S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuule usko huviksesi että tiedän tasan mitä on kun mies ei paljon auta (kirjoitin just et meillä se nukkui kun vauvat huusi vieressä ). Tiedän mitä on passata sekä mukuloita että miestä. Kantaa heninen vastu kaikesta. Miettiä kaikki yksin ja organisoida toteutus. Kentiesolen tilanteeni takia ilkeä ja masentunut, kyllästynyt varmasti. Ujo ja hiljainen minäkin normaalisti, täälä helpompi olla väsynyt ja purkaa paineita. mutta mua ottaa pähän toi, et sä tiedät tilanteesi ja miehesi ja vaihtoehtosi ja silti pyydät apua (?) vaikka tiedät mitä voi tehdä (puhua miehelle) ja miten siinä käy (ei mitenkään). Totta helvetissä se syö naista, mut älä lyö lyötyjä.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miten yleensä ehdotuksia annetaan? Tee niin ja niin? Ai ei? no sit näin? Ai ei sekään. Miten yleensä ehdotuksiin suhtaudutaan? Haistattelemalla? toivottavasti sä et normielämässä suhtaudu niin. Ehkä olen vänkääjä ja besservisser, mut sit olen. Ihan hyvässä, et säkään tunnu ihmiseltä mukavimmasta päästä.
Varmaan totta sekin, mutta oikeassa elämässä en ole tällainen, olen lähinnä ujo ja hiljainen, koskaan en mitään viitsi mihinkään asiaan sanoa... Mutta, suosittelen että ensimmäisenä luet aloituksen, ja vastaan siihen kysymykseen, mitä siinä kysytään. Eli nytkin kysyin, miten saan mieheni tajuamaan, että en voi loputtomiin imettää. Sitten alat jauhamaan siitä, että mulla on kaks vaihtoehtoa, ihan niinku mä en itse tietäs! Tää on vaan niin uuvuttavaa, ja vielä uuvuttavampaa tästä tekee se, että mies ei ole apuna. Tuntuu että olisin yh, passattavana vielä tuo mies. Tosin en kyllä passaa sitä, mutta se kuvittelee vaan että hänen ei tarvitse osallistua nukuttamiseen yms.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Oletpa äkäisellä tuulella ap. Väsymykseen auttais varmaan ensihätään että menet itsekin ajoissa nukkumaan netissä olemisen sijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap hoi:Muutama vastakysymys sulle.
Oliko lapsi yhdessä haluttu ja toivottu?
Kuinka paljon mies oli kiinnostunut sun raskaudesta?
Vaikuttiko sitoutuneelta koko hommaan?
Yht äkkiäkö mies vaan päätti, että lapsi onkin sun vastuulla? Oletteko te ylip'äätään PUHUNEET tästä asiasta vai ootko vaan jupissut itsekses?
Ja ps. imetystä suositellaan 1 v ikään vähintään
Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:No olipas tämä.
Mutta mulla on ehdotus. Anna miehen nukuttaa pullolla, jotta saat imetyksen lopetettua ja sitten opeta sinä pois pullolta muutaman viikon päästä.
Itsekin olen tuonikäiset lapset vieroittanut juuri yösyöttöjen takia (4 kpl). Hormonit ei enää anna voimia yöheräilyyn, ja tosiaan lapsilla tulee joku vaihe että ne nukkuu levottomammin niin tulee itsellä sellainen ajatus että jos sillä imetyksen lopettamisella edes vähän saa rauhoitettua yötä niin hyvä on. Ja on tepsinyt. Minä olen niin sikiuninen että ihan helposti onnistuu unikoulukin. Saan aina välillä nukuttua. Ja mies on ehkä 1-2 yönä osallistunut, ei kylläkään kokonaisuudessaan mutta muutaman kerran kuitenkin noussut ylös. Muutamia ylösnousuja on jäänyt vielä minullekin-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule usko huviksesi että tiedän tasan mitä on kun mies ei paljon auta (kirjoitin just et meillä se nukkui kun vauvat huusi vieressä ). Tiedän mitä on passata sekä mukuloita että miestä. Kantaa heninen vastu kaikesta. Miettiä kaikki yksin ja organisoida toteutus. Kentiesolen tilanteeni takia ilkeä ja masentunut, kyllästynyt varmasti. Ujo ja hiljainen minäkin normaalisti, täälä helpompi olla väsynyt ja purkaa paineita. mutta mua ottaa pähän toi, et sä tiedät tilanteesi ja miehesi ja vaihtoehtosi ja silti pyydät apua (?) vaikka tiedät mitä voi tehdä (puhua miehelle) ja miten siinä käy (ei mitenkään). Totta helvetissä se syö naista, mut älä lyö lyötyjä.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miten yleensä ehdotuksia annetaan? Tee niin ja niin? Ai ei? no sit näin? Ai ei sekään. Miten yleensä ehdotuksiin suhtaudutaan? Haistattelemalla? toivottavasti sä et normielämässä suhtaudu niin. Ehkä olen vänkääjä ja besservisser, mut sit olen. Ihan hyvässä, et säkään tunnu ihmiseltä mukavimmasta päästä.
Varmaan totta sekin, mutta oikeassa elämässä en ole tällainen, olen lähinnä ujo ja hiljainen, koskaan en mitään viitsi mihinkään asiaan sanoa... Mutta, suosittelen että ensimmäisenä luet aloituksen, ja vastaan siihen kysymykseen, mitä siinä kysytään. Eli nytkin kysyin, miten saan mieheni tajuamaan, että en voi loputtomiin imettää. Sitten alat jauhamaan siitä, että mulla on kaks vaihtoehtoa, ihan niinku mä en itse tietäs! Tää on vaan niin uuvuttavaa, ja vielä uuvuttavampaa tästä tekee se, että mies ei ole apuna. Tuntuu että olisin yh, passattavana vielä tuo mies. Tosin en kyllä passaa sitä, mutta se kuvittelee vaan että hänen ei tarvitse osallistua nukuttamiseen yms.