Miksi täällä on niin hiljaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Satunnaisesti olen täällä pyörinyt varmaan vuosikymmenen. Mutta nykyisin täällä on melkein aavemaisen hiljaista. Miksi ihmeessä? Samaan aikaan Vauva-lehden palstalla on ihan yhtä vilkasta kuin ennenkin.

Minne ihmiset ovat menneet ja miksi? Täällähän on järkevä(mpä)ä moderointia kuin sisarpalstalla, vähemmän trolleja ja teinejä, ja jopa mustista nikeistä osa taitaa olla ihan oikeita ihmisiä eikä mitään huonoja fantasiahahmoja.

Onko huhu totta, että tännekin tulee rekkaantuminen pakolliseksi? Se varmaan lopettaisi koko palstan(, mikä tietysti voi olla tarkoituskin).

Tuskin tulee rekkautuminen pakolliseksi.

Mutta ainakin tuo hankala ihmisvarmistus on varmaan karkottanut kävijöitä. Vielä uudistuksen jälkeenkin se on huono ja vaatii usein jopa toistakymmentä klikkausta verrattuna Vauva-lehden kolmen numeron kirjoittamiseen.

Muistaakseni täältä lähti tosi paljon väkeä juuri silloin, kun edellinen iso palstauudistus tehtiin ja ihmisvarmistus lisättiin.

Suuri osa aloituksista on ikivanhoja, joita joku nostelee. Ei paljon kiinnosta vastata, kun aloittaja on kysynyt asiaa 8 vuotta sitten ja todennäköisesti vastasin kysymykseen jo silloin.

t. ent-wakkari

Mä poistuin silloin kun joku uudistus tehtiin, enkä enää päässyt kirjautumaan. Olisi pitänyt luoda uusi nikki. en jaksanut / halunnut. Sitten huomasin että aika moni muukin tuttu nikki katosi... Ja sitten tuli työ... eikä aikaa paljon muuhun jäänyt... Nykyisin täällä tuntuu olevan ihan kamalan hiljaista.. silloin kun käyn kurkkaamassa mitä tänne kuuluu. Joskus oli ihan mun suosikki paikka käydä vaihtamassa ajatuksia.

Mä poistuin silloin kun joku uudistus tehtiin, enkä enää päässyt kirjautumaan. Olisi pitänyt luoda uusi nikki. en jaksanut / halunnut. Sitten huomasin että aika moni muukin tuttu nikki katosi... Ja sitten tuli työ... eikä aikaa paljon muuhun jäänyt... Nykyisin täällä tuntuu olevan ihan kamalan hiljaista.. silloin kun käyn kurkkaamassa mitä tänne kuuluu. Joskus oli ihan mun suosikki paikka käydä vaihtamassa ajatuksia.
Tuossa on valinnanvaraa - voit muistella menneitä:barefoot::rolleyes:

Yhteistyössä