K
kriitikko
Vieras
kertokaapa tämä mulle, kun en vieläkään ymmärrä koko juttua..tarja on paras ja ainoa oikea laulaja nightwishiin..mutta ei anettekaa ole huono.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Tarja perui jo sovittuja (ja myytyjä) keikkoja sen perusteella että halusi "shoppailla". Tarja oli mediassa koko ajan puhunut haaveilevansa soolourasta. Tuomakselle Tarja huusi ettei tarvitse Nightwishia mihinkään että voi lopettaa jo seuraavana päivänä jos haluua. Tee sitten sellaisen kanssa töitä.... Tarja ei koskaan osallistun bändin treeneihin vaan treenasi nauhojen kanssa mielummin. Ja sitten se Marcelo.... huh huh. Lukekaa kirja niin ei tarvitse arvailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Asiassa lienee kaksi puolta, ja meistä tuskin kukaan tietää miten hommat oikeasti meni. Mutta ihan Tarjan puolustukseksikin sen verran, että olihan hänen selkänsä takana varailtu keikka-ajankohtia ilman että oli Tarjalta mitään kysytty, ilmoitettu vaan että silloin mennään sinne ja tänne.
Vaikken mistään mitään tiedäkään, oon Tarjan puolella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Asiassa lienee kaksi puolta, ja meistä tuskin kukaan tietää miten hommat oikeasti meni. Mutta ihan Tarjan puolustukseksikin sen verran, että olihan hänen selkänsä takana varailtu keikka-ajankohtia ilman että oli Tarjalta mitään kysytty, ilmoitettu vaan että silloin mennään sinne ja tänne.
Vaikken mistään mitään tiedäkään, oon Tarjan puolella![]()
Kyllä se bändi toimii niin, että kaikki jäsenet siihen sitoutuvat ja kun keikkaa tulee niin sinne mennään, koska se on koko homman tarkoitus ja se tuo rahaa. Ei bändin jäseneltä kysytä sopiiko, kun pitäisi olla kaikille selvää, että sopii.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä Nightwish vaan on paljon parempi ilman Tarjaa. Ekan levynikin ostin vasta Anetten aikana. Nightwishiä Tarjan kanssa kuuntelee yhden biisin kerrallaan ja sitten se kiekuminen alkaa ärsyttää. Tarjan ääni on varmasti hieno mutta ei vain minun makuuni.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä Nightwish vaan on paljon parempi ilman Tarjaa. Ekan levynikin ostin vasta Anetten aikana. Nightwishiä Tarjan kanssa kuuntelee yhden biisin kerrallaan ja sitten se kiekuminen alkaa ärsyttää. Tarjan ääni on varmasti hieno mutta ei vain minun makuuni.
Itse asiassa Turunen on vain keskinkertainen sopraano, ei todellakaan mikään maailman huippu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä Nightwish vaan on paljon parempi ilman Tarjaa. Ekan levynikin ostin vasta Anetten aikana. Nightwishiä Tarjan kanssa kuuntelee yhden biisin kerrallaan ja sitten se kiekuminen alkaa ärsyttää. Tarjan ääni on varmasti hieno mutta ei vain minun makuuni.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä Nightwish vaan on paljon parempi ilman Tarjaa. Ekan levynikin ostin vasta Anetten aikana. Nightwishiä Tarjan kanssa kuuntelee yhden biisin kerrallaan ja sitten se kiekuminen alkaa ärsyttää. Tarjan ääni on varmasti hieno mutta ei vain minun makuuni.
Itse asiassa Turunen on vain keskinkertainen sopraano, ei todellakaan mikään maailman huippu.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Taisi tulla niin suuria riitoja, kun Tarjan mies alkoi vaatia suurempia keikkapaikkoja ja -palkkioita.