Miksi tupakoija laittautuu, meikkaa tai vielä sheivaa esim. pillunsa sileäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Jos nainen tupakoi, niin miksi nähdä vaivaa meikkaamisen, pukeutumisen tai esim. pimpsakarvojen sheivailun muodossa siinä ajatuksessa ettei olisi kauniimpi tai viehättävämpi?
Yleensä aina kannattaisi paneutua niihin asioihin missä vaikutukset ovat suurimmat. Eli aivan kaikki pulleat ja luonnolliset naiset, vaikka häpykarvoineen, ovat selvästi viehättävämpi miesten silmissä (myös naisten) kuin röökaavat vaikka röökaava kuinka olisi "kaunis" ja huoliteltu alapäästään.

Eli tupakoitsija, miksi yrität edes olla siisti tai posliini miehen silmissä? Miksi et stumppaa?

Ja enemmän mua ainakin silmään pistää sellaiset ihmiset joiden tukka näyttää siltä kuin olis putken läpi just tullu. Tai jotka kulkee rikkinäisissä ryysyissa tai meikit miten sattuu. Vähemmälle huomiolle tupakoijat jää.

Vaikka siksi että sillon ainakin tulee hyväksytyksi jostakin kohtaa kun pillu kiiltää karvattomana, tai räpyttimet on kuosissaan tai kampaus viimosen päälle. Hengitys ei haise läheskään niin paljon kun savu ei tartu pillukarvoihin.

[QUOTE="Vieras";28444393]Jos nainen tupakoi, niin miksi nähdä vaivaa meikkaamisen, pukeutumisen tai esim. pimpsakarvojen sheivailun muodossa siinä ajatuksessa ettei olisi kauniimpi tai viehättävämpi?
Yleensä aina kannattaisi paneutua niihin asioihin missä vaikutukset ovat suurimmat. Eli aivan kaikki pulleat ja luonnolliset naiset, vaikka häpykarvoineen, ovat selvästi viehättävämpi miesten silmissä (myös naisten) kuin röökaavat vaikka röökaava kuinka olisi "kaunis" ja huoliteltu alapäästään.

Eli tupakoitsija, miksi yrität edes olla siisti tai posliini miehen silmissä? Miksi et stumppaa?[/QUOTE]

Noh, jos aloitetaan vaikka siitä että en kyllä kulje tuolla pimpsa paljaana eli sheivaan ihan oman mukavuuteni takia, sama pätee myös meikkaamiseen ja muuhun laittautumiseen, teen noita asioita siksi että itselleni tulee parempi olo. Mulle on aivan yksi ja sama mitä minusta muut ajattelevat ja se että näyttäisin miehien(monikohan mies edes on samaa mieltä kanssasi? ei yksikään joita minä tunnen) mielestä paremmalta kuin joku pullea luonnollinen nainen :D

Mä en varmaan koskaan tule ymmärtämään näitä tämän palstan karvakeskusteluja :laugh: Millä logiikalla tupakoitsija tai tupakoimaton sheivaa sen pimppinsä paljaaksi siksi, että se miellyttäisi miestä enemmän?

Tupakoinnistakin pitäisi luopua, jotta miehet tykkää enemmän ja meikatakin pitäisi, jotta ne miehet tykkää enemmän. Eikö voisi tehdä omaa elämäänsä ja ulkoista olemustaan koskevat päätökset ihan vaan sillä ajatuksella, että mistä itse tykkää eniten?

No aivan varmasti jokainen savuton normaali mies pitää luonnollista, häpykarvallista ja hieman pulleampaa naista viehättävämpänä kuin hoikkaa ja karvatonta mutta tupakoivaa.

Ihan fakta.

[QUOTE="vieras";28444470]Noh, jos aloitetaan vaikka siitä että en kyllä kulje tuolla pimpsa paljaana eli sheivaan ihan oman mukavuuteni takia, sama pätee myös meikkaamiseen ja muuhun laittautumiseen, teen noita asioita siksi että itselleni tulee parempi olo. Mulle on aivan yksi ja sama mitä minusta muut ajattelevat ja se että näyttäisin miehien(monikohan mies edes on samaa mieltä kanssasi? ei yksikään joita minä tunnen) mielestä paremmalta kuin joku pullea luonnollinen nainen :D[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28444481]No aivan varmasti jokainen savuton normaali mies pitää luonnollista, häpykarvallista ja hieman pulleampaa naista viehättävämpänä kuin hoikkaa ja karvatonta mutta tupakoivaa.

Ihan fakta.[/QUOTE]

Ihan faktana voin samalla tilastotiedolla sanoa että ei pidä :D

Ihan olen kelvannut miehille kun tupakoin, en meikannut, enkä sheivannut sileäksi. Kelpasin kyllä myös kun tupakoin, meikkasin, ja sheivasin. Näillä ei siis ollut mitään merkitystä sen kanssa, että miten olen kenellekin kelvannut. Yhtä haluttava olen ollut kulloinkin ilmeisesti. Savuttomana olen myös kelvannut yhtä hyvin. Mikä lienee ollut tämän aloituksen pointti. Kaikki toimikoon kuten parhaakseen näkee. Kenenkään ei tarvitse tupakoida tai olla savuton. Kenenkään ei myöskään tarvitse olla tupakoijan tai savuttoman kanssa, ei meikkaajan tai meikittömän, eikä sheivaajan tai naturellin. Valitse itse ja toimi miten haluat. Suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan ole tasan tarkkaan niin kuin sinä, joten älä pidä sitä outona mitä et itse ole.

No sano normaali terveellinen mies ketä viehättää tupakoiva nainen?

Todelllakin, jos jako pitää tehdä niin miehet ottavat paljon mieluummin naturellin ja pyöreämmän naisen kuin tupakoivan, hoikan ja posliinipilluisen.

Eihän mielipiteitä ja makuja voi olla muunlaisia kuin ap:n maku, ei. Ap:n mieltymys savuttomiin naisiin on ainoa ja absoluuttinen totuus. Hyväksykäämme kaikki siis tämä.

Niin, aika kaukaa haettua on se, että monesti täälläkin sanotaan että "kyllä mies minua haluaa koska olen hoikka enkä kyllä mitään karvoja anna kasvaa alapäässä". Todellako luullaan, että joku meikki tai karvattomuus korvaa sen tupakin aromin ja huonon ihon?

Mä en varmaan koskaan tule ymmärtämään näitä tämän palstan karvakeskusteluja :laugh: Millä logiikalla tupakoitsija tai tupakoimaton sheivaa sen pimppinsä paljaaksi siksi, että se miellyttäisi miestä enemmän?

Tupakoinnistakin pitäisi luopua, jotta miehet tykkää enemmän ja meikatakin pitäisi, jotta ne miehet tykkää enemmän. Eikö voisi tehdä omaa elämäänsä ja ulkoista olemustaan koskevat päätökset ihan vaan sillä ajatuksella, että mistä itse tykkää eniten?

Olen tämän sanonut jo monta kertaa, avohoito on pahassa jamassa Suomessa.

[QUOTE="Vieras";28444481]No aivan varmasti jokainen savuton normaali mies pitää luonnollista, häpykarvallista ja hieman pulleampaa naista viehättävämpänä kuin hoikkaa ja karvatonta mutta tupakoivaa.

Ihan fakta.[/QUOTE]

No en todellakaan pidä. T:mies

Mutta eihän tämä karvapsykopaatti näitä vastauksia edes ota huomioon.

[QUOTE="Vieras";28452963]Tupakoivat ihmiset nyt vaan löyhkäävät ihan järkyttävän pahalle. Ei siinä meikki, ajeltu alapää tai muutkaan ehostukset auta.[/QUOTE]

Ei muiden tupakoivien mielestä.

Ikinä en ole tupakoimattoman miehen kanssa seurustellut, enkä aio.

Oon pannu merkille, et ihmiset, jotka tupakoi, löytää siitä porukasta aika pian juttukavereita. Siitä on seurannu sitten ihan pareja. Se, joka ei tupakoi, on yksikseen jossain sivummalla.

Yhteistyössä