MIKSI TÄÄLLÄ NYKYISIN VAIN ARVOSTELLAAN TOISIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

huuhaa

Jäsen
04.01.2008
510
0
16
Sivusta seuranneena olen palstaillut jo jonkin aikaa, mutta "mustana" ollut vain vähän aikaa....
Nykyisin ei muuta tehdä kuin tapella kuinka meidän lapsilla on paremmat vaatteet kuin teidän...Hei haloo onko sillä OIKEESTI MITÄÄN merkitystä, eikö se nyt tärkeintä että niillä lapsilla edes jotain päälle laitettavaa????
Toisia haukutaan, solvataan...Jos jollain menee huonosti niin heti ollaan kääntämässä veistä haavassa tai huudellaan porvoota tms
Eikö nykyisin osata enään kunnioittaa ketään? Aina vaan täytyy ajatella sitä omaa napaa ja sitä omaa parastansa... Kaikista tullut kamalan itsekkäitä :(

Aina täällä on toisia haukuttu. Semmoista en oo kyllä lukenut ainakaan tänään että joku olis sanonut, että "meidän lapsella paremmat vaatteet kuin teidän". Jokainen vaan sanoo oman vankan mielipiteen. Mutta ei täällä saa ääntään kuuluville jos ei osaa huutaa ja kiroilla =)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Nykyisin? Kyll tää on ollut tätä samaa sen viisi vuotta mitä mä olen täällä käynyt. :D

mä muistan tuon kaiken jo vuosituhannen vaihteesta :D

Minä en muista, että vanhalla olisi ihan tämmöistä tämä meininki ollunna. Tai sitten aika on kullannut muistot :whistle: Siellä oli sitä nikkivarkautta ja sitten tietenkin maaret ja kyselijä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Aina täällä on toisia haukuttu. Semmoista en oo kyllä lukenut ainakaan tänään että joku olis sanonut, että "meidän lapsella paremmat vaatteet kuin teidän". Jokainen vaan sanoo oman vankan mielipiteen. Mutta ei täällä saa ääntään kuuluville jos ei osaa huutaa ja kiroilla =)

En nyt niin kirjaimellisesti tarkoittanut, mutta juuri tuota et hyi helvetti kuinka voitte lapsillenne laittaa kuomat jalkaa...tai kuinka kukaan voi laittaa lapsellensa ylle oksettavaa lassien haalaria, reimaa sen olla pitää jnejne :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Nykyisin? Kyll tää on ollut tätä samaa sen viisi vuotta mitä mä olen täällä käynyt. :D

Minä en muista, että vanhalla olisi ihan tämmöistä tämä meininki ollunna. Tai sitten aika on kullannut muistot :whistle: Siellä oli sitä nikkivarkautta ja sitten tietenkin maaret ja kyselijä :saint:

Pyöräilykypärä tyypin mä muistan elävästi kyllä. Onkohan se vieraillut vielä? :D

Ei vaan, mutt mä muistan kyllä, tosin, mä olin aina kaiken kiusaamisen kohteena pitkän aikaa. Siksi varmaan muistankin.

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Helpompi osoittaa sormella muita kuin itse katsoa peiliin. Mutta asiasta leipälaatikkoon, mikä juttu tuo maaret ja kyselijä on?

olikos maaret se joka asui palatsissaan? ja kyselijä aloitti kuuluisan pyöräilykypärä villityksen kyselemällä joka asiassa käytitkö kypärää

ehkä jotkut haluaa päteä:)
Kuten myös monilla muillakin palstoilla kaikkien lapset osaa jo tätä ja tätä vaikka se tuntuu utopiselta joistakin. Mutta eihän ne kirjoitukset välttämättä pidä paikkaansa kun täällähän voi kirjoittaa mitä vaan haluaa! Eli ei kannata ottaa oikeastaan suurimmaks osaks niin tosissaan kaikkea mitä milläkin keskustelupalstoilla kirjoitetaan!

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:

Pyöräilykypärä tyypin mä muistan elävästi kyllä. Onkohan se vieraillut vielä? :D

Ei vaan, mutt mä muistan kyllä, tosin, mä olin aina kaiken kiusaamisen kohteena pitkän aikaa. Siksi varmaan muistankin.

Täällä arvostellaan mielestäni ihmisten ja heidän elämänsä valintoja jatkuvasti ja muutenkin keskustelu on usein kovin rajoittunutta.

Muistan ne ajat, jolloin sinua nälvittiin :/

Yhteistyössä