miksi sitä pitää olla niin typerä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Melkeen itku pääsi ku puntarille astuin. Tosin oli maha täynnä iltapalaa ja vaatteet päällä, 2kg enemmän kuin aamulla... Miksi sitä pitää olla niin typerä että vetää kaikkea suklaata ja muuta vaikka laihtua pitäis? 4 kiloa on normaalipainoon matkaa, mutta bmiin 23 pitäis vähintään päästä, sinne on 11kg matkaa. Ja olisin sielä jo, jos olisin heti alkuun ottanu kunnolla tän projektin. :'( (Mieluiten olis bmi n. 21)

Anteeksi valitus.. :'( Älkää heittäkö kakkaa niskaan, mä oon tehny sitä itelleni ihan tarpeeksi. Tai ennemminki syöny ne paskat. :'(

Mäkin oon ihan luuseri. Mitä enemmän mä laihdutan, sitä enemmän syön ja lihon! Ja koko ajan jotain herkkuja vaan. Joka aamu oon pirteä, että tänään syön terveellisesti ja jossain vaiheessa taas mässytän jotain kaloripommia. Ajatuksissa päällimmäisenä laihtuminen.. mietin varmaan liikaa ruokaa ja siks pitää koko ajan syödä jotain. Pitäis saada jotain muuta ajateltavaa :( VAIKEETA!!

:hug: :hug: tiedän niin sun tunteen, koska oon syömisissä kans aika heikoilla. Mut hei älä koskaa mee puntariin iltaisin. Se näyttää sillon ihan levottomia, tsemppiä! Hiljaa hyvä tulee =)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mäkin painan illalla paljon enemmän kuin aamulla. Eihän painoa noin voi tarkkailla :o

Juu ei voikaan eikä se oo se pointti (paitsi että nyt ku puntari näytti enemmän kuin KOSKAAN, tuli mieleen ikävästi..), vaan se että olen täydellisesti epäonnistunut yrityksessäni pudottaa painoa. Mä suunnilleen joka päivä aloitan taas paremmalla ryhdillä, ja jo iltapäivällä ostan suklaata. |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin oon ihan luuseri. Mitä enemmän mä laihdutan, sitä enemmän syön ja lihon! Ja koko ajan jotain herkkuja vaan. Joka aamu oon pirteä, että tänään syön terveellisesti ja jossain vaiheessa taas mässytän jotain kaloripommia. Ajatuksissa päällimmäisenä laihtuminen.. mietin varmaan liikaa ruokaa ja siks pitää koko ajan syödä jotain. Pitäis saada jotain muuta ajateltavaa :( VAIKEETA!!

Juu, ja heti ku sen kaloripommin on syöny, sitä katuu ja ajattelee, että tää oli sit viimenen! Ja pah. :(

Mulla toi aamuin illoin vaa'alla ramppaaminen lisää sortumisia. Yritän punnita itseni vain muutaman kerran viikossa ja sunnuntai-iltana mittaan ns. virallisen viikkopainon, jonka sitten merkitsen Keventäjien sivuille.

Yhteistyössä