V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä ainakaa menny, tein välissä lypsylistoja lomittajalle huomiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kaikki meni jääkaapille :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kaikki meni jääkaapille :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kaikki meni jääkaapille :xmas:
Ei kai nyt tähän aikaan? =)
voi hitsi,onko sulla siis ihan oma maatila missä lehmiä lypsettäväksi?Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:En mä ainakaa menny, tein välissä lypsylistoja lomittajalle huomiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kaikki meni jääkaapille :xmas:
Mulla on peräti 6 päivää putkeen LOMAA!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lenuski:voi hitsi,onko sulla siis ihan oma maatila missä lehmiä lypsettäväksi?Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:En mä ainakaa menny, tein välissä lypsylistoja lomittajalle huomiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kaikki meni jääkaapille :xmas:
Mulla on peräti 6 päivää putkeen LOMAA!!!!!![]()
vai oletko itse lomittaja?anteeksi tyhmä kysymykseni..muku mä en tiä näistä maatilan hommista mittään,muuta kun arvaatko mitä et näin juhannusta ennen hiahon meiän piha maalla,ei siis ollut lehmä joka lypsää![]()
:wave: (tietäväisenä)