Miksi tätä ei kukaan huuda?!?

H-E-P-P-U-L-I

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
2 415
1
36
http://huuto.net/kohteet/jonathan-pinkki-vpun-uudenver-vk-haalari-92-/130377522

Miksei kukaan huuda tuota haalaria? Ei kai ole liian kallis? Kuvatkin mielestäni hyvät. Kertokaa hyvät immeiset mitä parannan seuraavalle kierrokselle!!

Kiitos :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Paljonko tuolla vois sitten olla hintaa? Millä hintaa huutaisitte? Itse voisin tuohon hintaan huutaakin, mun mielestä ei oo liian kallis, sillä ihmettelen.

Mulla oli lähtöhinta 30e ja siihen kuuluu postikin, tällähetkellä huuto on 42 e ja pidän erittäin hyvänä hintana. Kyseessä Reimatecin viimekevään puku.

miten ne nepit on kuluneet, vaikkei ole käytetty kuin pari kertaa... hmm.

Liian kova hinta, kuten kaikki ovat nyt todenneet. Uuden saa 60 eurolla sittarista plussakortilla.

Älyttömän kallis!!! ja vielä postikulut lisäks!! Ite ostin vastaavan Jonathanin välikausihaalarin harmaa-vaaleanpunaisena kirpparilta sopivaan hintaan: 4 euroa. :)

Minusta on liian kallis kaytetysta puvusta, samaan aikaan saa halvemmalla alesta uusia pukuja. Itse ostin Reimatecin n.60e ja samahinta sun puvulle tulis kun postikulujakin tulee tuo 8,50e. Ei tarvi miettia kumman ottaisin. Eli hintaa PALJON alaspain.

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
miten ne nepit on kuluneet, vaikkei ole käytetty kuin pari kertaa... hmm.

Liian kova hinta, kuten kaikki ovat nyt todenneet. Uuden saa 60 eurolla sittarista plussakortilla.

En tiiä, kerran olen puvun pessyt, ja ehti tosiaan vain muutaman kerran olla päällä.