Miksi sitä Kätliniä niin paljon mollataan tuolla bb-talossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On hyvin helppoa haukkua, kun toinen on nätti, hoikka, reipas, iloinen ja vieläpä fiksu. Kateellisia ovat.

niin se just menee. Munkin mielestä K on juuri tällainen ihana tyttö :) Toivottavasti pääsee pitkälle kisassa!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No kätlinhän nyt ei ole se, joka siellä naama punasena parkuu. Jos on ihan kivan näköinen, pitäisi olla nurkassa ihan hiljaa, ettei kukaan ärsyynny. Ja jos on vielä aksentti, niin ei kande puhuu ollenkaan.

No en mie tykkää Jelenastakaan, enkä liiemmin Tuijasta taikka aina Lotastakaan... Eikä Terttukaan ollut mun suosikki, eikä Minnakaan sen puoleen. Ja Nino on nyt oma tapauksensa...
Mutta ei tuo Esa A:n tyylikään mua lämmitä... on vaan ja puhelee harvakseltaan, jos jotain kysytään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
No kätlinhän nyt ei ole se, joka siellä naama punasena parkuu. Jos on ihan kivan näköinen, pitäisi olla nurkassa ihan hiljaa, ettei kukaan ärsyynny. Ja jos on vielä aksentti, niin ei kande puhuu ollenkaan.

No en mie tykkää Jelenastakaan, enkä liiemmin Tuijasta taikka aina Lotastakaan... Eikä Terttukaan ollut mun suosikki, eikä Minnakaan sen puoleen. Ja Nino on nyt oma tapauksensa...
Mutta ei tuo Esa A:n tyylikään mua lämmitä... on vaan ja puhelee harvakseltaan, jos jotain kysytään.

No keneen verrattuna se sitten tuo itseää esiin? Esaan verrattuna?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No ehkä ei se kaikkein empaattisin ihminen, kun ajattellaan tuota slummi/paratiisi jako
Tuollaisen kuvan miä oon saanut siitä :whistle:

Mulla on vähän samanlainen mielikuva.
Ja jotenkin mulle tulee aina jotenkin sellainen olo, että hän haluaa olla esillä enemmän kun muut - ja tavalla taikka toisella.

Jaa, no minusta tämä Jelena tuijottaa enemmän omaa napaansa kuin kukaan muu tuolla talossa. Onko hän empaattinen teidän mielestä? Joutais kotiin, mokomakin sääliä kerjäävä lutka.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No ehkä ei se kaikkein empaattisin ihminen, kun ajattellaan tuota slummi/paratiisi jako
Tuollaisen kuvan miä oon saanut siitä :whistle:

Mulla on vähän samanlainen mielikuva.
Ja jotenkin mulle tulee aina jotenkin sellainen olo, että hän haluaa olla esillä enemmän kun muut - ja tavalla taikka toisella.

No sitähän ne kanssa-asukitkin valittaa...
Hitsin nätti se on, mutta liikaa yrittää sillä ulkonäöllänsä päästä eteenpäin
Ja minuun ei enää uppoa tuollainen

Siis jotenkin siinä ryhmässä hän vaan on jotenkin... Siis tänäänkin he menivät sinne tehtäväalueelle, ja sit tää K kävelee siellä ja hokee, että kun hänestä ei oo nyt avunantajaksi jne... ja kaikki sen tiesi, miksi sitä piti hokea kymmeneen kertaan?
Ja se hiusten heiluttelu... kokoajan... |O

No se aksentti on se ainoa,mikä siitä hauskan tekee
nätti on ,mut eipä se meinaa mitää, kun luonteesta en tykkää
En vaan tykkää tyypistä ;)

Siis jotenkin siinä ryhmässä hän vaan on jotenkin... Siis tänäänkin he menivät sinne tehtäväalueelle, ja sit tää K kävelee siellä ja hokee, että kun hänestä ei oo nyt avunantajaksi jne... ja kaikki sen tiesi, miksi sitä piti hokea kymmeneen kertaan?

Haluisitsäkin semmoset hiukset? :hug:

Miun eka kommentti Kätlinistä oli miehelle: Miks tuo on koko ajan noissa hiuksissaan kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ja en voi muuta sanoa, että aidosti viisaasti asiaan suhtautui se "mensa-esa". Huomaa, että porukka on pumpulissa kasvanutta kermaperse-sukupolvea. Ei tuommoinen edes viihdytä, myötähäpeä vaan kasvaa. En siis jatkossa katso.

"mensaesa" on vähän ulkonA KOKO TOUHUSTA MUTTA SELLAISIA NE VIISAAT IHMISET OVAT. kATSELLAAN JA KUUNNELLAN, SANOTAAN JOSKUS JOTAIN. Anteeksi isolla kirjoitus mutten jaksa korjata.

Haluisitsäkin semmoset hiukset? :hug:

Mulla on kyllä omastatakaa ihan riittävästi hiuksia... joskin mie kyllä voisin nää luonnonkiharat vaihtaa suoriin.
Mutta ajat takaa ajatusta, että mie oon kateellinen... mutta höps, mie en vaan tykkää mielikuvasta, jonka mie olen hänestä luonut. Toki ihminen voi olla mukava, hyvinkin mukava, jos mie tutustuisin häneen oikeasti.

Yhteistyössä