Miksi pitää olla niin tyhmä et menee rattijuopon kyytiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
tämä kyseinen tyttö joka kuoli on 17v serkkuni kaveri,,kuulin äsken mun äiteeltä tästä kamaluudesta,,mutta kuskin loppuelämä on pilalla,,joka kantilta

Ei se kuljettajan loppuelämä ole pilalla, lyhyt rangaistus ja elämä jatkuu kuten ennenkin. Ei Otto Martikaisenkaan (Eveliina Lappalaisen surmaaja) elämä pilalle mennyt. 3,5 vuotta vangittuna, sen jälkeen AMK:hon opiskelemaan ja taitaa olla jo valmis insinööri.

Voin kyllä väittää että tuonkin lehtijutun kuski saa teoistaan kärsiä lopun elämäänsä. Samoin kun toi mun tuntema nainen joka kännissä ajoi (sen TIEDÄN että kantaa edelleen omalla tunnollaan kuoleiden ystävien henkiä eikä koskaan, EI KOSKAAN tule pääsemään siitä rististään eroon), enkä usko että Martikainenkaan hymyhuulin tekoaan muistelee vaan kantaa sen taakanaan lopun elämää mukanaan.

Ei se lain antama rangaistus, mutta kun on ne omat haamut päässään jotka muistuttaa tehdyistä teoista ja musta ne on kaikkein kamalin rangaistus.

Mä muuten tiedän ton MArtikaisen. Se ei kadu pätkääkään tekoaan, vaan tutkintavankeudessakin vaan naureskeli sille...
Ja ihan oikein kaikille tappajille että kärsivät loppuelämänsä. Niin pitääkin.

Mä taas en tunne Martikaista, mutta kuvittelisin, että ihminen joka katuu tekoaan ja kärsii sisäisesti, ei eläisi normaalia elämää harrastuksineen ja koulunkäynteineen samaan aikaan kun koko paikkakunta etsii surmaajaa...