Miksi palstalla omakotitalo on ainut oikea vaihtoehto?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, mie voisin tästä ok-talosta ihan hyvin lähteä rivitaloon. Kerrostaloon en, pihaa tykkään laittaa kuitenkin, ja noille koirillekin ulkoilutus on helpompaa... En minä ainakaan aloittajan mainitsemaa ole palstalla huomannut.

Sinä saat olla iloinen. Etkä ole vaatimassa, että muiden tulee haluta samoja asioita.
Juu en! Asun vielä kerrostaloasunnossa. Olen onnellinen täälläkin, onhan tässä parveke. Ja toisaalta tykkään kun naapureiden äänet kuuluu ja kun kadulta kuuluu ääniä varsinkin kesäisin. Kun aamuyöllä ihmiset tulee ravintoloista valomerkin jälkeen. Hassua, mutta sitä tulen varmaan ikävöimään eniten.

näköjään et osannut lukea viestiä missä sanoin,että täällä palstalla mielipiteet asiasta kuin asiasta menee monella monesti kateuden mukaan...en sanonut kenenkään kadehtivan sinun isoa lainaasi...vaan tuntuu että jos joku sanoo asuvansa kivassa omakotitalossa ym. nii joku tulee heti kommentoimaan jotain ilkeetä ja jos joku kertoo asuvansa kivassa kerrostalossa jossa vaikka nyt kiva piha tai mukavat naapurit ni heti joku tulee sen haukkumaan ja sitärataa...on tää palsta niin mukava :D ja niinkun nytkin ilmeisesti tahallaan halusit ymmärtää väärin...että joku on kateellinen sinulle sinun isosta lainasta heh :D

[QUOTE="vieras";25144030]näköjään et osannut lukea viestiä missä sanoin,että täällä palstalla mielipiteet asiasta kuin asiasta menee monella monesti kateuden mukaan...en sanonut kenenkään kadehtivan sinun isoa lainaasi...vaan tuntuu että jos joku sanoo asuvansa kivassa omakotitalossa ym. nii joku tulee heti kommentoimaan jotain ilkeetä ja jos joku kertoo asuvansa kivassa kerrostalossa jossa vaikka nyt kiva piha tai mukavat naapurit ni heti joku tulee sen haukkumaan ja sitärataa...on tää palsta niin mukava :D ja niinkun nytkin ilmeisesti tahallaan halusit ymmärtää väärin...että joku on kateellinen sinulle sinun isosta lainasta heh :D[/QUOTE]Jos kohdistit tämän viestisi minulle, niin tapasi kirjoittaa on kummallinen, ja halusi nähdä kaikki kateutena on vähintään yhtä kummallinen - enkä ole sinulle kateellinen kummastakaan.

Yhteistyössä