Miksi te kerrotte palstalla kaiken elämästänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ja vielä mustana jolloin teidän kaikki viiden vuoden takaiset sanomiset muistetaan täällä ja tuodaan joka ketjussa esille! Nyt joku sanoo ettei kerro läheskään kaikkea, mutta jotkut mustat tuntuu kertovan kaikkein pienimmätkin asiat täällä :O Joka hemmetin koiran kusetusreissu ja miehen kummin kaiman sanominen ja sukan väri pitää tulla kertomaan.

En toisaalta ihmettele, että jotkut saavat kimppuunsa täällä noita "perskärpäsiä." Eikö teillä ole irl ketään jolle kertoa asioita?

Enkä tarkoita tätä pahalla, mutta ihmettelen sitä että jokainen asia pitää jakaa täällä. Kannattaisi oikeasti miettiä onko järkevää kertoa oma nimensä, lasten nimet tai näyttää oma kuvansa palstalla jolle on vapaa pääsy kaikilla.

Ei muuta :)

en kuulu heihin,jotka kertovat kaiken..juurikin mainitsemistasi syistä ja siitä syystä,että sitä varten mulla on ystävät irl..osalle heistäkään en kerro kaikkea,mutta pari läheisintä tietää ihan kaiken musta =)

En nyt luule, että kukaan kaikkea kerro. Monet varmaan puhuvat paljon, mutta tuskin siinä heidän kaikki asiat tulevat ilmi :O
Tai kyllä saa paljon kertoa, jos haluaa koko elämänsä tarinoida :D

Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Pyydetään lisäkuvia...yms.. En kyllä aio kenellekään todistella, niin kun sanoin tuolla toisessa ketjussa.

Mut eikös se tekis hyvää sun eläinlääkärin uraa ajatellen, todistaa itsensä aidoksi. Tuollainen piileskely lisää epäluottamusta, varsinkin kun jakelet neuvoja netissä nimettömänä. Eikös se ole laitonta? Vai miten se vala menee jonka olet vannonut =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyydetään lisäkuvia...yms.. En kyllä aio kenellekään todistella, niin kun sanoin tuolla toisessa ketjussa.

Mut eikös se tekis hyvää sun eläinlääkärin uraa ajatellen, todistaa itsensä aidoksi. Tuollainen piileskely lisää epäluottamusta, varsinkin kun jakelet neuvoja netissä nimettömänä. Eikös se ole laitonta? Vai miten se vala menee jonka olet vannonut =)

Miten se maitzzun uraa edistää, että todistaa itsensä aidoksi kaksplussalla? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
No tämä nyt on keskustelupalsta, ja joskus tekee mieli keskustella ongelmistaankin.

Joo ymmärrän sen, mutta eikö kannattaisi oikeasti miettiä että kannattaako "kaikkea" kertoa.

Tuskin täällä kukaan kaikkea kertoo.

Tämä on vain murros. Palsta elää ja tänään kuohuttavat asiat, jotka ovat viikon päästä jo unohdettu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tämä nyt on keskustelupalsta, ja joskus tekee mieli keskustella ongelmistaankin.

Joo ymmärrän sen, mutta eikö kannattaisi oikeasti miettiä että kannattaako "kaikkea" kertoa.

Tuskin täällä kukaan kaikkea kertoo.

Tämä on vain murros. Palsta elää ja tänään kuohuttavat asiat, jotka ovat viikon päästä jo unohdettu.

Mutta aina löytyy niitä, jotka kaivavat niitä unohdetuja asioita esiin kuukausienkin takaa, kuten Blumen tapauksessa saimme huomata.

Eiköhän netissä saa neuvoja jakaa jos sitä kysytään. En mä ainakaan uskois palstalla saamiani neuvoja niin paljoa, että jättäisin esimerkiksi hakeutumatta lääkäriin jonkun mielipiteen takia.

Netissä voi jakaa neuvoja, mut ei esiintyä eläinlääkärinä joka jakaa neuvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No tuskin kukaan kertoo aivan kaikkea täällä. :whistle:

Enkö mä just sanonu, että "Nyt joku sanoo ettei kerro läheskään kaikkea, mutta jotkut mustat tuntuu kertovan kaikkein pienimmätkin asiat täällä."

USKON, että kukaan ei ihan kaikkea täällä elämästään kerro, mutta osa mustista kertoo todella paljon asioitaan. Mielestäni se voi olla vähän vaarallistakin, jos paljastaa nimensä, asuinpaikkakuntansa, ammattinsa, lasten kuvat ja nimet. Toki jokainen tavallaan, mutta ihmetyttää vaan kun huomaa että joillakin on stalkkereita tälläkin palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten se maitzzun uraa edistää, että todistaa itsensä aidoksi kaksplussalla? :)

No, jos on jo paljastanut valokuvan, toiminta-alueen ja ikänsä. Mutta valehtelee suut ja silmät täyteensä, lisääkö se luottamusta kyseiseen elinkeinonharjoittajaan? Eiköhän se anonyymiteetti ole jo karissut.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä en ainakaan aio täällä enää kertoo yhtään mitään. Kunhan jaarittelen vaan. Ei varmaan kenenkään tarvii kysyä miks..

Mun täytyy :ashamed: Miksi? Onko joku käynyt sinukin kimppuusi?

On käyty joo ja ehkä eniten se ärsyttää ku kaikki sanottu väännetään ja käännetään joksikin ihan muuksi. Ja jos yrittää oikaista niin ihan sama ku seinille juttelis..

Joten mä sit juttelen täällä vaan niistä tylsistä "säistä". Asioista joilla ei oo oikeesti mitää merkitystä..

Pyrin olemaan kertomatta muita kuin joitain ihan perustietoja, joista ei ole haittaa. Kuvaani en enää näytä, koska olen nyt kaksi kertaa tullut haukutuksi. :(

Ihan naiviuttani kuvaani pidin profiilissa, kun en arvannut että täällä on niin ilkeitä ihmisiä jotka ihan tavallisenkin näköisiä ihmisiä haukkuvat rumiksi.