Miksi tällä palstalla kaikki on joko/tai, ei mitään siltä väliltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
esim toi mielent. keskustelu on hupaisa. Mä olen aina ollut sitä mieltä, että lapsia on ajateltava ensin, ei sitä mt-ongelmaista AIKUISTA tai juoppoa tms.
Se mt ongelmainenkin selviytyy kyllä yksin, mutta lapset ei.

Joten hei sinä joka kysyit neuvoa, ÄLÄ vaan ala seurustelemaan tuon miehen kanssa! Voit tutustua ja olla ystävä muutenkin!!!!!

Nimettömänä ja kasvottomana on niin helppo lingota kärjistettyjä mielipiteitä. Harva meistä tosielämässä ja kasvotusten olisi näkökannoissaan näin jyrkkä kuin täällä.

Itse ainakin käyn helpommin kirjoittelemaan sellaisesta aiheesta josta todella olen jotain mieltä. En mie viitsi aikaani tuhrata sellaisiin juttuihin jotka voi olla niin tai näin.

Mua lähinnää huvittaa tän palstan epäloogisuus. Kerran oli ketju, jossa kysyttiin, että alkaisitko seurustella ns. entisen juopon, eli sillä hetkellä selvinpäin olevan, AA:ssa käyvän alkoholistin kanssa. Minä vastasin, että en tosissaankaan alkaisi. Ja mut leimattiin ihan hirveäksi, itsekkääksi ja ennakkoluuloiseksi akaksi. Kuitenkin kun mä olen kertonut väkivaltaisesta päihteidenkäyttäjämiehestäni, joka siis on jo ex-mies niin AINA, siis ihan AINA tulee joku kysymään että "mistä te noita miehiä oikein pyydystätte, miksi alatte seurustelemaan tuollaisen alkoholistin kanssa?" jne. Ja mun mies oli täysin selvinpäin oleva AA:n kävijä silloin kun tavattiin. :D Pysyn siis kannassani. En alkaisi seurustelemaan nk. ex-alkkiksen kanssa.

Yhteistyössä