V
"Väsynyt"
Vieras
Pitää olla yli-erikoista tekemistä ja mahdollisimman kaukana kotikaupungista. Pitää tehdä jotain mitä ei olla koskaan ennen tehty. Ja maksaa niin v*tusti.
Miksi??
Miksi??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kalleimmat johon olen saanut kutsun oli ollut 250e ja siihen olisi tullut päälle vielä kuluja. En onneksi päässyt lähtemään.
Jos mun ystävällä olisi niin kalliit polttarit, ettei niihin olisi itselläni sen hetkisen elämäntilanteen vuoksi rahaa, niin jättäisin menemättä. Pahoittelisin ystävälle toki suoraan, että minulla ei ollut varaa osallistua ja tarjoutuisin tekemään vaikka ruokaa eli jotain tekemistä yhdessä. Ihme hommaa, kun kukaan ei kehtaa suoraan sanoa ja myös osoitus monen huonosta itsetunnosta; Nolottaa myöntää muille, ettei ole laittaa vaikka kahtasataa jonkun polttareihin (joka on mun mielestä aivan järjetön raha vaikka ollaan hyvätuloisia).
Vaikka meitä suomenruotsalaisia pidetään aina kermaperseinä, niin eipä ole tarvinnut kenekään juhlia kustantaa saati ostella jotain monen satasen lahjoja. Sain itse babyshowerit (jokainen oli laittanut yhteislahjaan kympin) ja synnytyksen jälkeen sain monet rotinat (eli kuten kuuluu, niin ystävän toivat/tekivät ruokaa).