miksi pipsa on alkanut hamstraamaan kissoja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipsan inhoaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipsan inhoaja

Vieras
mukavaa sen ekan kissan kannalta että on kaveri mut mun mielestä tuossa on muutakin takana.olisiko vauvakuume muttei ylipainon takia saa?olen myös huomioinut että pipsa ostelee todella paljon.se säkkituoli,uus tv,uus kissa ja kasa vaatteita.

teeppäs aapee mustakin diagnoosi. Me otettiin kissa, sitten heti perään toinen ja hups, niille syntyikin pennut ja sit vielä pidettiin yks pentukin. Ja hei, mä oon raskaanakin ja ostelen paljon tavaraakin

teeppäs aapee mustakin diagnoosi. Me otettiin kissa, sitten heti perään toinen ja hups, niille syntyikin pennut ja sit vielä pidettiin yks pentukin. Ja hei, mä oon raskaanakin ja ostelen paljon tavaraakin

Mä en ole tuo diagnosoija, mutta paljon ei kykyjä tarvitse jotta voi sanoa että melko yksinkertainen olet, jos et ennakoimaan kyennyt että leikkaamattomat uros ja narttu tulevat jossain vaiheessa saamaan pentuja. :D

[QUOTE="vieras";29098111]Mä en ole tuo diagnosoija, mutta paljon ei kykyjä tarvitse jotta voi sanoa että melko yksinkertainen olet, jos et ennakoimaan kyennyt että leikkaamattomat uros ja narttu tulevat jossain vaiheessa saamaan pentuja. :D[/QUOTE]

ja asiat ovatkin aina näin yksinkertaisia :headwall:
mitään muuta ei takana voi olla?

[QUOTE="vieras";29098111]Mä en ole tuo diagnosoija, mutta paljon ei kykyjä tarvitse jotta voi sanoa että melko yksinkertainen olet, jos et ennakoimaan kyennyt että leikkaamattomat uros ja narttu tulevat jossain vaiheessa saamaan pentuja. :D[/QUOTE]

Entäs jos kasvattaja sanoo että se poikakissa on homo?

Köh köh, ei mulla muuta ku et ei kuulosta ihan fiksulta toiminnalta (näin ilman lisätietoja siis). Kai kissat ehti kuitenkin aikuisiksi ensin?
Ovatko maatiaisia vai rotukissoja? Rotukissojen pennuttamisen vielä ymmärtää, mutta maatiaiskissojen pennuttaminen vain sen takia ku MIE HALUUN!!1, on aika älytöntä ja vastuutonta. Mutta kukin tyylillään...