Miksi valvotte vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4-viikkoinen vauva syö tässä illasta / iltayöstä klo 20-01 tunnin välein ja sitten nukkuu heräämättä aamu 7-8 asti. Olen huomannu, että helpompi valvoa itse sinne n.1 ja alkaa vasta sitten nukkumaan.

Uniongelmat. En muista milloin olen viimeksi nukkunut, ja kuinka kauan, viime yönä en nukkunut, enkä pysty enää muistamaan edellisiä unia. Ja nytkään ei näytä hyvältä. Sitä se on tämä mt-vaivaisen elämä.

[QUOTE="Vieras";28446681]4-viikkoinen vauva syö tässä illasta / iltayöstä klo 20-01 tunnin välein ja sitten nukkuu heräämättä aamu 7-8 asti. Olen huomannu, että helpompi valvoa itse sinne n.1 ja alkaa vasta sitten nukkumaan.[/QUOTE]

Meillä sama juttu, paitsi vauva 3kk :) tuossa tuo viekussa sohvalla makaa ja naureskelee. <3 kovasti on asiaakin. Ja ehkä tunnin päästä vois nukkus. ;) mutta itseä ei väsytä niin eipä haittaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28446698:
Uniongelmat. En muista milloin olen viimeksi nukkunut, ja kuinka kauan, viime yönä en nukkunut, enkä pysty enää muistamaan edellisiä unia. Ja nytkään ei näytä hyvältä. Sitä se on tämä mt-vaivaisen elämä.

en tiedä mikä on mt, mutta olet varmaan hakenut apua itsellesi unettomuuteen?

[QUOTE="vieras";28446764]en tiedä mikä on mt, mutta olet varmaan hakenut apua itsellesi unettomuuteen?[/QUOTE]
juu, ihan virallinen hullu siis. En halua nukahtamislääkekierteeseen, mutta sen kerran kun uupuneena pyysin lääkäriltä muutamaa tablettia pahimpia tilanteita varten, niin ei se suostunut mulle kirjoittamaan:D Ei sitte.

Yhteistyössä