J
justjoo
Vieras
Ei tietenkään toinen yhtä pahalle löyhkäävä ihminen haista sitä toisesta tulevaa katkua. Ja ehkä hyvä niin.
Ja muiden mielipiteellä ei sitten väliä olekaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tietenkään toinen yhtä pahalle löyhkäävä ihminen haista sitä toisesta tulevaa katkua. Ja ehkä hyvä niin.
Katotaanko? Laita sä kuvas ja mä laitan omani? Mä oon siis hoikka, kaunis kasvoista, meikkaan ja laitan tukan päivittäin, ja IIK! ajelen pimppikarvani kokonaan pois. Ja tupakoin. Annetaan siteen miesten päättää kumpi on haluttavampi.![]()
Jep jep, ja kaikki tupakoi miesten vuoksi. Lihominenkin tapahtuu miesten vuoksi.
Häpykarvatkin poistetaan, siistitään tai annetaan rehottaa ihan vain miehiä ajatellen.
Mitään omaa haluamistahan meillä ei voi olla, miehiä varten vain tehdään asioita - ja nimenomaan monikossa miehiä varten. :xmas:
En muuten ole tavannut miestä, jolle tupakointi olisi ylitsepääsemätön asia. Eihän se savuttomalle ihmiselle varsinaisesti plussa ole, mutta harva taitaa sen vuoksi skipata koko ihmisen.
Miehillä ei yleensäkään ole niin ahtaat kriteerit, kuin naisilla. Omien havaintojeni mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jossu Näätä;28453332:Huolta pitäviä? Ettet nyt sekoita asioita? Miten häpykarvat kuuluvat huolenpitoon kun nehän kuuluvat terveen alapään varustukseen? Karvojen poisto ei ainakaan paranna mitään, päinvastoin altistaa alapäätä. Ymmärrätkö, että kun nuolet posliinia, nuolet isompaa määrää bakteereita?
Eiköhän tällaiseen kevytmieliseen vertailuun riitä ihan vaan tieto että mä polta, jokainen voi sitten sen hajun mielikuvitella keskenään.Vai etkö uskalla?
Ihan sama mulle kun mielummin ottaisinkin tupakoivan miehen.
Minä tunnen monia myös, joiden mielestä miehen ehdottomasti tulee tupakoida, varsinkin jos on nuori. Lopettaneita arvostetaan kyllä, mutta jos ei koskaan ole polttanut, se kertoo aika paljon luonteesta, elämäntavoista ja arvomaailmasta.
Minä olen aina skipannut automaattisesti tupakoimattomat miehet. Kavereistani polttavat kaikki, poislukien lopettaneet ja raskaana olevat/imettävät.
Oon pannu merkille, et ihmiset, jotka tupakoi, löytää siitä porukasta aika pian juttukavereita. Siitä on seurannu sitten ihan pareja. Se, joka ei tupakoi, on yksikseen jossain sivummalla.