V
"vieras"
Vieras
Hei, olen miettinyt sitä että miksi raskaana olevat valittavat niin herkästi asioistaan koko ajan? Ymmärrän sen että jos on esim. alku tai loppuraskaudessa huono olo jne. mutta tuntuu että ns. normaalikunnossakin olevat raskaana olevat väen vängällä keksivät jotain valittamisen aihetta jota eivät normaalielämässä ehkä edes noteeraisi... Onko raskaana ollessa jotenkin pakko kuulua joukkoon ja valittaa vaikka ei mitään hätää olisikaan?
Kyseessä on kuitenkin useimmiten iloinen asia joka mun mielestä vähän latistuu kun ihmiset keksimällä keksivät siitä jotain valitettavaa. Ja en siis tarkoita nyt näitä "oikeasti kärsiviä" ihmisiä, tietenkin saa valittaa jos makaa 24/7 oksentelemassa mutta näitä pikkuvaivaisempia ihmettelen...
Kyseessä on kuitenkin useimmiten iloinen asia joka mun mielestä vähän latistuu kun ihmiset keksimällä keksivät siitä jotain valitettavaa. Ja en siis tarkoita nyt näitä "oikeasti kärsiviä" ihmisiä, tietenkin saa valittaa jos makaa 24/7 oksentelemassa mutta näitä pikkuvaivaisempia ihmettelen...