U
uuvuttavaa
Vieras
Meidän 1v9kk poika puree, repii ja nipistelee meitä vanhempiaan joka päivä. Tätä on jatkunut jo puoli vuotta. Aluksi ajattelin et menee varmaan ajan kanssa pian ohi mutta loppua ei näy...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:tahtoo olla ilkeä...
Alkuperäinen kirjoittaja öö:kyllä mä laittaisin jäähylle tollasesta. jo ekalla kerralla olisin niin tehny.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ....:tahtoo olla ilkeä...
No eihän.
Pienet ilmaisevat sillä tavalla tunteitaan; iloa, harmistumista, kiihtymystä jne.
menee kyllä ajan kanssa ohi kunhan kieltää ja puuttuu asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän pieni puri yhtä 5 v kaveria ja olin sanonut aikaisemmin että puolustautua saa .5 v puri takasin, siihen loppu puremiset!laitat nurkkaan ja huudat ei ja olet vihainen.lapsi yrittää tulla pois, sanot , että nyt siellä olet.viimeks meidän 4 v pissasi housuun nurkassa ja heitti housut pois.laitoin 10 sekunnin ajaksi housut takasin märkänä, ei ole sen jälkeen enää tehnyt niin koska tuntui inhottavalle..
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ....:tahtoo olla ilkeä...
No eihän.
Pienet ilmaisevat sillä tavalla tunteitaan; iloa, harmistumista, kiihtymystä jne.
No on se kiva, että aina löytyy näitä lasten ymmärtäjiäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Onkohan se jäänne jostain elukkakaudelta.Ite oon miettinyt viime päivinä että ihmiset tuntuu olevan tosiaankin kuin lauma eläimiä, ainakin käytöksen perusteella.
Mutta onneks sen saa pikkuhiljaa pois kun jaksaa olla sinnikäs ja hokea että niin ei saa tehdä.
Ja kuka sano että pure takas? Voihan se toimia mut toi on vähän sama kun sanot että "älä lyö" ja lyöt itse takas.Jos ei lapsi saa purra niin miks äiti sais?
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ....:tahtoo olla ilkeä...
No eihän.
No on se kiva, että aina löytyy näitä lasten ymmärtäjiäkin...
Googleta tai lue aiheesta kirjallisuutta niin voit sinäkin ymmärtää.
Tuskinpa kukaan vuoden ikäinen esim. tahtoo tahallaan olla ilkeä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Onkohan se jäänne jostain elukkakaudelta.Ite oon miettinyt viime päivinä että ihmiset tuntuu olevan tosiaankin kuin lauma eläimiä, ainakin käytöksen perusteella.
Mutta onneks sen saa pikkuhiljaa pois kun jaksaa olla sinnikäs ja hokea että niin ei saa tehdä.
Ja kuka sano että pure takas? Voihan se toimia mut toi on vähän sama kun sanot että "älä lyö" ja lyöt itse takas.Jos ei lapsi saa purra niin miks äiti sais?
Poika ei muuten uskonut.Puri muitakin kuin mua.![]()