Miksi sitä Kätliniä niin paljon mollataan tuolla bb-talossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei fani

Vieras
Siis mä en ole seurannut bb-talon tapahtumia kuin silloin tällöin ja silloinkin hyvin vähän :) Mua vaan on ottanut silmään netissä olleet otsikot Kätlinin haukkumisesta, mustamaalamisesta jne. Pari videoklippiäkin näin, missä muut naiset sitä moitti. Mikä mättää vai onko se tehny jotain, että muut naiset on siihen hermostunu?

Tuota kateusjuttua mäkin mietin... Nätti tyttöhän se on (ihan niinkuin Danakin). Mä en jotenkin tänä vuonna ole jaksanu bb tapahtumia tuijotella. Viime kaudella olin ihan fani :)

Ihan niinkuin joku taannoin mainitsikin, Dana ja Jelena on kaksi rumaa sisarpuolta ja he kadehtivat Tuhkimoa.
Sietää kadehtiakin, Jellu ja Dana on kyllä molemmat näyttäny epäviehättävät puolensa. Toisin kuin Kätlin,joka on söpö, fiksu ja mukava.

Kateellisia ne ovat sille. Mistä sitten ovatkin koska eihän tuo erikoisen kaunis ole. Mielestäni Minna on kauniimpi ja jotenkin upea. Mutta nainenhan on aina naiselle susi ja tuo Jelena hermoheikko sekopää, itkee jotain tupakkaa tuntitolkulla. Olisi joutanut kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja en:
usko, että kateudesta, vaan siitä, että se käyttäytyy niin ärsyttävästi itseään esiin tuoden kokoajan.

mun mielestä se ei tuo itseään esille,se vaan ON esillä,koska on puhelias ja sattuu myös olemaan nätti.

Ja mun mielestä Kätlin:llä on ihan perus virolainen luonne. Tuollainen iloinen höpöttäjä ja varmasti moni perusjurnu Suomalainen sen saattaa ottaakin esille tuomisena.

Jelena märisee ja volottaa siellä ja Kätlin itkeskeli pk huoneessa eikä halunnut volottaa ja kerjätä huomiota samalla tavalla ku Jelena joka kärkäästi Kätliniä haukkuu. Sietäs ulos!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kateellisia ihmiset ovat ei pelkästä ulkonäöstä, vaan myös siitä, jos joku on silminnähden itseensä tyytyväinen ja pitää itsestään.

toi on muuten varmaan just se pahin! Eli se et voi sanoa ääneen et hei mä oon kiva ja ihan nättikin.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
No Kätlin on.. Kätlin
Ehkä liikaa ajattelee vaan omaa napaansa..

mitennii?

No ehkä ei se kaikkein empaattisin ihminen, kun ajattellaan tuota slummi/paratiisi jako
Tuollaisen kuvan miä oon saanut siitä :whistle:

Ai...mä oon taas saanu sellasen kuvan et se ajattelee bb:stä just sillattiis että se on vaan peliä ja leikkiä, eikä sinne olla tultu hajoilemaan eikä sitä pidä ottaa liian vakavasti. Ei ole kuitenkaan nyt niin kamalan hirveän järkyttävää noilla slummilaisilla.Sehän on vaan leikkiä. Ja Kätlin taatusti itse ottais saman vastaan. Musta tuntuu että sillä on järki kohdallaan ton leikin suhteen

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ai...mä oon taas saanu sellasen kuvan et se ajattelee bb:stä just sillattiis että se on vaan peliä ja leikkiä, eikä sinne olla tultu hajoilemaan eikä sitä pidä ottaa liian vakavasti. Ei ole kuitenkaan nyt niin kamalan hirveän järkyttävää noilla slummilaisilla.Sehän on vaan leikkiä. Ja Kätlin taatusti itse ottais saman vastaan. Musta tuntuu että sillä on järki kohdallaan ton leikin suhteen
No jäädään odottelee sitä, kun KÄtlin joutuu slummiin :D

No jäädään odottelee sitä, kun KÄtlin joutuu slummiin :D

näin teemme :)
mä meen nyt nukkuun, piä kipeä
öitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
No Kätlin on.. Kätlin
Ehkä liikaa ajattelee vaan omaa napaansa..

mitennii?

No ehkä ei se kaikkein empaattisin ihminen, kun ajattellaan tuota slummi/paratiisi jako

'Samaa mieltä, yksi hajoo tupakasta, toinen työstä ja kun ei saa miestä. Joutaisivat kotiin nuo hermoheikot.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Mulla on vähän samanlainen mielikuva.
Ja jotenkin mulle tulee aina jotenkin sellainen olo, että hän haluaa olla esillä enemmän kun muut - ja tavalla taikka toisella.

No kätlinhän nyt ei ole se, joka siellä naama punasena parkuu. Jos on ihan kivan näköinen, pitäisi olla nurkassa ihan hiljaa, ettei kukaan ärsyynny. Ja jos on vielä aksentti, niin ei kande puhuu ollenkaan.

ja en voi muuta sanoa, että aidosti viisaasti asiaan suhtautui se "mensa-esa". Huomaa, että porukka on pumpulissa kasvanutta kermaperse-sukupolvea. Ei tuommoinen edes viihdytä, myötähäpeä vaan kasvaa. En siis jatkossa katso.

Alkuperäinen kirjoittaja DuuRi:
Ja mun mielestä Kätlin:llä on ihan perus virolainen luonne. Tuollainen iloinen höpöttäjä ja varmasti moni perusjurnu Suomalainen sen saattaa ottaakin esille tuomisena.

Jelena märisee ja volottaa siellä ja Kätlin itkeskeli pk huoneessa eikä halunnut volottaa ja kerjätä huomiota samalla tavalla ku Jelena joka kärkäästi Kätliniä haukkuu. Sietäs ulos!

ihan juuri näin mäkin ajattelen

Yhteistyössä