miksi se on vaan helpompaa kitistä ja valittaa , kuin tehdä asioille jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja ennekaikkea tajuta että joillekin asioille ei voi mitään.
(ja tiedän että on huvittavaa otsikoida asia noin ja sitten valittaa.. mutta mä teinkin asialle jo jotain Mä laitoin jo facebookin kiinni, enkä kyllä avaa aikoihin. )

Korostan että suurin osa kavereistani on ihan fiksuja mutta tässä olen jo vuoden seurannut muutamia ja aina sama virsi ...

kolme kaveria valittaa säästä,oli se sitten mikä tahansa, vaikka ikiaikojen kaunein päivä, niin valittamista löytyy aina . Siellä ne vinkuu kun on huono keli ja
haukkuu Suomen kesää (niinko ny ei olisi muissakin maissa paskaa keliä välillä... HAH )

parille on osunut maailman huonoin työpaikka haukkuu pomot, asiakkaat ja työkaverit enemmän ja vähemmän suoraan vähintään kerran viikossa ,,, (ihmettelen etteivät esimiehet puutu töissänsä noihin?)

yksi on jäänyt maailman jalkoihin ja hänestä juorutaan muka aina ja jokaisessa päivityksessä kera kirosanojen toivottaa petolliset ystävät hevonkuuseen

ja ainakin 2 sairastaa itse tai niitten lapset sairastaa aina

niin että ihan vaan että joillakin se elämä vaan on niiiiin vaikeaa aina ja koko ajan
- pikkuisen iloisempaa asennetta voisi ladata näille :D

kiitos kun kuuntelit

Koska elämä on hetken aikaa helpompaa, kun on saanut päästellä harmin aiheet ulos. Asioille tekeminen on sitten jo monimutkaisempi juttu, koska se vaatii toimia. Pitää selvittää, mitä asialle ylipäätään voisi tehdä, tarvitaanko siihen muita, miten saada muut suostuteltua mukaan, tehdä päätös asian muuttamisesta ja käydä prosessi läpi. Joskus asioiden muuttaminen edellyttää sitä, että muuttaa myös itseään.

valitan, siis olen olemassa. Jos vauva ei kitise, sitä ei muisteta hoitaa.

Elämä on paljon turvallisempaa vauvanmieliselle, koska syy on aina muissa kuin itsessä. Oma minä on silloin aina kaunis ja hyvä kun maailma on paska ja huono.

Ah, kyllä elämä on helppoa kun ei käytä facebookia. Ei tarvi repii tukkaansa ja puhista typeriä päivityksiä :D. Lopetin koko touhun vuosi sitten, ei vaan oikeesti jaksanu kiinostaa koko touhu. En sitä sillon etes kovin paljoa käyttäny. Lapsuudenkaverin kanssa korkeintaan sovittiin entiseen kotikaupunkiin joku paikka missä nähään ja siinä se. Jos mulla on asiaa, niin joko laitan tekstaria tai soitan, tosin soittaminen on paljon kivempaa :).

Nää ihmiset on varmaan tajunnut, etteivät saa kommentteja positiivisiin ja iloisia aiheita käsitteleviin statuksiin. Mutta toiset valittajat tai sympatiakommentoijat jaksaa näitä valivalivali-juttuja.

Sitä on varmasti tutkittu, ja onhan se selvää että ihmiset kirjottelee Facebookiin vaan sellaisia asioita, joiden on havainnu keräävän paljon tykkäyksiä tai kommentteja.

Yhteistyössä