Miksi tupakoija laittautuu, meikkaa tai vielä sheivaa esim. pillunsa sileäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä poltan kuin korsteeni, ja aina on miehet pyörineet ympärillä. Ja ei, ei mitkään lähikapakan spurgut vaan fiksut ja urheilulliset miehet, jotka eivät välttämättä ole itse tupakoineet ollenkaan. On myös tietysti ollut tupakoiviakin miehiä. Aviomieheni tupakoi myös. Tupakointi on mulle suuri nautinto. Tiedän ja ymmärrän kyllä vaarat, olen korkeakoulutettu ja fiksu nainen. Mut näillä mennään.

jep, turhaa. tupakointi on niin helvetin typerän ja epäseksikkään näköistä. laattaa meinaa lentää jo pelkästä ajatuksesta, millasta on herätä sen räkäsen korsteenin vierestä aamulla joka haisee tuhkakupille. hyi ''''''' :x

[QUOTE="vieras";28454850]jep, turhaa. tupakointi on niin helvetin typerän ja epäseksikkään näköistä. laattaa meinaa lentää jo pelkästä ajatuksesta, millasta on herätä sen räkäsen korsteenin vierestä aamulla joka haisee tuhkakupille. hyi ''''''' :x[/QUOTE]

Mitähän tekemistä tupakoinnilla on laittautumisen tai meikkaamisen kanssa? Ja mitähän tekemistä noista millään on sheivaamisen kanssa?

Itse olen mies, poltan päivästä riippuen askista kolmeen päivässä, illanviettoon laittautumiseni rajoittuu paskalla ja suihkussa käyntiin, sekä puhtaiden vaatteiden päällepukemiseen. Lisäksi olen niin laiska, että urheilua en jaksa edes katsoa.

Jos tuo karkottaa luotani jokaisen fanaattisesti tupakkaa vastustavan sporttimimmin, niin se on pelkästään hyvä asia.

En katso velvollisuudekseni miellyttää ketään.

[QUOTE="isipappa";28454935]Mitähän tekemistä tupakoinnilla on laittautumisen tai meikkaamisen kanssa? Ja mitähän tekemistä noista millään on sheivaamisen kanssa?

Itse olen mies, poltan päivästä riippuen askista kolmeen päivässä, illanviettoon laittautumiseni rajoittuu paskalla ja suihkussa käyntiin, sekä puhtaiden vaatteiden päällepukemiseen. Lisäksi olen niin laiska, että urheilua en jaksa edes katsoa.

Jos tuo karkottaa luotani jokaisen fanaattisesti tupakkaa vastustavan sporttimimmin, niin se on pelkästään hyvä asia.

En katso velvollisuudekseni miellyttää ketään.[/QUOTE]

Ei siinä mitään, saahan sitä. Pointti vaan oli se että tupakointi on niin kertakaikkisen oksettava tapa, että vaikka henkilö ois laittautunut vimpan päälle niin kaikki kiinnostus häntä kohtaan katoaa sen samantien kun se kaivaa röökin huuleensa.

[QUOTE="vieras";28454952]Ei siinä mitään, saahan sitä. Pointti vaan oli se että tupakointi on niin kertakaikkisen oksettava tapa, että vaikka henkilö ois laittautunut vimpan päälle niin kaikki kiinnostus häntä kohtaan katoaa sen samantien kun se kaivaa röökin huuleensa.[/QUOTE]

Kumma juttu kun meidän kaikkien tässä ketjussa tupakoijiksi ilmoittautuneiden ympärillä pyörii jatkuvaan miehiä, kun taas sinä, tupakoimaton karvoista traumatisoinut pullero jäät rannalle (palstalle) ruikuttamaan kuinka edes tupakoijien pitäs olla yhtä epäkiiihottavia kuin sinun. Sorry, get over it, lakkaa pakkomielteinen muiden arvosteleminen, ja tee itselles jotain jotta oisit myös miesten silmään kiinnostava. Tuollainen katkeroituminen ei ole kenestäkään viehättävää.

[QUOTE="vieras";28454952]Ei siinä mitään, saahan sitä. Pointti vaan oli se että tupakointi on niin kertakaikkisen oksettava tapa, että vaikka henkilö ois laittautunut vimpan päälle niin kaikki kiinnostus häntä kohtaan katoaa sen samantien kun se kaivaa röökin huuleensa.[/QUOTE]

En ole huomannut. Itelläni kyllä olis vientiä.

Toimiiko tää myös päinvastoin? Eli siis jos mies olis muuten täydellinen mutta polttaa, niin naista ei kiinnosta? Siinäpä jäis sitte nainen ilman hyvää miestä ;D

Tupakka-askin kylkeen pitäisi varmaan lisätä varoitusteksti: Tupakointi vähentää viehätysvoimaasi.

( ja ehkä tupakka-askin sisälle voisi taitella sellaisen tuoteselostetyyppisen koosteen, jossa voisi yksilöidä sitä, mitä kaikkea on turha tehdä jos tupakoi, koska tupakointi vesittää sen. Ehkä kuviakin, tai iskulauseita. Sheivaus ei auta, jos tupakoit.

Rämemajavakin on viehttävämpi kuin röökääja tms )

[QUOTE="Kuottarulla";28454832]Mä poltan kuin korsteeni, ja aina on miehet pyörineet ympärillä. Ja ei, ei mitkään lähikapakan spurgut vaan fiksut ja urheilulliset miehet, jotka eivät välttämättä ole itse tupakoineet ollenkaan. On myös tietysti ollut tupakoiviakin miehiä. Aviomieheni tupakoi myös. Tupakointi on mulle suuri nautinto. Tiedän ja ymmärrän kyllä vaarat, olen korkeakoulutettu ja fiksu nainen. Mut näillä mennään.[/QUOTE]

Luulet vaan.

Kumma juttu kun meidän kaikkien tässä ketjussa tupakoijiksi ilmoittautuneiden ympärillä pyörii jatkuvaan miehiä, kun taas sinä, tupakoimaton karvoista traumatisoinut pullero jäät rannalle (palstalle) ruikuttamaan kuinka edes tupakoijien pitäs olla yhtä epäkiiihottavia kuin sinun. Sorry, get over it, lakkaa pakkomielteinen muiden arvosteleminen, ja tee itselles jotain jotta oisit myös miesten silmään kiinnostava. Tuollainen katkeroituminen ei ole kenestäkään viehättävää.

Jaa, näätkö ruudun läpi? Ehkä kannattaisi vähän putsata sitä ruutua....

Muiden arvostelu ei myöskään ole mulle pakkomielle, jos kommentoin tähän ketjuun paremman tekemisen puutteessa :) Sua vaan taitaa ottaa aivoon kun sanotaan suoraan, että röökaaminen on oksettavaa.

Ps. se että miehet pörrää ympärillä ei kyllä ole mikään tae sun harvinaisesta seksikkyydestä tai hyvännäköisyydestä.

No sitten olen teidän mieleinen tupakoitsija. En sheivaa, en meikkaa enkä käytä hajuvettä. Lopetanko peseytymisen, ihonhoitotuotteiden ja deodorantin käytön myös? Koska kuitenkin haisen tupakalle. =)

[QUOTE="Vieras";28452848]No sano normaali terveellinen mies ketä viehättää tupakoiva nainen?

Todelllakin, jos jako pitää tehdä niin miehet ottavat paljon mieluummin naturellin ja pyöreämmän naisen kuin tupakoivan, hoikan ja posliinipilluisen.[/QUOTE]

entäs mies joka tupakoi itsekin? Ei tupakoitsija haista toisen tupakoitsijan hajua, tai pitää sitä jopa miellyttävänä. Olen ex tupakoitsija ja niin on miehenikin, joten tiedän. Jos alkaisin taas tupakoimaan, en miettisi laskeeko nyt "markkinarvoni" vai ei.

Tottakai tupakoimaton mies haluaa savuttoman naisen ja toisinpäin. Eikö se nyt ole itsestäänselvyys. Mutta kyllä minä haluaisin että mieheni polttaisi jos minä poltan, koska en halua haista pahalle. Valitsisin siis polttavan miehen. Nyt en polta, joten otan mieluummin savuttoman. Alkaisin muuten itsekin polttaa.

[QUOTE="vieras";28456642]Jaa, näätkö ruudun läpi? Ehkä kannattaisi vähän putsata sitä ruutua....

Muiden arvostelu ei myöskään ole mulle pakkomielle, jos kommentoin tähän ketjuun paremman tekemisen puutteessa :) Sua vaan taitaa ottaa aivoon kun sanotaan suoraan, että röökaaminen on oksettavaa.

Ps. se että miehet pörrää ympärillä ei kyllä ole mikään tae sun harvinaisesta seksikkyydestä tai hyvännäköisyydestä.[/QUOTE]

Ei vaan mua ärsyttää ihan suunnattomasti tämä sun karvapakkomielteesi, eihän tässäkäänloppupeleissä oel kyse tupakoinnista, vaan nistä saatanan p*llukarvoista jotka nykyään täyttää sun koko elämäs. Mene hoitoon ole hyvä, tuollaisena et saa ikinä miestä, olit sitten laiha tai lihava, puska tai posliini, tupakoimaton tai tupakoiva. Ihan se ja sama, jos sun päässä ei pyöri muuta kuin muiden ihmisten haarovälin karvoitus.

No ei vitussa pyöri toisten pillukarvat vaan huvittaa ja ärsyttää tollaiset kanat jotka väittää "huolehtivansa itsestään" kun sheivaavat pilluaan röökihuulessa kylppäri sauhuten.

Kertokaa miten sellainen ihminen joka saastuttaa itseään esimerkiksi sipseillä ja tupakilla, voi sanoa huolehtivansa ihanasti itsestään mm. pillusheivaamisella? Röökaavan värkkikin haisee jo sen röökin takia pahemmalta kuin terveellisen ihmisen, joten hommatkaa aivot!

Ei vaan mua ärsyttää ihan suunnattomasti tämä sun karvapakkomielteesi, eihän tässäkäänloppupeleissä oel kyse tupakoinnista, vaan nistä saatanan p*llukarvoista jotka nykyään täyttää sun koko elämäs. Mene hoitoon ole hyvä, tuollaisena et saa ikinä miestä, olit sitten laiha tai lihava, puska tai posliini, tupakoimaton tai tupakoiva. Ihan se ja sama, jos sun päässä ei pyöri muuta kuin muiden ihmisten haarovälin karvoitus.

En ole huomannut. Itelläni kyllä olis vientiä.

Toimiiko tää myös päinvastoin? Eli siis jos mies olis muuten täydellinen mutta polttaa, niin naista ei kiinnosta? Siinäpä jäis sitte nainen ilman hyvää miestä ;D

Kyllä, ei kiinnosta tupakoivat miehet. Se on yksi tärkeimpiä kriteereitä parinvalinnassa. En halua tyhmää, haisevaa, huonohampaista, pahan hajuisen hengityksen omaavaa korsteenia nurkkiini pyörimään, joka tykkää vielä pistää rahaa kankkulan kaivoon ja tod.näk. kuolee aikaisin tai joutuu johonkin helvatan hengityskoneeseen vaan sen syöpäkääryleen vuoksi.

Ei se silti tarkoita että jää ilman miestä, löytyyhän niitä tupakoimattomia pilvin pimein, jotka on täydellisiä ;)

Yhteistyössä