Miksi toiset saa aina kaiken huomion?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hajuton/mauton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hajuton/mauton

Vieras
Ja vaikka itse kuinka yrittää olla hauska niin sitä katotaan vinoon.
Miksi jotkut saa jakamattoman suosion, vaikka jutut olisivat alatyylisiä? Mikä se jokin on? Haluan oppia hallitsemaan sen. :(

en tiiä kyl, jotkut on vaan sellasia. Mulla riippuu ihan porukasta, saanko huomion vai olenko enemmän syrjässä. Usein tuttujen kanssa en ole huomion keskipisteenä koko aikaa, mutta huomiossa kuitenkin, mutta vieraiden kanssa jään vähän taka-alalle. Mutta tiedän myös, että jotkut eivät oikeen pidä minusta sen takia, että puhun paljon ja olen avoin jne. Ja en kovin konservatiivinen. B) Mutta olen oma itseni, ja ystäviini kuuluu hiljaisempia ja räväkämpiä ja mielestäni molempia tarvitaan!

Ulkonäkö, ilmeet, ääni, karisma, pilke silmäkulmassa, kehonkieli.. Miten on kaksin ollessa muiden kanssa, miten pitä yhteyttä, miten avoin ja aito on. Onko myös syvällinen puoli. Sanavalmius, fiksuus ja nokkeluus. Nöyryys ja silti itsevarmuus. Itsetuntemus. Harvemmin tuota kaikkea voi oppia. Toiset vaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Ulkonäkö, ilmeet, ääni, karisma, pilke silmäkulmassa, kehonkieli.. Miten on kaksin ollessa muiden kanssa, miten pitä yhteyttä, miten avoin ja aito on. Onko myös syvällinen puoli. Sanavalmius, fiksuus ja nokkeluus. Nöyryys ja silti itsevarmuus. Itsetuntemus. Harvemmin tuota kaikkea voi oppia. Toiset vaan on.

Yksikin esimerkkitapaus on lähinnä pinnallinen ja aika ilkeäkin ja silti riittää huomiota. :/

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Näinhän se on,ja minulla ei ainakaan ole sitä jotain.En tiedä mikä minussa ärsyttää,varmaan liika kiltteys...kovikset pärjää tässä maailmassa.

Näin on!
Noh, ehkä me kiltitkin pääsemme joskus loistamaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:

Yksikin esimerkkitapaus on lähinnä pinnallinen ja aika ilkeäkin ja silti riittää huomiota. :/

No negatiivista huomiotahan saa helposti. Mutta haluaako kaikki sitä?? Minä olisin mielummin hajuton ja väritön kuin pinnallinen ja ilkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
No negatiivista huomiotahan saa helposti. Mutta haluaako kaikki sitä?? Minä olisin mielummin hajuton ja väritön kuin pinnallinen ja ilkeä.
No tämä tyyppi on silti aina vaan positiivisen huomion kohteena. Huoneeseen kun tulee, niin kaikki katseet kääntyvät ja ilmeet kertoo enemmän kuin miljardi sanaa.
Ärsyttävää

No tämä tyyppi on silti aina vaan positiivisen huomion kohteena. Huoneeseen kun tulee, niin kaikki katseet kääntyvät ja ilmeet kertoo enemmän kuin miljardi sanaa.
Ärsyttävää
:| Hmmm. Suomessa kyllä usein kunnioitetaan kovaa ja vahvaa. Jos hän on lisäksi vielä kaunis ja voimakas? Älykäskin?

kaunis ja voimakas? Älykäskin?
No ei mikään rumiluskaan.
Ärsyttää olla näin kateellinen, mutta välillä meinaa itku tulla. :(

Niin joo, se oikeastaan eniten ärsyttää, että kun itse yrittää olla tosi skarppina ja tietää suurinpiirtein sen mitä pitääkin, niin toinen vie kaiken kunnian itselleen ja mulle jää vain luu käteen. Ymmärrättekös?

Mä luulen että sä yrität liikaa. Siinä tulee just sellanen epätoivonen olemus. Ihan sama kun menet baariin sinkkuna ja etsit miestä niin sillon ei osu, ei sitten millään. Mutta annas olla kun alat seurustelemaan, et lähetä enää miehenkipeetä viestiä ympärillesi niin jo pörrää äijää ympärillä.

Lopeta katkeroituminen, sillä karkotat viimisetkin ihmiset ympäriltäsi. Sulla on ihan varmaan muita ominaisuuksia kuin loputon kauneus tai huumorintaju joista voit olla ylpeä. Kuka tahansa osaa puhua, hyviä kuuntelijoita on harvemmassa.

No minä ole herkästi sellainen, joka saa porukassa huomiota ja jonka jutuille nauretaan...en oikein tiedosta mitään erityistä hauskuuttani, olen vaan mikä olen.
Olen tutussa porukassa kova puhumaan ja villikin hieman, osaan puhua sujuvasti kaksmielisiäkin, mikä nyt ei välttämättä ole aina hyvä asia tietenkään! :xmas:
Mutta yhdestä asiasta olen ihan varma: pilkettä minulla on silmäkulmassa hyvin herkästi ja ehkä se vetää toisia sitten puoleensa, luulen. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Älä ota liikaa paineita siitä, että pitäisi olla suosittu (kuten tämä toinen). Jos kaikki eivät ymmärrä huumoriasi, ei sille voi mitään, älä väkisin yritä vääntää. :)

En ota paineita, ei kuulu luonteeseeni. Olen vaan sitten omassa mielessäni ja salaa katkera.
Enkä yritä liikoja, osaan vetää rajan jo tiettyyn pisteeseen asti. :/

Yhteistyössä