Miksi toppahaalareita pitää "säästellä"? Nyt on talvi, talvihaalarit päälle! Miksi sitä pitää edes miettiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on toppahaalari kaapissa ihan vaan sen takia, kun poika on niin kuumaverinen ja pärjää vielä vk-haalarilla ja villapuvulla.. ulkona on -1 pakkasta.. sen verran juoksee hoidossa aina ulkona ja leikkii, että pää on ihan märkä kun menee sisälle.. ja myös selkä yms. hikoavat..

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen ihmettelijä;22413222:
teille "kuravaara" ja "toppapuku ohenee"-ihmisille pieni neuvo;
-ostakaa muutama haalari niin ei tarvitse elää pelossa että se ohenee pesussa
-pyyhkikää haalaria märällä mielummin kuin heitätte pesukoneeseen
-kirppikseltä vaikka 4 varahaalaria jos siltä tuntuu, jos se uusin kuosihaalari on "parempaan käyttöön"

ja SILTIKÄÄN en ymmärrä, eikö toppahaalari osteta käyttöä varten,eikä säästämistä varten.....??
HUI, jos se vaikka hajoaa tai ohenee! Voi apua!

Minä tuolla ylempänä kerroin että on KAKSi haalaria, sitä varten säästän toista että se ei ohene ja toinen on jatkuvassa käytössä. Ei ehkä ihan yhtä lämmin, kun pesen aina kun on tarvis. Mutta riittävän lämmin tälleen jos pakkasta on alle 10 astetta.

Kuinka vaikeaa on ymmärtää lukemaansa?

[QUOTE="vieras";22413530]Minä tuolla ylempänä kerroin että on KAKSi haalaria, sitä varten säästän toista että se ei ohene ja toinen on jatkuvassa käytössä. Ei ehkä ihan yhtä lämmin, kun pesen aina kun on tarvis. Mutta riittävän lämmin tälleen jos pakkasta on alle 10 astetta.

Kuinka vaikeaa on ymmärtää lukemaansa?[/QUOTE]

:laugh:

Niin, toinen on tarkoitettu kunnon pakkaskelille ja toinen vähän leudommalle säälle. Mun on vaikea ymmärtää miksi pitäisi sitä paksuinta haalaria pitää nyt kun ohuemmallakin vielä tarkenee. Juuri sen takia on haalareita useampi, että voidaan pukeutua sään mukaan.

Meinaan vaan kun täällä jotkut alkoi naljailla että ostakaa useampi haalari ettei tarvii säästellä niin mähän just toimin niin, että on useampi haalari. Kaikki on kuitenkin käyttöä varten eikä mihinkään kaupassa näyttäytymiseen.

Miten se voi jollekin olla ongelma????

[QUOTE="heh";22412894]heh heh, joo Suomessa on KURAVAARA, ja LUMIVAARA ja LOSKAVAARA ja MÄRKÄVAARA ja
KYLMÄVAARA ja PALELTUMISVAARA-
eikö juuri siksi toppavaatteet ole olemassa????????[/QUOTE]

Asiaa! Ja kurahousut vielä lisäksi niin avot!

[QUOTE="asda";22413049Siis TECit odottavat sisällä naulakossa kaupunkireissuja, koska ovat niitä edustushaalareita!
[/QUOTE]

No jaa, meillä kyllä lähdetään kaupungille ilman haalareita, toppatakissa tms. Mun mielestä haalari on lapsen "työvaate", eli haalari päälle, kun mennään ulkoilemaan, puistoon, pulkkamäkeen jne. Leikkihän on lasten työtä :) ja kaupungille mentäessä sitten jotain muuta. Eli en oikein usko, että kukaan sitä Tecci haalaria säästää kaupunkikäyttöä varten, vai?

P.S. Meillä ekan kerran talvihaalarit, ihan jopa Prismasta ostetut Remu (hui kauhia, Prismasta, hävettää...) oli päällä eilen.

Mulle ei oo tullut pieneen mieleenkään nää haalaritoppapukulaatumerkkiohenemiskura-jutut ennen kun oon täältä palstalta lukenut. Ja täytyy sanoa että ihmiset on hulluja :laugh:.
Oon luullut osaavani pukea lapset lämpimästi ja siististi, oli merkkivaatteet tai ei.
Hassua ajatella että jotkut kiinnittää huomiota minkä merkkiset vaatteet kenekin lapsella on päällään. Ei perkele :cool:...

Uusimmat

Yhteistyössä