Miksi suurin osa naisista on surkeita suihinottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss syväkurkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
enhän mä sanonut, että se ei olisi hyvää suuseksiä, sanoin vaan että sun miehes reaktio kuulostaa siltä, että sillä on verenpaineongelma. Se ei tarkoita sitä, etteikö se suuseksi olisi loistavaa, ehkä just siksi sen verenpaine heittää. Sun miehen verenpainetta ei varmaan ole mitattu siinä tilanteessa ;)

:laugh: Täytyy mitata siltä ens kerralla verenpaine heti jälkeen ja kattoo :D

• Tykkää
Reactions: Susimieli
[QUOTE="vieras";23424562]:D Meidän Mensalainen...[/QUOTE]

Mensan jäsenistö olisikin todella mielenkiintoinen, jos plussalaiset saisivat olla päättämässä valintakriteereistä...

[QUOTE="vieras";23424523]Näinpä. :) Aloittaja kehuu loistavilla seksitaidoillaan, ja myöhemmin ketjussa kertoo olevansa persoonallisuushäiriöinen, jonka oirekuvaan kuuluu holtittomuus myös seksuaalisuuden suhteen. Kai toi kateuskortti oli rankkaa läppää? ;) Mä ainakin olen aina haaveillut saavani mt-ongelmia... ...not.[/QUOTE]

Niin se kateushan liittyi niihin mielenterveysongelmiin? Oisko ollut niihin suihiottotaitoihin kuitenkin? :D Mä heitän läppää kaikesta, koita siinä sitten miettiä mikä oli läppää ja mikä ei. :)

[QUOTE="vieras";23424574]Öö, miten voit miehesi perusteella väittää kaikkia hänenkään seksikumppaneita huonoiksi suihinottajiksi, jos hän ei ole edes antanut ottaa suihin aiemmin.

Ja jos tämä sama pätee muihikin seksikumppaneihisi, niin nuo sinun "tilastosi" ovat vähän epäluotettavia.[/QUOTE]

Tietenkin on antanut ennenkin ottaa, mutta huonojen kokemusten takia ei ole siitä juurikaan välittänyt. :D

Sanoinko mä jossain että nää ois kaikki tapahtunut ilman kumia?

Sanoinko mä jossain että sä olet sanonut niin?

Kuten jo ensimmäisessä kommentissani sanoin "...varsinkin nämä on tapahtunut ilman kortsua" (johon et silloin kuitenkaan kommentoinut mitään). Sori nyt vaan, ajatus vaan ällöttää ja jollain lailla olen taipuvainen uskomaan, että suuri osa on tapahtunut ilman kortsua. Mutta mitä se sinua pitäisi haitata?

Tässäpä Wikistä selvennystä:

White trashis an American English pejorative term referring to poor white people in the United States, suggesting lower social class and degraded living standards. The term suggests outcasts from respectable society living on the fringes of the social order who are seen as dangerous because they may be criminal, unpredictable, and without respect for authority whether it be political, legal, or moral.

Ekan kerran mun palstaurallani tunnen aivan järjetöntä myötähäpeää!!! Voi apua miten noloa aapee!!! Häpeän sun puolestas.. :ashamed:

Mutta tämä moka oli loistava esimerkki siitä, minkälaista sakkia te sädekehäänne kiillottavat mustat oikeasti olette!

Ekan kerran mun palstaurallani tunnen aivan järjetöntä myötähäpeää!!! Voi apua miten noloa aapee!!! Häpeän sun puolestas.. :ashamed:

Mutta tämä moka oli loistava esimerkki siitä, minkälaista sakkia te sädekehäänne kiillottavat mustat oikeasti olette!

Haha, cool. Toisaalta mä en kyllä oo koskaan kiillottanut täällä sädekehääni, päin vastoin. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";23424734]Miten on antanut ennen sitten ottaa, jos sinunkin piti aikasi maanitella?[/QUOTE]

Etkö ymmärrä lukemaasi. On ennen antanut joskus ottaa, mutta koska se on ollut huonoa, on muuttanut mielensä, ja mä sain sen mielen taas uudestaan muuttumaan. MIksi vänkäät, kyllä kai mä tunnen oman mieheni parhaiten?

Niin se kateushan liittyi niihin mielenterveysongelmiin? Oisko ollut niihin suihiottotaitoihin kuitenkin? :D Mä heitän läppää kaikesta, koita siinä sitten miettiä mikä oli läppää ja mikä ei. :)

Pointtihan tässä oli se, että sinulla tuskin olisi hurjaa liutaa seksikokemuksia, jollet kärsisi persoonallisuushäiriöstäsi, joka saa sinut käyttäytymään impulsiivisesti. Eli mt-ongelmaton ei suostuisi naimaan "koko kylää", jotta voisi saada sen "rehellisen mielipiteen riittävän isolta otokselta miehiä". ;) Monestihan se menee niin, että välttämättömyydestä tehdään hyve. Kun on naitu koko kylää, on helpompi selittää asia itselle "vahvana kokemuksena".

Samaan diagnoosiisi liittyy usein tuo grandiositeetin kuvittelu, jossa kuvittelet jotenkin olevasi muita parempi ja jonkinlainen yli-ihminen. Tää ketju tuo mieleen just Tuksun glamour-elämineen ja luksuksineen. :) Ihmiset lukee näitä kyllä tosi innossaan, Tuksunkin mielestä tosi kateellisina.

Oikeasti on tosi mielenkiintoista päästä tälleen turvallisen matkan päästä lukemaan, mitä tuollaisen psyyken sisällä on. Mulle tää ainakin on ollut tosi avartava ketju - sen hauskuuden lisäksi. Toisaalta on tietty hirveän julmaa tämä suuntaus, jossa mt-ongelmaisista tehdään viihdettä. Mutta kyllä mä kuitenkin itsekin fanitan näitä juttuja... *nolottaa*

Etkö ymmärrä lukemaasi. On ennen antanut joskus ottaa, mutta koska se on ollut huonoa, on muuttanut mielensä, ja mä sain sen mielen taas uudestaan muuttumaan. MIksi vänkäät, kyllä kai mä tunnen oman mieheni parhaiten?

No niin mutta eihän miehellä sitten kovin montaa suihinottokokemusta voi olla, jos on ensimmäisen huonon kokemuksen jälkeen kieltänyt suihinoton. Eihän se yksi huono suihinottaja tee niistä kaikista muista ei-suihinottaneista huonoja.

[QUOTE="vieras";23424789]Pointtihan tässä oli se, että sinulla tuskin olisi hurjaa liutaa seksikokemuksia, jollet kärsisi persoonallisuushäiriöstäsi, joka saa sinut käyttäytymään impulsiivisesti. Eli mt-ongelmaton ei suostuisi naimaan "koko kylää", jotta voisi saada sen "rehellisen mielipiteen riittävän isolta otokselta miehiä". ;) Monestihan se menee niin, että välttämättömyydestä tehdään hyve. Kun on naitu koko kylää, on helpompi selittää asia itselle "vahvana kokemuksena".

Samaan diagnoosiisi liittyy usein tuo grandiositeetin kuvittelu, jossa kuvittelet jotenkin olevasi muita parempi ja jonkinlainen yli-ihminen. Tää ketju tuo mieleen just Tuksun glamour-elämineen ja luksuksineen. :) Ihmiset lukee näitä kyllä tosi innossaan, Tuksunkin mielestä tosi kateellisina.

Oikeasti on tosi mielenkiintoista päästä tälleen turvallisen matkan päästä lukemaan, mitä tuollaisen psyyken sisällä on. Mulle tää ainakin on ollut tosi avartava ketju - sen hauskuuden lisäksi. Toisaalta on tietty hirveän julmaa tämä suuntaus, jossa mt-ongelmaisista tehdään viihdettä. Mutta kyllä mä kuitenkin itsekin fanitan näitä juttuja... *nolottaa*[/QUOTE]

Kiitos hei diagnoosista. :D Ainoa huono puoli siinä on, että sun perehtyminen mun elämään onaika suppea kun edelleen vaan haluat ymmärtää asian niin etten oo muuta elämässäni tehnytkään kun pannut ja suihinottanut. Mussa ja Tuksussa ei mun mielestä oo mitään samaa, mä olen ihan messissä todellisuudessa, enkä kaunistele elämääni tai tekemisiäni. Enkä mä myöskään missään vaiheessa sanonut että ihmiset ois kateellisia siitä miesten määrästä, vaan edelleen mun suihinottotaidoista.

En usko että tää on ollut sulle kovinkaan avartava ketju, siirry vaikka tuonne toiseen mun avaukseen joka kuitenkin käsittelee mun elämää edes hieman laajemmin. Monet päälääkäritkin on olleet into pinkeenä ottamassa mua asiakkaakseen koska oon niin mielenkiintoinen tapaus. Mun aivot ei kuitenkaan ole mikään eläintarha, niin ei ole kauheesti napannut ryhtyä tutkimuskohteeksi.

[QUOTE="vieras";23424792]No niin mutta eihän miehellä sitten kovin montaa suihinottokokemusta voi olla, jos on ensimmäisen huonon kokemuksen jälkeen kieltänyt suihinoton. Eihän se yksi huono suihinottaja tee niistä kaikista muista ei-suihinottaneista huonoja.[/QUOTE]

Pääh, sä oot pimeempi ku meikäläinen.

[QUOTE="miimii";23424910]Ihana IhaNainen :) Tää on ihan paras ketju! Muakin on kehuttu hyväksi suihinottajaksi ;) Jotenkin hauskaa, että täällä osaa häpeää ja vetää herneitä nenuun :laugh:[/QUOTE]

Joo mutta se ei johdu kateudesta vaan siitä että mä oon hullu, mulle tulee suusyöpä ja kaikki miehet valhetelee ja mä oon vaan naiivi kun uskon niitä, ettäs tiiät! :D

Yhteistyössä