Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Minä nyt aukaisen sateenvarjon valmiiksi mutta aion nyt sanoa jotain joka minua on vaivannut pitkään. Erään uskontokunnan jäsenet sanovat että Korkeampi Taho kieltää ehkäisyn, sitten kun lapsia on monia niin äidit väsyvät, masentuvat ja siltikään ei voida asialle tehdä mitään että äiti voisi paremmin. Sitten yhteiskunnan pitäisi ottaa vastuu ja hommata näihin perheisiin kodinhoitajat...Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan. En misssään nimessä vastusta suuria perheitä, =)
Jos puhutaan samasta uskontokunnasta, niin tiedän tapauksen missä äiti oli menehtyä viimeiseen synnytykseen. Ja niitä synnytyksiä oli jo 17, ja lääkäri oli äidille sanonut ettei tämä kestäisi enää yhtään synnytystä. Mutta äitiä ei voitu steriloida juuri uskonnon vuoksi. Sekä tiedän tapauksia missä äiti on todella kuollut synytykseen, tai kokenut ns. luonnollisen kuoleman, niin suruaikaa ei aviopuolisolla juuri ole, vaan avioliitto solmitaan todella nopeasti, ja taas ollaan täyttämässä maata.
Sama uskonto on se ainoa oikea, millä heidän mielestään saa sen "pääsylipun" taivaaseen.
Mä en periaatteesta ole yhtään uskontokuntaa vastaan, kukin uskokoon kuten haluaa, mutta silloin kun leikitään ihmisten hengellä, suoritetaan ns. aivopesua sekä ei hyväksytä muita kuin omia uskonryhmiä, silloin minusta uskonto ei ole enää "normaali".
Pyydän anteeksi jos loukkasin jotakin, sillä se ei ollut perimmäinen tarkoitukseni.