P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kukas se uhri lupas olla :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:seuraava joka mun jälken tähän ketjuun kirjottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:seuraava joka mun jälken tähän ketjuun kirjottaa![]()
En oo. En lukenut koko ketjua edes :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:seuraava joka mun jälken tähän ketjuun kirjottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:seuraava joka mun jälken tähän ketjuun kirjottaa![]()
Niin ja sä oot vissiin melko sitkeetä lihaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:seuraava joka mun jälken tähän ketjuun kirjottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:seuraava joka mun jälken tähän ketjuun kirjottaa![]()
:|
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:seuraava joka mun jälken tähän ketjuun kirjottaa![]()
:|
Nikin perusteella :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja jeesustelija:ku rusina tuol kolarissa?Mikä ihme viehättää jossain pikku kauppakasseissa tai isommatkin jotka on tehny "ei kunnon valmistaja"???Miksei voi ostaa kunnon merkkejä Ford, Saab, Volvo jne....Sellaset katujyrät jotka todellakin kestää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jeesustelija:ku rusina tuol kolarissa?Mikä ihme viehättää jossain pikku kauppakasseissa tai isommatkin jotka on tehny "ei kunnon valmistaja"???Miksei voi ostaa kunnon merkkejä Ford, Saab, Volvo jne....Sellaset katujyrät jotka todellakin kestää...
Tässä Fordin katujyrä joka ei kestä edes törmäystä 60 km/h vauhdissa
http://www.euroncap.com/tests/ford_ranger_2008/342.aspx