Miksi täällä ei oo enää ollenkaan kivoja lastenvaatekeskusteluja?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Ja en nyt tarkoita kausittaista "minkä kokoisen haalarin ostaisitte"- ketjuja.

Eikö täällä oo enää yhtään pinnallisen kauneuden eli lastenvaatteiden diggaajia? No ei kyllä oo enää tappeluketjujakaan tämän puutteen vastapainoksi. Onko keskustelu siirtynyt blogeihin vai koko aihe on so_last_season? Vai onko kaikki nähty ja mitään ei ole enää puitavaksi? Onko palstalla pyörimässä enää yhtään lastenvaatefriikkiä tai muuten vaan aiheesta kiinnostunutta?

Minä kuulun vaatefriikkeihin. Rahaa niihin tosin tulee nykyisin käytettyä huomattavasti vähemmän kuin aiemmin. Erityisesti tykkään Polarn o Pyretista. Juurikin ostin kaverilta viisi Popin mekkoa yhteishintaan 25e. Kaveri pyysi 2e/kpl, mutten iljennyt ostaa niin halvalla. :D Tuleekohan ensi syksylle muuten minkävärisiä Peppi -sukkiksia... :p

Mä en ole ostanut lastenvaatteita vähään aikaan kun niitä ei ole tarvinnut ostaa. Tänään tosin tuli ostettua muksulle paita kun bongasin yhden tietyn Legon paidan -50% alessa. Ei sitä oikein kehdannut kauppaankaan jättää, kun tuli katseltua sitä sillä silmällä jo kun ekan kerran näin sen Jesper Juniorissa :D

Minä kuulun vaatefriikkeihin. Rahaa niihin tosin tulee nykyisin käytettyä huomattavasti vähemmän kuin aiemmin. Erityisesti tykkään Polarn o Pyretista. Juurikin ostin kaverilta viisi Popin mekkoa yhteishintaan 25e. Kaveri pyysi 2e/kpl, mutten iljennyt ostaa niin halvalla. :D Tuleekohan ensi syksylle muuten minkävärisiä Peppi -sukkiksia... :p

Mulla voisi olla mm Metsola-ystävä, kun noi housut ei mee miksikään yhdellä... No on mulla kaveri, joka käy aina parhaat päältä poimimassa ennenkuin myyn kirpparilla...

Oon tykännyt Popista paljon, tosin nyt tänä keväänä on mallit olleet jotain kamalaa (en tykkää 80-luvusta ja sävyistä). Siihen päälle vielä surkeat alet, joten ensi kesänä ei oo pojalla poppia varmaan juuri ollenkaan. Viime kesänä kannoin kassi kaupalla tavaraa varastoon...

Mä en ole ostanut lastenvaatteita vähään aikaan kun niitä ei ole tarvinnut ostaa. Tänään tosin tuli ostettua muksulle paita kun bongasin yhden tietyn Legon paidan -50% alessa. Ei sitä oikein kehdannut kauppaankaan jättää, kun tuli katseltua sitä sillä silmällä jo kun ekan kerran näin sen Jesper Juniorissa :D

Mä olisin ostanut pojalle yhden Lego Star Wars paidan kans Jesperistä, mutta koot olivat joko 140 tai 104cm... Kahta tai kolmea kokoa oli kaikki vaatteet :O Oli tainnut tulla joku ylijäämävarasto sinne.

Mä kuulun niihin, mutta lapset kasvaa. 8v ei löydy mitään, kaukana kaikesta ihanasta (Pop, Zara löytyvät 200km päästä) ja reilu vartti matkaa niihin perus henkkamaukkoihinkin.
Olen ostanut aika vähän, ko ei niitä enää tule ostettua kuin tarpeeseen. Himoitsin HellyHansenin takkia ihan sikana, sen mä intteristä meen tytölle varmaan hakeen :D

Mulla voisi olla mm Metsola-ystävä, kun noi housut ei mee miksikään yhdellä... No on mulla kaveri, joka käy aina parhaat päältä poimimassa ennenkuin myyn kirpparilla...

Oon tykännyt Popista paljon, tosin nyt tänä keväänä on mallit olleet jotain kamalaa (en tykkää 80-luvusta ja sävyistä). Siihen päälle vielä surkeat alet, joten ensi kesänä ei oo pojalla poppia varmaan juuri ollenkaan. Viime kesänä kannoin kassi kaupalla tavaraa varastoon...

Mä yritin etsimällä etsiä 92cm Popin vaatteita pojalle, mutta en löytänyt mitään ostokelpoista ja mä tosiaan yritin.

Mä tykkään taas ulkomaisista merkeistä enemmän kuin kotimaisista. Inhottaa jos jokaisella on samaa päällä kuin mitä mun lapsella. Erityisesti Kenzo, Hilfiger, D&G kids iskee muhun syvälle. Myös Gap tekee ihania vaatteita. Kaikista eniten mun ostopäätöksiin vaikuttaa se että ne vaatteet ei kulu. Vaikka hiekkalaatikolla ryömii niin laatuvaatteet kestää ja pitää muotonsa. Tosin noissa ihanuuksissa on se että mä en raaski laittaa kuin murto-osan kiertoon :/

En mäkään kovin innoissani noista kasareista ole. Enemmän tykkään niistä vanhoista Popeista. Nykyisin tulee hamstrattua ulkomaanreissuilta aleista Benettonia yms. Tykkään nykyisin kovasti Benettonin tyttömäisistä, kirkasvärisistä vaatteista.

Mä kuulun niihin, mutta lapset kasvaa. 8v ei löydy mitään, kaukana kaikesta ihanasta (Pop, Zara löytyvät 200km päästä) ja reilu vartti matkaa niihin perus henkkamaukkoihinkin.
Olen ostanut aika vähän, ko ei niitä enää tule ostettua kuin tarpeeseen. Himoitsin HellyHansenin takkia ihan sikana, sen mä intteristä meen tytölle varmaan hakeen :D

Meilläkin kohta tulee ongelmia tän kanssa. Monet meidän käyttämät merkit loppuu 128cm, joten käyuttöaikaa tuskin on kouluikään asti. Ja nyt pitäisi keksiä uusia merkkejä, mistä löytyy kivoja vaatteita.

Yhteistyössä