Miksi pitää olla tällainen tähtitaivaan maamerkki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Olen kauris ja se tarkoittaa arkielämässä, että stressaan, huolehdin, järjestän ja määräilen, piiskaan masokistisesti itseäni ja asennoidun marttyyrin lailla kun joku ei sujukaan. Mieheni on vesimies, tähtitaivaan outolintu ja hän ei vaan ole missään kohtaa käsittänyt kuviota ja nykyään hermostuu pienimmästäkin aiheesta tähän liittyen. Maamerkin ei kuuluisi ollakaan ilmamerkin kanssa, mutten tiedä miksi olen aina jotenkin törmännyt ilmamerkkeihin? En silti jostain syystä oikein siedä vesimerkkien rauhallisuuttakaan eli oliskohan toinen maamerkki sopivin? Se kun siis pitäis mennä niin, että maamerkit ja vesimerkit ja ilmamerkit ja tulimerkit. Kertokaas muut maamerkkiset jos teillä on ilmamerkkinen puoliso, että miten se onnistuu? tai toisin päin, miten te ilmamerkkiset nyt ette siedä maamerkin tarvetta toimia näin?

[QUOTE="eve";23555549]Ei kai hemmetti aikuinen ihminen selittele käytöstään horoskooppimerkillä?[/QUOTE]

Minulta on joskus työhaastattelussakin kysytty horoskooppimerkkiä.

[QUOTE="eve";23555573]Niin? Se, että jotkut uskovat huuhaata tekee siitä todellista?[/QUOTE]

Kuka sun aamumuroihin kusi? Ei sun ole pakko olla tässä avauksessa..

Paitti että joku väitti, että en ole enää skorpioni vaan joku käärmeenkantaja. Tms. Onkohan näin...

Tää asia johtuu siitä, että jos tähtitaivasta tarkkailee siten kuin se horoskooppien kehittämisen aikaan on tehty niin maapallon asentopa on mennyt muuttumaan ja siks nyt kohkataan siitä, että ei voi pitää paikkaansa, tosin jos tuntee asiaa niin horoskooppihan ei muodostu pelkästä aurinkomerkistä ja ne muut merkit katsotaan ihan muista asioista. Käärmeenkantajan juttu on siinä, että vuoden kiertohan ei mene ihan tasan, siks meillä on noi karkauspäivätkin, se missä kohtaa ongelma ilmenee on just toi marraskuu, eli siks osa skorpioneista on käärmeenkantajia ja osa skorpioneja..

joojoo, ei munkaa pitäs tulla toimeen tuon ukon kanssa, mutta nii vaan on kohta 11v kateltu toisiamme..
kannatan ehdottomasti tuota että unohtaa moisen vouhkaamisen ja elää elämäänsä ilman että ottaa jotai huuhaa-juttua noin tosissaan.
Lisäys, ollaan siis härkä-leijona pari

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="qwerty";23555632]Rapuhan on kaikkein pahin merkki. Mielialat vaihtelevat useita kertoja vuorokaudessa ilman mitään syytä.[/QUOTE]

Juu siis tarkoitin että liian tavallinen minulle.. mulla on se vika, että en ole koskaan oikein kunnolla tajunnut mitään vesimerkkiä kunnolla, koska mun sotilaalliseen tarkkuuteen verrattavissa oleva toimintani eroaa yleensä varsin paljon vesimerkkien tyylistä. Itse olen vieläpä kolmeen kertaan maamerkki, aurinkomerkkini on kauris, nousevalta olen neitsyt ja kuumerkkini on härkä. Aivan mahdoton tapaus siis :)

20.11. oon syntynyt, joten eikös se tarkoita että olisin sittenkin skorpioni. Toivottavasti, koska olen aina itteni sellaiseksi mieltänyt. Yks kaveri tais taas puhua tietämättään potaskaa. Sorry off-topic, itse kysymykseen en osaa auttaa yhtään :)

mikä mahdoton tapaus sä olet...voi jeesus vie taas :D ihan olet samanlainen normaali ihminen kuin muutkin.,samoin me kaikki olemme.Ei kukaan ole sen "erikoisempi" tai vaikeampi merkistään johtuen :) :D kyllä niitä vaikeita ihmisiä löytyy merkistä ku merkistä

20.11. oon syntynyt, joten eikös se tarkoita että olisin sittenkin skorpioni. Toivottavasti, koska olen aina itteni sellaiseksi mieltänyt. Yks kaveri tais taas puhua tietämättään potaskaa. Sorry off-topic, itse kysymykseen en osaa auttaa yhtään :)

Ja sä olit 36-vuotias vai? tääkin menee ohi aiheen, mutta tää olikin mun avaus eli saan mennäkin ohi aiheen:)

Ei kai niitä kannata noin tosissaan ottaa..Eikö kannattais vaan selvittää niitä ongelmia ongelmina,eikä ajatella niin että olen horoskoopilta se ja se ja ne ongelmat johtuu siitä eikä niille voi mitään.
Ja kuulostaa hullulle että jotkut "arvostelee" ihmisiä pelkän horoskoopin perusteella.

Ja mä uskon horoskooppeihin osittain.

Voi hitto. En haluaisi paljastaa itsestäni ihan liikaa. Kirjoitin tuohon toiseen ketjuun, että olen 36v mutta saattaa olla että siinä oli pientä heittoa. Sanotaan, että olen 35-38v :)

Hmmm.. no mä olen kuitenkin 35 ja siinä ei oo heittoa valitettavasti mihinkään. En tosin mielelläni mainosta itseäni tämän ikäiseksi, jos joku luulee nuoremmaksi niin annan luulla..

Ei kai niitä kannata noin tosissaan ottaa..Eikö kannattais vaan selvittää niitä ongelmia ongelmina,eikä ajatella niin että olen horoskoopilta se ja se ja ne ongelmat johtuu siitä eikä niille voi mitään.
Ja kuulostaa hullulle että jotkut "arvostelee" ihmisiä pelkän horoskoopin perusteella.

Ja mä uskon horoskooppeihin osittain.

No mulla nyt on vaan menossa tällainen reflektoiva kausi.. joskus pohtii asioita näin.

Mun mies on myös vesimies ( samoin tytär ) ja sen kyllä huomaa :snotty:
Mä olen härkä, pojat kauris ja vaaka- ihan sopuisa perhe siis :p

Jollain tasolla uskon horoskooppeihin- ainakin niiden luonneanalyysit pitävät lähes sanatarkasti paikkaansa, mulle onkin joskus sanottu että olen varmaan härkä :saint:

Yhteistyössä