miksi paino ei putoa?eilen tuli n. 800 kalorin vaje ja silti paino noussut eilisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ölli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ölli

Vieras
2 kiloa! eilen oli ovis ja söin hernekeittoa jos ne jotain vaikuttaa asiaan. Oikeesti mulla menee järki kohta. paino on heinäkuusta asti juminut samassa vaikka kalorit 500 vajaalla koko ajan. viikko sitten lisäsin vajeen 700 kun mitään ei tapahdu!

Painohan saattaa vaihdella muutamalla kilolla ihan vaikka turvotuksen takia, myös kuukautiskierto vaikuttaa painoon. Kannattaa käydä vaaalla vain kerran viikossa ja samaan aikaan vuorokaudesta.

Kannattaa syödä sen verran kuin on laskettu tarpeellinen kalorimäärä sun painoiselle/pituiselle henkilölle! Kun liikkuu, saa syödä enemmän!
Ja tosiaan, paino saattaa hyvinkin heitellä välillä..

Kuinka paljon kaloreita syöt päivässä? Mikä on sun pituus ja tän hetkinen paino? Liikutko yhtään? Älä oleta, että kolmessa/neljässä viikossa mitään radikaalia tapahtuisi vaikka kuinka yrittäisit.

no oon laihduttanut juhannukseta lähtien ja kaloreita syön sen verran että vajetta tulee se 700 päivässä. en nyt tarkkaa lukua muista mut jotain 1400-1600 väliltä. kalorilaskuri.fi kyllä ilmoittaa milloin kalorit ylittyvät. painoa on 98 ja 160 pituutta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no oon laihduttanut juhannukseta lähtien ja kaloreita syön sen verran että vajetta tulee se 700 päivässä. en nyt tarkkaa lukua muista mut jotain 1400-1600 väliltä. kalorilaskuri.fi kyllä ilmoittaa milloin kalorit ylittyvät. painoa on 98 ja 160 pituutta

syötkä tarpeeksi kuituja (vihanneksi, täysjyvää, leseitä ymv.) ? Jospa aineenvaihdunta ei ole lähtenyt kunnolla käyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuo sivusto siis väittää että sun kuuluis syödä 2100 kaloria normaalisti??? Hui.

Tuon pituselle naiselle (jos et imetä etkä ole raskaana) on todellinen tarve siinä 1500-1600 kieppeillä, ja laihduttaaksesi pitäis tipauttaa 1100-1200 päivittäinen energiansaanti.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tuo sivusto siis väittää että sun kuuluis syödä 2100 kaloria normaalisti??? Hui.

Tuon pituselle naiselle (jos et imetä etkä ole raskaana) on todellinen tarve siinä 1500-1600 kieppeillä, ja laihduttaaksesi pitäis tipauttaa 1100-1200 päivittäinen energiansaanti.
Kyllä 98 kiloinen voi syödä 2100 kcal JOS haluaa pitää painonsa samassa.
Alle 1200 kcal ei kenenkään pidä mennä.

Hei mikä sen ilmaisen sivuston osoite oli, jonka joku täällä kerran linkitti. Siellä sai kertoa mitä oli päivän aikana syönyt, ja sivusto laski kalorit. Haluaisin myös tietää, mikä olisi sopiva kalorimäärä minun pituiselleni ja painoiselleni naiselle. Osaako kukaan auttaa?

Yhteistyössä