MIKSI sinä myyt huutiksessa h&m vaatetta ja kohteen loppuun laitat listan kaikista mahdollisista merkeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kfkfkfk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kfkfkfk

Vieras
Että kun joku hakee vaikkapa hilfiger merkkisiä vaatteita niin tää sinun hm vaate tulee listaukseen?

Oikeesti? Puolet kohteista jotka haku löytää, ovat jotain ihan muuta.

Jotkut kertoo kaikki merkit mitä heillä on myynnissä ja jotkut listaavat oikeasti KAIKKI MAHDOLLISET merkit mitä tietävät, jotta se heidän hm kohde löytyisi aina kun jotain hakee. Nähnyt monesti jopa 5 RIVIÄ listaa kaikista mahdollisista merkeistä.

Eikö ole tullut mieleen, että jos joku hakee nyt juuri esimerkiksi sitä hilfiger paitaa tms niin hän luultavastikkaan ei ole ostamassa sinun hm paitaasi.

Voin kertoa, etten vahingossakaan osta tällaiselta myyjältä yhtään mitään, vaikka olisikin mieluinen tuote.

Olen puhunut

en minäkään voi ymmärtää tota. Ärsyttää niin paljon, etten vahingossakaan osta tuollaiselta myyjältä mitään.

huutonetistä on kyllä niin raivostuttavaa etsiä jonkun tietyn merkkistä kun noita luetteloita harrastetaan!

Itse laitan vain siitä merkistä variaatioita, esim me&i niin saatan kirjoittaa halusanoihin meandi, tai sitten koitan laittaa sen itse kohteeseen jotenkin.

Polarn och pyret = po.p jne

No onhan se nyt ihan selvää että MIKSI ne daijut tota tekee. Just siks että kohde tulis näkyviin vaikka hakis ihan muuta. Mutta mäkin vaan ärsyynnyn tollasesta enkä tosiaan ostais ikinä mitään noin tekevältä ihmiseltä ja kun näköjään en ole ainoa näin ajatteleva niin taitaa tosta tavasta olla niille myyjille ehkä enemmän haittaa kuin hyötyä :D

Mäkään en osta tälläsiltä mitään ihan perjaatteesta, ja oikeesti jos olen etsimässä jotain tiettyä merkkiä niin en varmaankaan osta jotain muuta, ja tosiaan, en todellakaan tollasella "tyrkytyksellä osta ainakaan".

Miksi sinä aloittaja listaat kaikki kaksplus-keskustelijat otsikossasi ja väität meidän tekevän niin? Joo, en oikeasti ole koskaan myynyt mitään huutonetissä, mutta ymmärrän, että ärsyttää.

Mua ärsyttää ihan sama. Ei siitä hirveen pitkä aika ole, kun hain odd mollyja ja tuli varmaan 7-8 sivua hakutuloksia. Niistä 3 sivua oli sitä mitä piti, loput 4-5 jotain ihan muuta.

Mua ärsyttää ihan sama. Ei siitä hirveen pitkä aika ole, kun hain odd mollyja ja tuli varmaan 7-8 sivua hakutuloksia. Niistä 3 sivua oli sitä mitä piti, loput 4-5 jotain ihan muuta.

Niin tuttua. Haku sentään onneksi poimii ensiksi ne oikeat odd mollyt. Paitsi jos idiootti on tehnyt täsmäiskun kirjoittamalla otsikoksi "ihana hame, odd molly -tyylinen". Se on muuten kaikkein ärsyttävintä.

että sillä aitiystopin myyjällä oli myös äitiyscaprit myynnissä. Sama pätee tohon ruusulusikkatyyppiin. Huutiksen haku on aika spesifi, joten kyllä mää ainakin huutajana arvostaisin, jos vihjattais näin oikean tuotteen luo, se kun ei välttämättä haulla tule... Ja ei, en ole kyseisiä listoja itse harrastanut...

Yhteistyössä