunnoissaan.

Jasso. No sitten. Oispa jännä ku vois vaan istua koneella ja palkka juoksee... Ehkä sitten kun olen rikas ja iso pomo. Hahaha.

Mietin soittaisinko miehelle ja pyytäisin tuomaan suklaata aamuksi. Ja viilentelen kotia, en viitsi jättää parvekkeen ovea yöksi auki riskillä että taapero herää ja meneekin omin päin sinne ja minä nukun tyytyväisenä.

[QUOTE="pippur";24249572]Jasso. No sitten. Oispa jännä ku vois vaan istua koneella ja palkka juoksee... Ehkä sitten kun olen rikas ja iso pomo. Hahaha.[/QUOTE]

Ei isot pomot istu öisin surffailemassa koneella palkan juostessa. Jos haluut yövuoroon surffailemaan, niin mene töihin alalle, jolla on yöpäivystyksiä. Esim. vartijaksi tai sairaanhoitajaksi tai jonnekin tekniseen tukeen.

Yhteistyössä