Miksi väkivaltaa ihaillaan suomessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehdotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehdotus

Vieras
Niin, nämä vilkkaat piltit, jotka eivät anna työrauhaa toisille, sehän on väkivaltaa. Meluta niin että toiselta menee kuulo tai tulee pää kipeäksi.

Ja vanhemmat vielä ihailevat tätä tai syyllistävät opettajaa, joka ei saa kuria. Kyllä se kuri pitää lähteä kotoa. Päviänselvää pitää olla että isossa luokassa puhutaan viittaamalla, muuten ei.

Alakoulun alussa nämä ilkeät ja röyhkeät tenavat mölisevät, sen jälkeen ollaan kohta yläkoulussa ja nämä väkivaltaiset pojat jopa käyvät käsiksi, huorittelevat, homottelevat, lesbottelevat, jne.

Kouluun pitää saada kuri. vanhemmat maksamaan ihan itse kaikista erityistoimista, niin johan alkaa kuria löytymään. Potkut koulusta jos ei ole aivan hiljaa ja puhu vain luvan saatuaan. Pois potkittujen väkivaltaisten mölyapinoiden vanhemmat maksamaan itse oma päivähoitopaikka oppihaluttomille kakaroilleen.

Koulussa ollaan hiljaa. Jos puhuu opettajan päälle, se on toisilta pois ja siten väkivaltaa heitä kohtaan.

Jokaisella ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen. Miksi lapset pakotetaan 9 vuodeksi kokemaan väkivaltaa. Melua, lennokkeja kohti, kuminpalasia, homottelua, lesbottelua, jne?

Jos itse joutuisit nyt uudestaan meluun 9 vuodeksi, kun et saa mahdollisuutta kertoa edes tärkeää asiaa (esim. hammaslääkäri) tai mitä tahansa, kun aina jollain hemmotellulla erkkitimoteuksella on asiaa, kuten minä rakensin eilen lennokin ja minä sitä ja minä tätä ja tätä vuorotellen kavereille ja opettajalle.

Kyllä suomimammojen pitäisi laittaa kuri kakaroilleen. Tai kaikista erityistoimista on tehtävä maksullisia. Omat koulut oppihaluttomille, tai ei koulutusta ollenkaan. suoraan perunapelloille tai rakentamaan käsin teitä, jos suu ei pysy kiinni.

kehitysmaassa moni lapsi haaveielee mahdollisuudesta koulun käyntiin ja suomessa villekallet käyttävät sen mahdollisuuden toisten lasten elmäänilon pilaamiseen. Koulu on helvettiä sille, joka haluaisi siellä oppia, ja oli innokas vielä eka päivänä, mutta sama möly ja tahkoaminen ilkeiden ja henmoteltujen kanssa, jotka tulevat perheistä, joissa vanhemmat eivät kunnioita muita tai ota toisia huomioon.

Yhteistyössä