Miksi tupakoija laittautuu, meikkaa tai vielä sheivaa esim. pillunsa sileäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No et kyllä kovin normaalilta vaikuta jos esim. häpykarvojen ja parin liikakilon olemassa olo on pahempaa kuin röökaaminen.

Tottakai se röökaajan pillu on kamalempi (myrkyt kropassa) nuollakin kuin puhtaan ihmisen. Myös posliini edistää värkin hautumista, molempi pahempi.

[QUOTE="Ccc";28453020]No en todellakaan pidä. T:mies

Mutta eihän tämä karvapsykopaatti näitä vastauksia edes ota huomioon.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28453183]No et kyllä kovin normaalilta vaikuta jos esim. häpykarvojen ja parin liikakilon olemassa olo on pahempaa kuin röökaaminen.

Tottakai se röökaajan pillu on kamalempi (myrkyt kropassa) nuollakin kuin puhtaan ihmisen. Myös posliini edistää värkin hautumista, molempi pahempi.[/QUOTE]

Polttakoon vaikka koivunlehtiä mutta karvaista pillua en nuole.

No onnea valitsemallasi uralla. :)

Ps. pillussa ei ole karvoja vaan siinä ympärillä sen suojana. Kannattaisi miettiä vähän naisen hyvinvointiakin.

[QUOTE="Ccc";28453193]Polttakoon vaikka koivunlehtiä mutta karvaista pillua en nuole.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28444481]No aivan varmasti jokainen savuton normaali mies pitää luonnollista, häpykarvallista ja hieman pulleampaa naista viehättävämpänä kuin hoikkaa ja karvatonta mutta tupakoivaa.

Ihan fakta.[/QUOTE]

Katotaanko? Laita sä kuvas ja mä laitan omani? Mä oon siis hoikka, kaunis kasvoista, meikkaan ja laitan tukan päivittäin, ja IIK! ajelen pimppikarvani kokonaan pois. Ja tupakoin. Annetaan siteen miesten päättää kumpi on haluttavampi. ;)

Tupakoiva ihminen voi kyllä olla ihan älyttömän kaunis, mutta tosielämässä ainakin oman mahdollisen kiinnostuksen tappaa se tupakan haju, joka tarttuu hiuksiin, vaatteisiin, käsiin ja ennen kaikkea hengitykseen. En välitä siitä polttavatko ystäväni ja tuttavani, mutta puolisokseni en ottaisi tupakoivaa ihmistä.

Onko sulla sellainen nettiyhteys ja kamera jolla hajunkin tunnistaa näin verkon ylitse?

Toki se jotain jo fiksuudesta kertoo jos röökailee eli siinä mielessä suurin osa miehistä on tehnyt valintansa. :)

Katotaanko? Laita sä kuvas ja mä laitan omani? Mä oon siis hoikka, kaunis kasvoista, meikkaan ja laitan tukan päivittäin, ja IIK! ajelen pimppikarvani kokonaan pois. Ja tupakoin. Annetaan siteen miesten päättää kumpi on haluttavampi. ;)

Jep jep, ja kaikki tupakoi miesten vuoksi. Lihominenkin tapahtuu miesten vuoksi.
Häpykarvatkin poistetaan, siistitään tai annetaan rehottaa ihan vain miehiä ajatellen.
Mitään omaa haluamistahan meillä ei voi olla, miehiä varten vain tehdään asioita - ja nimenomaan monikossa miehiä varten. :xmas:

En muuten ole tavannut miestä, jolle tupakointi olisi ylitsepääsemätön asia. Eihän se savuttomalle ihmiselle varsinaisesti plussa ole, mutta harva taitaa sen vuoksi skipata koko ihmisen.
Miehillä ei yleensäkään ole niin ahtaat kriteerit, kuin naisilla. Omien havaintojeni mukaan.

[QUOTE="Vieras";28453202]No onnea valitsemallasi uralla. :)

Ps. pillussa ei ole karvoja vaan siinä ympärillä sen suojana. Kannattaisi miettiä vähän naisen hyvinvointiakin.[/QUOTE]

Kiitos vaan. Onneksi on ollut vain itsestään huolta pitäviä naisia. Tiiä millanen ämpäri sulla on mutta kyllä ne siinä tiellä on.

Jep jep, ja kaikki tupakoi miesten vuoksi. Lihominenkin tapahtuu miesten vuoksi.
Häpykarvatkin poistetaan, siistitään tai annetaan rehottaa ihan vain miehiä ajatellen.
Mitään omaa haluamistahan meillä ei voi olla, miehiä varten vain tehdään asioita - ja nimenomaan monikossa miehiä varten. :xmas:

En muuten ole tavannut miestä, jolle tupakointi olisi ylitsepääsemätön asia. Eihän se savuttomalle ihmiselle varsinaisesti plussa ole, mutta harva taitaa sen vuoksi skipata koko ihmisen.
Miehillä ei yleensäkään ole niin ahtaat kriteerit, kuin naisilla. Omien havaintojeni mukaan.

Minä tunnen monia miehiä sekä naisia, joille tupakointi on kynnyskysymys. Ja tosiaan skippaavat tupakoivan ihmisen, eivät alunperinkään edes lähesty heitä.

[QUOTE="Jaa";28453313]Minä tunnen monia miehiä sekä naisia, joille tupakointi on kynnyskysymys. Ja tosiaan skippaavat tupakoivan ihmisen, eivät alunperinkään edes lähesty heitä.[/QUOTE]

Minä tunnen monia myös, joiden mielestä miehen ehdottomasti tulee tupakoida, varsinkin jos on nuori. Lopettaneita arvostetaan kyllä, mutta jos ei koskaan ole polttanut, se kertoo aika paljon luonteesta, elämäntavoista ja arvomaailmasta.
Minä olen aina skipannut automaattisesti tupakoimattomat miehet. Kavereistani polttavat kaikki, poislukien lopettaneet ja raskaana olevat/imettävät.

Huolta pitäviä? Ettet nyt sekoita asioita? Miten häpykarvat kuuluvat huolenpitoon kun nehän kuuluvat terveen alapään varustukseen? Karvojen poisto ei ainakaan paranna mitään, päinvastoin altistaa alapäätä. Ymmärrätkö, että kun nuolet posliinia, nuolet isompaa määrää bakteereita?

[QUOTE="Ccc";28453300]Kiitos vaan. Onneksi on ollut vain itsestään huolta pitäviä naisia. Tiiä millanen ämpäri sulla on mutta kyllä ne siinä tiellä on.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28453281]Onko sulla sellainen nettiyhteys ja kamera jolla hajunkin tunnistaa näin verkon ylitse?

Toki se jotain jo fiksuudesta kertoo jos röökailee eli siinä mielessä suurin osa miehistä on tehnyt valintansa. :)[/QUOTE]

Eiköhän tällaiseen kevytmieliseen vertailuun riitä ihan vaan tieto että mä polta, jokainen voi sitten sen hajun mielikuvitella keskenään. :) Vai etkö uskalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Jossu Näätä;28453332:
Huolta pitäviä? Ettet nyt sekoita asioita? Miten häpykarvat kuuluvat huolenpitoon kun nehän kuuluvat terveen alapään varustukseen? Karvojen poisto ei ainakaan paranna mitään, päinvastoin altistaa alapäätä. Ymmärrätkö, että kun nuolet posliinia, nuolet isompaa määrää bakteereita?

kuulepas ap, vain yksi nikki per ketju.

Tuskin tässä asiassa paljon miettimistä olisi sillä jokainen savuton mies toki valitsee savuttoman, ja vielä jos savullisuutta koitetaan peitellä jolla "kauniilla posliinilla" niin huh huh. :D melkoista WT-hommaa

Eiköhän tällaiseen kevytmieliseen vertailuun riitä ihan vaan tieto että mä polta, jokainen voi sitten sen hajun mielikuvitella keskenään. :) Vai etkö uskalla?

[QUOTE="Jaa";28453313]Minä tunnen monia miehiä sekä naisia, joille tupakointi on kynnyskysymys. Ja tosiaan skippaavat tupakoivan ihmisen, eivät alunperinkään edes lähesty heitä.[/QUOTE]

Kyllä mäkin naisia, mutta en miehiä. Varmasti sellaisiakin on, mutta tuskin kovin yleistä.
Tietty silläkin on varmaan vähän väliä, kuinka paljon polttaa.
Tunnen useita tupakoivia, mutta en sellaisia, jotka tupakoisivat jatkuvasti, eli se tupakointi ei välttämättä ole edes päivittäistä tai ainakaan missään julkisilla paikoilla tai töissä tapahtuvaa.

Minä tunnen monia myös, joiden mielestä miehen ehdottomasti tulee tupakoida, varsinkin jos on nuori. Lopettaneita arvostetaan kyllä, mutta jos ei koskaan ole polttanut, se kertoo aika paljon luonteesta, elämäntavoista ja arvomaailmasta.
Minä olen aina skipannut automaattisesti tupakoimattomat miehet. Kavereistani polttavat kaikki, poislukien lopettaneet ja raskaana olevat/imettävät.

Mitä ihmettä se kertoo ihmisestä jos ei ole ikinä tupakoinut? Itse lopetin tupakoinnin vuosia sitten ja en välitä tuon taivaallista onko joku joskus polttanut vai ei. En osaa tehdä siitä mitään päätelmiä ihmisen luonteesta tai muustakaan.

Tupakka on asuste siinä missä meikit ja vaatteet. Tupakkan avulla voi viestittää henkisiä ominaisuuksia ja arvoja. Meikkaava nainen on helppo. Tupakoiva nainen vielä helpompi.

Oon pannu merkille, et ihmiset, jotka tupakoi, löytää siitä porukasta aika pian juttukavereita. Siitä on seurannu sitten ihan pareja. Se, joka ei tupakoi, on yksikseen jossain sivummalla.

Hmm.. Minusta tuo kertoo enemmänkin siitä, minkä tyyppisten ihmisten seurassa aikaansa viettää.. Omassa lähipiirissänise yksinäinen susi on se, joka sinne räntäsateeseen tai tulipalopakkaseen menee yksinään sen röökinsä kanssa seurustelemaan, hieman nolonakin ehkä. En puhu korkealta, sillä Ennen se susi olin minä. luojan kiitos enää ei tarvitse poltella.

[QUOTE="Vieras";28453371]Tuskin tässä asiassa paljon miettimistä olisi sillä jokainen savuton mies toki valitsee savuttoman, ja vielä jos savullisuutta koitetaan peitellä jolla "kauniilla posliinilla" niin huh huh. :D melkoista WT-hommaa[/QUOTE]

No mä en kyllä koita peitellä mun tupakointia millään. Jos jotenkin häpeisin sitä, varmaan lopettaisin polttamisen. Anna nyt sen tupakki-asian olla kun kaikille kuitenkin on selvää että oikeasti haluat puhua taas pimppikarvoista.

[QUOTE="vieras";28453462]Tupakka on asuste siinä missä meikit ja vaatteet. Tupakkan avulla voi viestittää henkisiä ominaisuuksia ja arvoja. Meikkaava nainen on helppo. Tupakoiva nainen vielä helpompi.[/QUOTE]

Kaikki asiathan on hyvin helppo selittää itselleen edullisiksi. Olet siis ylipainoinen, puskapilluinen nainen joka ei meikkaa eikä tupakoi, eikä oikein tunnu seksiäkään saavan, joten helpompi sis vaan kuvitella olevansa jotenkin kaikkien muiden yläpuolella ja uskotella itselleen että "ei multa kukaan ees sais vaikka joku erehtyiskin yrittämään". :laugh:

Mene pois jo karvakaheli.

Yhteistyössä