H
hii haa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On hyvin helppoa haukkua, kun toinen on nätti, hoikka, reipas, iloinen ja vieläpä fiksu. Kateellisia ovat.
niin se just menee. Munkin mielestä K on juuri tällainen ihana tyttö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On hyvin helppoa haukkua, kun toinen on nätti, hoikka, reipas, iloinen ja vieläpä fiksu. Kateellisia ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No kätlinhän nyt ei ole se, joka siellä naama punasena parkuu. Jos on ihan kivan näköinen, pitäisi olla nurkassa ihan hiljaa, ettei kukaan ärsyynny. Ja jos on vielä aksentti, niin ei kande puhuu ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No kätlinhän nyt ei ole se, joka siellä naama punasena parkuu. Jos on ihan kivan näköinen, pitäisi olla nurkassa ihan hiljaa, ettei kukaan ärsyynny. Ja jos on vielä aksentti, niin ei kande puhuu ollenkaan.
No en mie tykkää Jelenastakaan, enkä liiemmin Tuijasta taikka aina Lotastakaan... Eikä Terttukaan ollut mun suosikki, eikä Minnakaan sen puoleen. Ja Nino on nyt oma tapauksensa...
Mutta ei tuo Esa A:n tyylikään mua lämmitä... on vaan ja puhelee harvakseltaan, jos jotain kysytään.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No ehkä ei se kaikkein empaattisin ihminen, kun ajattellaan tuota slummi/paratiisi jako
Tuollaisen kuvan miä oon saanut siitä![]()
Mulla on vähän samanlainen mielikuva.
Ja jotenkin mulle tulee aina jotenkin sellainen olo, että hän haluaa olla esillä enemmän kun muut - ja tavalla taikka toisella.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No ehkä ei se kaikkein empaattisin ihminen, kun ajattellaan tuota slummi/paratiisi jako
Tuollaisen kuvan miä oon saanut siitä![]()
Mulla on vähän samanlainen mielikuva.
Ja jotenkin mulle tulee aina jotenkin sellainen olo, että hän haluaa olla esillä enemmän kun muut - ja tavalla taikka toisella.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No keneen verrattuna se sitten tuo itseää esiin? Esaan verrattuna?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No kätlinhän nyt ei ole se, joka siellä naama punasena parkuu. Jos on ihan kivan näköinen, pitäisi olla nurkassa ihan hiljaa, ettei kukaan ärsyynny. Ja jos on vielä aksentti, niin ei kande puhuu ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No keneen verrattuna se sitten tuo itseää esiin? Esaan verrattuna?
Siis jotenkin siinä ryhmässä hän vaan on jotenkin... Siis tänäänkin he menivät sinne tehtäväalueelle, ja sit tää K kävelee siellä ja hokee, että kun hänestä ei oo nyt avunantajaksi jne... ja kaikki sen tiesi, miksi sitä piti hokea kymmeneen kertaan?
Ja se hiusten heiluttelu... kokoajan... |O
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No keneen verrattuna se sitten tuo itseää esiin? Esaan verrattuna?
Siis jotenkin siinä ryhmässä hän vaan on jotenkin... Siis tänäänkin he menivät sinne tehtäväalueelle, ja sit tää K kävelee siellä ja hokee, että kun hänestä ei oo nyt avunantajaksi jne... ja kaikki sen tiesi, miksi sitä piti hokea kymmeneen kertaan?
Ja se hiusten heiluttelu... kokoajan... |O
Alkuperäinen kirjoittaja hei:ja en voi muuta sanoa, että aidosti viisaasti asiaan suhtautui se "mensa-esa". Huomaa, että porukka on pumpulissa kasvanutta kermaperse-sukupolvea. Ei tuommoinen edes viihdytä, myötähäpeä vaan kasvaa. En siis jatkossa katso.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Haluisitsäkin semmoset hiukset? :hug: