miksi poikavauvoille ja pojille on vain rumia vaatteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26644656]Ja tänän shoppailin vaikka missä, niin ei niitä vauvojen bodyja kyllä ole monissa väreissä siellä, vaikka Anatolia niin väittääkin.[/QUOTE]
No sitten teilläpäin ei ole.
Mulla taas on kaappi tulvillaan värikästä vaatetta poikavauvalle. Ja just katselin vaikka mitä värikkäitä bodyja Lindexillä & Name Itissä.
Voisin ehkä rikastua trokaamalla niitä... :D

No sitten teilläpäin ei ole.
Mulla taas on kaappi tulvillaan värikästä vaatetta poikavauvalle. Ja just katselin vaikka mitä värikkäitä bodyja Lindexillä & Name Itissä.
Voisin ehkä rikastua trokaamalla niitä... :D

Okei, tänään shoppailin mm. Name Itissä. Perus tylsää väritöntä, tai kauheilla autoprinteillä varustettuja bodyja vain löysin. Tai yritin shoppailla. En tainnut mitään sieltä ostaa. Polarn o Pyretillä kävin, ja sielläkin sama juttu, niitä "sotku" kuoseja vain tai raitaa. Itse kaipaan jotain selkeämpää, mutta värikästä. Kuten esim. nuo Nalkuttavan Talkkarin linkittämät apina bodyt.

Ei esim. mitään kivaa täällä:

2

2

[QUOTE="vieras";26644753]Okei, tänään shoppailin mm. Name Itissä. Perus tylsää väritöntä, tai kauheilla autoprinteillä varustettuja bodyja vain löysin. Tai yritin shoppailla. En tainnut mitään sieltä ostaa. Polarn o Pyretillä kävin, ja sielläkin sama juttu, niitä "sotku" kuoseja vain tai raitaa. Itse kaipaan jotain selkeämpää, mutta värikästä. Kuten esim. nuo Nalkuttavan Talkkarin linkittämät apina bodyt.

Ei esim. mitään kivaa täällä:

Bodyt ja potkuhousut - Polarn O. Pyret

Bodyt ja potkuhousut - Polarn O. Pyret[/QUOTE]

Siis tuolla.

Osta vaikka briteistä jossa on vauvojen vaatteita halvemmalla kun Suomessa ja sata kertaa kauniimpia ja hintalaatu suhde on erittäin hyvä. Omalle tyttövauvalle olen ostanut lähes kaikki vaatteet uutena netin kautta pääsääntöisesti joko amazon.co.uk tai ebay.co.uk.
Ja kaikki muutkin vauvan välineet olen ostanut sieltä ja saanut saman merkkiset melkein 50 prossaa halvammalla. Suomessa on aika vähän kauniita vaatteita edes tytöille saatikka sitten pojille.

[QUOTE="vieras";26644765]Siis tuolla.[/QUOTE]
Muakaan ei oikein nappaa Polarn O. Pyretin vaatteet. Raitaa, raitaa ja vielä enemmän raitaa...

Lindexillä on/oli jokin aika sitten esim. näitä;
481d984b894931cb5c6c986011f7c-orig.jpg

0f04d19c11c3d599ca57c6fdd45fa-orig.jpg

OfPI.jpg

Mun mielestä kivoja, eivätkä edes pahan hintaisia :). Alimmaiseen meillä on housut samaa kuosia.

Katsoppas muuten Jacky baby vaatteita niissä on kauniita myös pojille joskin Suomessa on myyjillä vain huono valikoima joten itse olen ostanut tämän merkkisiä vaatteita paljon Saksasta.

Muakaan ei oikein nappaa Polarn O. Pyretin vaatteet. Raitaa, raitaa ja vielä enemmän raitaa...

Lindexillä on/oli jokin aika sitten esim. näitä;
481d984b894931cb5c6c986011f7c-orig.jpg

0f04d19c11c3d599ca57c6fdd45fa-orig.jpg

OfPI.jpg

Mun mielestä kivoja, eivätkä edes pahan hintaisia :). Alimmaiseen meillä on housut samaa kuosia.

Joo, noi on kivoja. Mutten nähnyt mitään tuonne päinkään kaupoissa. Olisin lennossa ostanut. Ja kävin muissakin lastenvaateliikkeissä.

[QUOTE="vieras";26644859]Joo, noi on kivoja. Mutten nähnyt mitään tuonne päinkään kaupoissa. Olisin lennossa ostanut. Ja kävin muissakin lastenvaateliikkeissä.[/QUOTE]

Taas lainnaan omaani, mutta siis Lindexilläkin kävin. Pitää jatkaa päivystystä..

[QUOTE="vieras";26644859]Joo, noi on kivoja. Mutten nähnyt mitään tuonne päinkään kaupoissa. Olisin lennossa ostanut. Ja kävin muissakin lastenvaateliikkeissä.[/QUOTE]
Lindexillä on ainakin niin, että kivat kuosit loppuu miltei heti. Siksi siellä (ja nettikaupassa) pitäisi jaksaa/ehtiä käydä vähintään kerran viikossa : /. Käytettynä näitä saa kyllä esim. naamakirjan kirppiksiltä ja Huutiksesta, sieltä mäkin paljon ostan.

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
Lindexillä on ainakin niin, että kivat kuosit loppuu miltei heti. Siksi siellä (ja nettikaupassa) pitäisi jaksaa/ehtiä käydä vähintään kerran viikossa : /. Käytettynä näitä saa kyllä esim. naamakirjan kirppiksiltä ja Huutiksesta, sieltä mäkin paljon ostan.

Mäkin olen muutaman paketin huutanutkin, mutta sitten niissä on aina osa joita ei haluakaan, ja joissakin värit jo kulahtaneet. Nyt alejen aikaan yritän löytää mahd. paljon kivoja uutena. Isompia, 74 cm:siä ostinkin vaikka missä väreissä, kun niitä löytyi ai niin, ja meille kyllä tulossa tyttö :D.

Mutta kaverin pojalle etsin kovasti vastalahjavaatteita kun saan sieltä käytettynä vaikka mitä. Olen saanut muutaman päivän haulla kasaan jotain, mutta tosi kiven takana on kyllä nuo värikkäät, kivat vaatteet. Jesper Juniorista löysin jotain värikästä, mutta bodyissä ei taas sielläkään niinkään.

Mm näitä ostin...

MiniNicolas | Jesper Junior

Småfolkilla on äärettömän ihania vaatteita,itselläni poika ja hänelle ostan usein tätä merkki. Esim Keltaisesta ketusta löytyy hyvä valikoima

http://www.keltainenkettu.fi/smafolk

[QUOTE="vieras";26645000]Siis noita ylimpiä t-paitoja.[/QUOTE]
Oiii, suloisia :). Pitänee ostaa varastoon ensi kesää varten meidän minimiehelle, ei niitä silloin kuitenkaan mistään löydy...Jesper Juniorissa kyllä just kävin, mutten osannut katsoa tuon kokoisia, vaan keskityin 50 cm vaatteisiin sekä 134-senttisiin.

[QUOTE="vieras";26645126]Nuo on juuri niitä sekavia vaatteita joista itse en pidä yhtään.[/QUOTE]

Paitsi juuri tuosta talopaidasta/bodysta minkä Anatoliakin linkitti.

[QUOTE="vieras";26643838]Ei kyllä osunut mun silmään yhtään kivaa ja värikästä bodya sieltä "tulossa pian"- kansiostakaan.[/QUOTE]

No riippuu minkälaista etsit; ei näissäkään esim. sinistä ole:
Body Harmaa € 8,95 | Lindex online shop | tuotenro:6836331

Body Harmaa € 9,95 | Lindex online shop | tuotenro:6826689

Body Vihreä € 8,95 | Lindex online shop | tuotenro:6832136

Ok, ymmärrän jos ei sinun silmääsi ole tarpeeksi "värikästä" tms, mutta usko pois, kyllä sieltä Lindexiltä on tulossa vielä syksyllä väriä, muutakin kuin sinistä pojille. Kun koulujen alku lähestyy, kauppoihin ilmestyvät syysuutuudet ja pitkähihaiset. Tällä hetkellä jäljellä vain vanhojen mallistojen hajakokoja.

[QUOTE="vieras";26642093]Metsolasta! Löytyy ihan mitä väriä vain, tosin maksaa himpun enemmän. [/QUOTE]

Ai himpun verran? Noin kolme tai neljä kertaa enemmän kuin ketjuliikkeissä. Mutta joo, kivoja löytyy. Tuttaa en suosittele, kokemukset laadusta vähän niin ja näin.

Lindexillä on tosi ihania kuoseja nimenomaan pikkuvauvoille, hyvin unisexejäkin, ja katsoin tänään että KappAhlissa oli myös ihania jos olisi pieni vauva.

Itse kiroilen kun koon 92 jälkeen pitäisi jo valmistajien mielestä pukea poika Amerikkalaiseksi highschool-joukkueurheilijaksi tai Disney/Marvel-asuun. Minkä helkkarin takia joka rievussa pitää lukea jotain??? PoPilla on jotain kivoja, mutta parivuotiaasta ylöspäin heilläkin valikoima laihtuu dramaattisesti. Ja vuoden 2010 vauvoille on jatkuvasti verkkokaupoissa ja liikkeissäkin koot loppu.

*Kitinää ja marinaa*

No tuo ylläoleva linkattu Småfolkin paita ei ole kuosina minunkaan mieleeni. Mutta esim tässä on ihana

https://www.metsola.co/tuotemerkit/smafolk/smafolkss12-paita-traktori-keltainen-ss-86-92-122-128-cm

Yhteistyössä