Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mielestäni se voi olla vähän vaarallistakin, jos paljastaa nimensä, asuinpaikkakuntansa, ammattinsa, lasten kuvat ja nimet.
Mä olen näistä tainnut ainakin joskus kertoa kaikki. Omasta nimestäni en ole ihan satavarma, muista olen.
Ne on kuitenkin asioita, joita voin ylipäätäänkin kertoa uusillekin ihmisille joihin tutustun tai törmään.
Ei me kuljeta irl:kaan paperipussit päässä ja puhumatta kenellekään.
Mä pyrin olemaan levittelemättä kavereideni, tuttujeni ja sukulaisteni asioita täällä, ainakaan arvostelun merkeissä. Ne on mun mielestä niiden ihmisten omia asioita, joista voivat itse avautua missä ja kenelle haluavat. Jos avautuvat mulle, niin ei ole kuitenkaan mun asia tulla tänne tekemään avausta, kuinka ihmettelen jonkun kerhokaverin kummin kaiman toimintaa...
Keittiksen ohjenuora on aika sama kuin munkin. Mä en kerro mitään, mitä en kykenisi häpeämättä lukemaan huomisista ip-lehtien lööpeistä.
Lasten ja eläinten nimet, ammatti, naamakuva, arjen sattumukset, jotkut ongelmat joihin kuvittelisin täältä saavani järkevän vastauksen... Miksen voisi kertoa ja kysyä? Kysyisin ja kertoisin ihan naamakkainkin muillekin kuin jollekin ainoalle luotetulle sydänystävälle.
Tarkkaa kotiosoitetta ei moni palstalainen tiedä, tosin tuskin meille kovin vaikea olisi löytää kertomieni perusteella.
Ei pelota ei. Hyvällä asialla pihaan saa paukata mun puolesta ihan kuka vaan, keitän kahvitkin.
Muilla asioilla liikkujat liikkuvat ihan omalla vastuullaan, ja joku stalkkeri netistä, tai muuta kautta "hankittu" epäilyttävä perässä hiihtelijä saa joka tapauksessa vauhdikkaan lähdön...