Miksi penkit pitää sijottaa rapun viereen?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt kyttääjiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Meille tuotiin nyt asukkaiden pyynnöstä toinenki penkki tohon etupihalle lähelle ulko-ovea ja hienoa on et se saattiin.
Näin voivat talossa asuvat vanhukset istua ja jutella keskenään, he kun eivät tonne takapihalle pääsis rollaattoreidensa kanssa.

No just joo, onnea vaan sullekki! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt kyttääjiin:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Meille tuotiin nyt asukkaiden pyynnöstä toinenki penkki tohon etupihalle lähelle ulko-ovea ja hienoa on et se saattiin.
Näin voivat talossa asuvat vanhukset istua ja jutella keskenään, he kun eivät tonne takapihalle pääsis rollaattoreidensa kanssa.

No just joo, onnea vaan sullekki! :headwall:

Selventäisitkö kommenttias ku ei uponnu

vois pahemminkin olla. meidän talossa ei ole penkkejä, mutta kun istuvat rappusilla ulkona tien tukkeena, tosin nää on sosiaalitapauksia. ja aina saa pelätä että mitä huutelevat ohikulkiessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ne mummot tietenkin jotka kyttäävät ikkunaverhojen raosta naapureita, hekin haluavat välillä ulkoilla. Ei mene yhtään tapahtumaa sivu suun kun voi aitopaikalta seurata naapureiden menemisiä.

Tuo on täysin totta.
Entisen asuintaloni pahin kyylääjä, kyttääjien kruunaamaton kuningatar Maija ei voinut edes kesämökilleen mennä, ettei vaan mikään pihassa tapahtuva pääse menemään ohi silmien. Ja hänen oma aviomiehensä siis ihan suoraan sanoi, ettei Maija voi lähteä mökille koska pelkää missaavansa jotain mitä pihassa tapahtuu :o :laugh: . Eikä siellä tapahtunut mitään kummallista: mitä nyt alakerran yh-äidillä kävi joskus miesvieras, tai joku lapsista erehtyi oikaisemaan nurmikon poikki.
Maija vaihtoi verhotkin sälekaihtimiin jotta voisi kyylätä mukamas huomaamattomammin pihan tapahtumia kotosalla ollessaan B)

:laugh: se oli pihariippuvainen, niin kun jotkut on palstariippuvaisia.=)
Mutta voiko ärsyttävämpää olla, ku tollaset maijat. EI!

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt kyttääjiin:
:laugh: se oli pihariippuvainen, niin kun jotkut on palstariippuvaisia.=)
Mutta voiko ärsyttävämpää olla, ku tollaset maijat. EI!

Mua Maija lähinnä huvitti. Tunsin sen parinkymmenen vuoden takaa, mun isovanhemmat meinaan asui siinä asunnossa minne mä sitten heidän kuoltuaan muutin. Maija oli samanlainen jo mun ollessa viisivuotias. Ja sen kyyläys jaksoi joka kerta naurattaa, vuodesta toiseen.
Kerran meinasin tosissaan kusta housuuni. Se oli silloin, kun mä muutin muualle ja mun veli muutti ko. asuntoon, ja kuulin Maijan epäilevän että onkohan se "Ville" semmoinen HOMOSEKSUELLI kun sillä ei ole naisystävää mutta sen luona käy aika usein nuoria miehiä :laugh: . Ei, ei ole homo mutta näkee ystäviään säännöllisesti...ja ilmestyi sille sitten avovaimokin jossain vaiheessa, ja Maija sai huokaista helpotuksesta :xmas:

Yhteistyössä