Miksi ostat valion maitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
taidat ostaa vaanm sitä laktoositonta, sitä läytyy siwasakain, mutta ainki meidän siwassa lukee ettää maitomme on suomalsiata ja täällä on tavallsiet maidot kaikki arlaa/ ingmannia
Jep, ostan vain laktoositonta. En ole katsonutkaan, mitä noi muut maidot tossa Siwassa on.

Mie otan aina 1,5 l:n purkkeja kun on saatavilla ja musta ingmannin maito on paremman makuista kuin valion. Vaikka ennen ostin aina pelkästään valion. Lisäksi ratkaisee hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Valion laktoositon maitojuoma on paljon parempaa kun esim. ingmanin vastaava.
Siksi juon sitä. Vaikka onkin tyyristä 1,79e/litra.

Minä taas en huomaa näissä mitään eroa. Tai ehkä huomais, jos testaamalla vertais, mutta hyvin on arla-ingman uponnut. Jos ja kun tölkissä lukee molemmat nimet on maitokin suomalaista.

No mä kuitenkin huomaan.
Vaikken olis kahteen viikkoon juonut tippaakaan maitoa, tiedän kumpaa mulla on lasissa vaikken purkkia näkis.

Valion raejuustossa on muuten myös ihan selkeä makuero ingmanin vastaavaan, ei se inkku maistu yhtään miltään :whistle:

tuota et usko itsekään.

Ei kun tää ihan totta.

Ei ole. se on sität luulotautai. Luullaan että KAIKIarlan maito tuilee ruotsista. ei niissä ole amkueroja.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

Minä taas en huomaa näissä mitään eroa. Tai ehkä huomais, jos testaamalla vertais, mutta hyvin on arla-ingman uponnut. Jos ja kun tölkissä lukee molemmat nimet on maitokin suomalaista.

No mä kuitenkin huomaan.
Vaikken olis kahteen viikkoon juonut tippaakaan maitoa, tiedän kumpaa mulla on lasissa vaikken purkkia näkis.

Valion raejuustossa on muuten myös ihan selkeä makuero ingmanin vastaavaan, ei se inkku maistu yhtään miltään :whistle:

tuota et usko itsekään.

Ei kun tää ihan totta.

Ei ole. se on sität luulotautai. Luullaan että KAIKIarlan maito tuilee ruotsista. ei niissä ole amkueroja.

No se nyt on sama vaikka tulis turkista! Mutta kun se ON erimakuista.
Kai ne jotain tekee erilailla.

Täällä maksaa toi Cittarissa 1,85 e/litra ja Siwassa 1,99 e/litra.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ostakaan.. tuon töistä siwasta maidot tullessani eli en valioo ;)

Minkä puljun ne maidot sitten muka on?

arla/ingmannin

Ja ne maksaa euron tölkki :laugh: :D

ei ainkaan tääälä maksa, eddes siwassa. Prismassa onkin sen 75 senttiä arla /ingmann maito.valion on mutaman sentin lalliimpaa, mutta vuodess iso säästö

Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:
Enkä minäkään tiedä mitä maito maksaa, ei oo oikeesti mitään hajua..

Ja ostan 1,5 l tölkkejä..
En mäkään olisi tiennyt, ellei lompakko olisi ollut tuossa vieressä ja siellä kuitteja :D

Harvemmin ostan maitoa, mutta kun ostan niin ostan valion maitoa, ollaan valion tuottajia.
Ja no meillä on vaihtoehtona Valio tai Ingman (vai onko se Arla-Ingman) ja jos ostaisin sitä se olisi oikeastaan itseltä pois.
Ja tuohon ruotsalaisuuteen, niin Arla-Ingmanin maito on suomalaista noin yleensä, toki viimeeksi keväällä toivat maitoa Ruotsin puolelta.