M
Miilu
Vieras
Ärsyttävää kun tykkäisin käydä vauvan kanssa jossain, mutta ei ole vieläkään tuo 7 kk rytmi muuttunut niin, että ehtisimme johonkin kun en viitsi herättää kesken unien tuollaisentakia. Olen ajatellut, että vauva ehtii sitten isompana kyllä elää tarpeeksi tietyn aikataulunmukaan enkä ole viitsinyt kamalasti koittaa rytmiä muuttaa varsinkaan nyt kun olen itse aamuihmisenä soputunut tähän, että vauva menee nukkumaan noin klo 23 ja heräilee noin klo 10. Yhdessä vaiheessa koitin aina aloittaa iltarutiinit aikaisemmin mutta ei kyllä auttanut. Vauva kukkui pirteänä yövaatteissa sinne klo 23.
Mutta ärsyttävää kun ainakin täällä tuntuu olevan vakio, että perhekerhot, jumpat, muskari, vauvauinti ym. Alkavat viimeistään klo 10.00 useimmat aikaisemmin. Eli on jäänyt haaveeksi vain kun tiedän, että menee vauvalla kiukutteluksi jos herätän kesken yöunien. Muutamalla kaverilla sama ongelma eli vauva nukkuu suht myöhään ja ollaan harmiteltu noita alkamisaikoja.
Mutta ärsyttävää kun ainakin täällä tuntuu olevan vakio, että perhekerhot, jumpat, muskari, vauvauinti ym. Alkavat viimeistään klo 10.00 useimmat aikaisemmin. Eli on jäänyt haaveeksi vain kun tiedän, että menee vauvalla kiukutteluksi jos herätän kesken yöunien. Muutamalla kaverilla sama ongelma eli vauva nukkuu suht myöhään ja ollaan harmiteltu noita alkamisaikoja.