Miksi suurin osa väittää, että itsessä silmät ovat kauneinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun ei ole
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ehkä se on turvallista sanoa, olematta ihan leuhka.

Eihän se ole leuhkimista, jos joku kysyy ja siihen vastaa totuudenmukaisesti. Miksi muka sitä OIKEASTI parasta puoltaan ei voi kertoa, vaan häpeillen sanotaan ihan tavisjuttu, josta jokainen näkee, ettei asiassa ole mitään perää. Se on leuhkimistä, jos oma-alotteisesti kailottaa kaikille omaavansa jonkun hyvän kohdan.

Vai eikö naisilla ole todellakaan yhtään 'silmää', jotta tietäisi ne parhaat puolensa. Tätä seikkaa vahvistaa ainakin ne tyylitajuttomat, joita voi bongailla ihan vaatetuksen perusteella.

No luulen, että kovin moni ei uskalla vastata totuudenmukaisesti, koska ainakin täällä saa hyvin ikävää kommenttia. Varsinkin jos muut tulkitsee vastauksen vähänkin leuhkaksi.

No mun mielestä ne on juurikin silmät, mitkä kertoo ihmisen kauneuden. Silmät on sielun peili jne.
Mut oikeesti, tietynlainen loisto silmissä ainakin vetoo muhun ihmisessä.

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :
jostain syystä silmiäni on kehuttu, vaikka toinen karsastaa... :/ ! niitä on sanottu mm. "sellaisiksi kuin huskyllä tai sudella " ja isoiksi. mielestäni ne eivät ole mitenkään erikoiset, vaikka ovatkin isohkot. kerran kyllä eräs entinen kaveri otti kuvan jossa silmäni ovat upeat... harmittaa vieläkin etten pyytänyt sitä kuvaa itselleni :( ! muistan, että siinä ne ne näyttivät jäänsinisiltä ja vähän vinoilta, tosiaan huskymaisilta

Tämä muuten on jännä juttu. Minun silmiäni on myös paljon kehuttu, vaikka toinen karsastaa. Ne ovat pienet, vähän vinot, sellaiset kissamaiset ja vihreät.

Jossain tutkimuksessa selvisi, että miehet pitävät seksikkäinä naisia, joiden silmät harittivat, jotka hiplasivat hiuksiaan ja muita kohtia en enää muista. Käsittämätöntä mielestäni, mutta empiiriset kokemukseni osoittavat tämän ainakin osittain paikkansa pitäväksi.

Itse nimeäisin parhaaksi puolikseni (tässä järjestyksessä) huulet, korkeat poskipäät, kapean vyötärön ja JLo-takapuolen.

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :
jostain syystä silmiäni on kehuttu, vaikka toinen karsastaa... :/ ! niitä on sanottu mm. "sellaisiksi kuin huskyllä tai sudella " ja isoiksi. mielestäni ne eivät ole mitenkään erikoiset, vaikka ovatkin isohkot. kerran kyllä eräs entinen kaveri otti kuvan jossa silmäni ovat upeat... harmittaa vieläkin etten pyytänyt sitä kuvaa itselleni :( ! muistan, että siinä ne ne näyttivät jäänsinisiltä ja vähän vinoilta, tosiaan huskymaisilta

Tämä muuten on jännä juttu. Minun silmiäni on myös paljon kehuttu, vaikka toinen karsastaa. Ne ovat pienet, vähän vinot, sellaiset kissamaiset ja vihreät.

Jossain tutkimuksessa selvisi, että miehet pitävät seksikkäinä naisia, joiden silmät harittivat, jotka hiplasivat hiuksiaan ja muita kohtia en enää muista. Käsittämätöntä mielestäni, mutta empiiriset kokemukseni osoittavat tämän ainakin osittain paikkansa pitäväksi.

Itse nimeäisin parhaaksi puolikseni (tässä järjestyksessä) huulet, korkeat poskipäät, kapean vyötärön ja JLo-takapuolen.

Mä en nyt mitään tulkintaa tee kierosilmäisten hiuksiaan hiplailevien ihmisten älykkyydestä, mutta... Ihan totta :D mitä noista asioista tulee mieleen??

En ymmärrä mikä tyhmässä naisessa miehiä viehättää.

Mä en nyt mitään tulkintaa tee kierosilmäisten hiuksiaan hiplailevien ihmisten älykkyydestä, mutta... Ihan totta :D mitä noista asioista tulee mieleen??

En ymmärrä mikä tyhmässä naisessa miehiä viehättää.[/quote]

Jos et satu tietämään, niin voin kertoa, että silmien karsastuksen ja älykkyyden välillä ei ole mitään yhteyttä.

En ymmärrä mikä tyhmässä naisessa miehiä viehättää.

Jos et satu tietämään, niin voin kertoa, että silmien karsastuksen ja älykkyyden välillä ei ole mitään yhteyttä. [/quote]

APUA! :D tulkinta kultaseni, tulkinta, sellainen asia, mielleyhtymä, jne. En sanonut, että kierosilmäiset ovat tyhmiä.

Mun miehellä on aika pienet silmät, mutta ah niin ihanan nauravaiset ja myös sellaiset "jäätävän" väriset. Kyllä itse ainakin rakastuin niihin, vaikka eivät suoranaisesti "silmille pomppaakaan" ensinäkemältä....

Mulla on joskus kauniit silmät, joskus vähemmän kauniit. :D

Silmät on sielun peili. Silmissä voi nähdä jotain kaunista vaikkei ne varsinaisesti kauniit oliskaan. Tai sanoisinko ennemmin että katse on kaunis.

Kyllä minunkin silmiä on ihan erityisesti kehuttu, ja tarkoituksella, ei sillä ettei keksitty mitään muutakaan hyvää sanottavaa :p

En välttämättä viitsisi sanoa parhaaksi puolekseni "isot tissit", muutenkin aika ristiriitainen asia tuo rintavarustukseni. Jos taas sanoisin että koko kasvot, sitä katsottaisiin aika lailla leuhkimiseksi. Saatan sanoa joskus että tykkään korvistani, kun ne on niin pienet. Muuten olen lyhyt ja lyhytjalkainen, että turhaan yritän ainakaan sääriäni kehua.

Todellisuudessa kuitenkaan harvoin edes vastaan mihinkään tuollaisiin "parhaat puolet" kysymyksiin. Jos ei määritellä erikseen että tarkoitetaan ulkonäköä, pysyn yleensä luonteenpiirteissä. Ja jos määritellään niin pysyn yleensä erossa. Suomalaiseen tapaan itseni kehuminen ei tunnu luontevalta.

Alkuperäinen kirjoittaja kauneinta maailmassa:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Pitänee paikkansa. Jos ilman meikkiä on vielä kauniit silmät niin se on harvinaista:) Meikillä silmistä saa 8+-9- tasoiset. Tosin.. Useammin varmaan mies saattaa kehua naisen silmiä ensin kuin huulia vaikka huulet olisivat kauniimmat. Silloin tulee väärinkäsitys.

Kauheat posarit. Itelläni vasen silmä -0,5 ja oikea -0,75.

:D hih

Yhteistyössä