miksi tarja erotettiin nightwishista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriitikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on se Anette aika huono päätös tuohon. Ei se eroa mitenkään kenestäkään näistä britneystä yms äänensä puolesta, joten ei se Wishikään enää oikein kuulosta samalta vaikka Holopainen hyvää musiikkia tekeeki. Musiikin fiilis lässähtää siihen ko Anette alkaa laulaa...

Ja eikös Tarja erotettu sen takia kun niillä oli niin kovasti kränää Tarjan ja sen miehen kanssa kaikesta..

Tarja perui jo sovittuja (ja myytyjä) keikkoja sen perusteella että halusi "shoppailla". Tarja oli mediassa koko ajan puhunut haaveilevansa soolourasta. Tuomakselle Tarja huusi ettei tarvitse Nightwishia mihinkään että voi lopettaa jo seuraavana päivänä jos haluua. Tee sitten sellaisen kanssa töitä.... Tarja ei koskaan osallistun bändin treeneihin vaan treenasi nauhojen kanssa mielummin. Ja sitten se Marcelo.... huh huh. Lukekaa kirja niin ei tarvitse arvailla.

Asiassa lienee kaksi puolta, ja meistä tuskin kukaan tietää miten hommat oikeasti meni. Mutta ihan Tarjan puolustukseksikin sen verran, että olihan hänen selkänsä takana varailtu keikka-ajankohtia ilman että oli Tarjalta mitään kysytty, ilmoitettu vaan että silloin mennään sinne ja tänne.

Vaikken mistään mitään tiedäkään, oon Tarjan puolella :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Tarja perui jo sovittuja (ja myytyjä) keikkoja sen perusteella että halusi "shoppailla". Tarja oli mediassa koko ajan puhunut haaveilevansa soolourasta. Tuomakselle Tarja huusi ettei tarvitse Nightwishia mihinkään että voi lopettaa jo seuraavana päivänä jos haluua. Tee sitten sellaisen kanssa töitä.... Tarja ei koskaan osallistun bändin treeneihin vaan treenasi nauhojen kanssa mielummin. Ja sitten se Marcelo.... huh huh. Lukekaa kirja niin ei tarvitse arvailla.

ai mikä kirja? :o nythän tää meni mielenkiintoiseksi :D ja mä oon kuullu myös että se tuomas ois ollu rakastunu siihen tarjaan.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Asiassa lienee kaksi puolta, ja meistä tuskin kukaan tietää miten hommat oikeasti meni. Mutta ihan Tarjan puolustukseksikin sen verran, että olihan hänen selkänsä takana varailtu keikka-ajankohtia ilman että oli Tarjalta mitään kysytty, ilmoitettu vaan että silloin mennään sinne ja tänne.

Kyllä se bändi toimii niin, että kaikki jäsenet siihen sitoutuvat ja kun keikkaa tulee niin sinne mennään, koska se on koko homman tarkoitus ja se tuo rahaa. Ei bändin jäseneltä kysytä sopiiko, kun pitäisi olla kaikille selvää, että sopii.

Tarja erotettiin, koska ei pitänyt minkäälaista yhteyttä muihin bändin jäseniin. Kaikki yhteydenpito hoitui Tarjan aviomiehen kautta. Tarja todellakin uhkaili bändiä omalla eroamisella eikä käynyt treeneissä. Taisi Tarjalla mennä päähän bändin keulahahmona olo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Kyllä se bändi toimii niin, että kaikki jäsenet siihen sitoutuvat ja kun keikkaa tulee niin sinne mennään, koska se on koko homman tarkoitus ja se tuo rahaa. Ei bändin jäseneltä kysytä sopiiko, kun pitäisi olla kaikille selvää, että sopii.

Siis juurikin näin. Mitähän siitäkin tulisi, jos jokaisen keikan kohdalla jokaiselta bändin jäseneltä erikseen kysyttäisiin, että huvittaisiko sua nyt lähteä ens kesän keskiviikkona käymään keikalla siellä ja siellä. Kyllä se menee niin, että kiertueajan raamit raapaistaan kokoon, ja luonnollisesti siinä vaiheessa voi ämpyillä vastaan että "sille ja sille ajankohdalle ei saa myydä, koska mulla on silloin siskon häät" ja toivetta myöskin varmasti kunnioitetaan. Mutta kun raamit on kasassa ja myyntityö täydessä touhussa, ei siinä enää solistille erikseen kilautella, että sopisiko rouvalle lähteä keikalle.

Mun mielestä Nightwish vaan on paljon parempi ilman Tarjaa. Ekan levynikin ostin vasta Anetten aikana. Nightwishiä Tarjan kanssa kuuntelee yhden biisin kerrallaan ja sitten se kiekuminen alkaa ärsyttää. Tarjan ääni on varmasti hieno mutta ei vain minun makuuni.

Mun mielestä Nightwish vaan on paljon parempi ilman Tarjaa. Ekan levynikin ostin vasta Anetten aikana. Nightwishiä Tarjan kanssa kuuntelee yhden biisin kerrallaan ja sitten se kiekuminen alkaa ärsyttää. Tarjan ääni on varmasti hieno mutta ei vain minun makuuni.

Itse asiassa Turunen on vain keskinkertainen sopraano, ei todellakaan mikään maailman huippu.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Itse asiassa Turunen on vain keskinkertainen sopraano, ei todellakaan mikään maailman huippu.

tää ei liity asiaan mitenkään, mutta mun sisko on aivan tuon tarjan näköinen. :D

makuasioista ei saa kiistellä mutta minusta tarjalla on mahtava ja vahva ääni. nightwish ei ole mitään ilman tarjaa.

Ihmiset saa kenkää yrityksistäkin ja bändihän on melkein kuin yritys.
Ei kai se Tarja itsekään kovin pahoillaan loppujen lopuksi ollut hänhän oli kuulemma voinut pitkään huonosti bändissä. Jtn win win situation.
Tarjasta en oikein yksinään tykkää, mutta Anette molskahti mukavasti Nighwishin sekaan -kuuntelen mielelläni.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Mutta se yhdistelmä oli melko uniikki kuitenkin. Samaa ei voi sanoa nykyisestä kokoonpanosta :(.

Tarjan ääni oli kyllä aivan loistava mutta siihen se sitten jäikin. Ääntäminen oli ihan hirveätä, alusta loppuun asti. Voisi sanoa että Nightwish menestyi Tarjasta huolimatta. Ostin uuden levyn aika sekavin tuntein mutta ei tarvinnut pettyä. Anette on laulussaan tuhat kertaa enemmän läsnä kuin Tarja joka keskinkertaisena sopraanona keskittyi vain suoritukseen.

Yhteistyössä