Miksi pukeutua muodin mukaisesti, jos muoti ei pue?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pistipä vaan silmään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Saman olen huomannut. Monet taitavat haluta näyttää persjalkaisilta norsuilta.

En HALUA, mutta kun olen persjalkainen norsu, niin minkäs sille mahtaa? Ei ne kilot sieltä alta mihinkään katoa eikä sääret veny vaikka päällä olisi puolijoukkueteltta. Jos se sinun silmääsi häiritsee, niin se on sinun ongelmasi ja salaa voin naureskella itsekseni kun saan joidenkin veret kiehahtamaan pukeutumisellani :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mä puolestani säälin niitä ihmisiä jotka syystä tai toisesta kiinnittää huomiota vaan ulkoiseen olemukseen.

Tänään kirppiksellä, kun vastaan käveli mies, kasaritoppiksessa, Kopin pipossa, ja jumppatrikoissa, joiden etumukseen oli survonut sukkia, niin ei tullut mieleenkään, ruveta sen sisäistä kauneutta miettimään. Joo, oon pinnallinen paska.

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Samaa olen kyllä ajatellut. Housujen malli ja lahkeen pituus on tosi tärkeitä. Moni tavallaan korostaa juuri niitä vartalon ominaisuuksia mitä "pitäisi" peittää.

Mutta ethän voi koskaan tietää mitä oudon ihmisen pitäisi mielestään peittää ja mitä korostaa.

Itselläni on leveähkö lantio ja vaikka sitä pukeutumisneuvojien mielestä kannattaisikin peittää, itse en näe siihen mitään syytä. Minun vartaloni on minun ja korostan ja peitän juuri niitä asioita, mitkä itse parhaaksi näen ;)

Huomioithan, että me emme todellakaan kaikki ole samasta muotista, eikä meidän todellakaan tarvitse pyrkiä näyttämään siltä kuin olisimme.
No mähän just sitä ajoinkin takaa, että kaikkien ei tarvi näyttää samalta. Siitähän tässä muodin seuraamisessa juuri monesti onkin kysymys. Mä en voi tietty tietää mitä kukakin haluaa pukeutumisellaan korostaa, mutta kyllä mä silti luulen, että osalla muodin seuraaminen menee senkin edelle miltä vaate oikeasti tuntuu ja näyttää päällä.

Mä puolestani säälin niitä ihmisiä jotka syystä tai toisesta kiinnittää huomiota vaan ulkoiseen olemukseen.
Ulkoinen olemus vaikuttaa ensi vaikutelmaan, sille vaan ei mahda mitään. Ensi vaikutelma voi olla hyvinkin ratkaiseva jossain asioissa.

Mua säälittää ihmiset, jotka syystä tai toisesta tekevät hätiköityjä johtopäätöksia toisista ihmisistä. Tuskin kukaan tähänkään ketjuun vastanneista kiinnittää huomiota vain ulkoiseen olemukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en todellakaan kulje muodin mukaan vaan sen mukaan millaisista vaatteista itse pidän. Enkä siis tajua, et miten jonkun mielestä esim. pillifarkut voi olla ihanat :o !

Itse olen langanlaiha, melkein 180cm pitkä ja todella hyvässä kunnossa oleva kahden pienen lapsen äiti.
Ja kyllä! MInä käytän pillifarkkuja ja näytän niissä TODELLA hyvälle! Olen saanut erittäin paljon kehuja sekä katseita.. Joten..
Kaikki ihrapeput eivät voi niitä pitää näyttämättä kamalalta (siis suurin osa ihmisistä) mutta on meitäkin, jotka näyttävät niissä hyvältä ja vieläpä -usko tai älä!- pitää niitä ihanina!

Yhteistyössä