Miksi vauva leikkii tissillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskä

Vieras
Ennen ruokahetket on sujuneet ihan hyvin, mutta nyt parin päivän ajan vauva vain leikkii nännillä... Aloittaa imemisen ihan hyvin, sitten vajaan kymmenen imun jälkeen irrottaa, muutaman sekunnin päästä ottaa tissin taas ja imee vähän aikaa ja irrottaa... tätä leikkimistä jatkuu vaan. Sitten jossain vaiheessa alkaa ehkä syödä kunnolla. Mistä tuo kertoo?

Vauva on 2,5kk. Ja en ole raskaana, kun joku sitä kuitenkin kysyy. :)

Vauva kasvaa ja haluaa tutkia maailmansa tärkeitä asioita. Ja tosiasia on, että yksi hänen maailmansa tärkeimmistä asioista on sinun tissit, maito, jota niistä tulee ja sinä. Ja tätä ihanan maidon alkuperää hän tutkii.

Sinulla on siis utelias, älykäs ja virkeä vauva. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Kun se on vauvasta hauskaa :) jonkin ajan kuluttua mukaan tulee hymy, vauva irrottaa otteen rinnasta, hymyilee siulle ja alkaa syödä uudestaan :heart:

meillä on tuota justiin nyt hymy ja tissistä irti ja taas imetään :heart: on jotenkin hellyyttävää :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Kun se on vauvasta hauskaa :) jonkin ajan kuluttua mukaan tulee hymy, vauva irrottaa otteen rinnasta, hymyilee siulle ja alkaa syödä uudestaan :heart:

No itse asiassa sitä on jo nyt. Hymyilee kyllä jo siinä välissä. :) Kiva tietää että tuo kaikki kuuluu kehityskaareen. Mä ajattelin jo että onko mun maidossa joku vika vai miksi vauva vaan leikkii eikä syö kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
ja sit tulee sekin vaihe (tai ainakin näillä mun nassikoilla oli ) että imastaan suu täyteen maitoa, ja sit suu auki ja valutetaan kaaaaikki ulos!! siksi että se tuntuu hassulta! |O :D :heart:

Minkä ikäisenä (suunnilleen) tuollaista on odotettavissa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja sit tulee sekin vaihe (tai ainakin näillä mun nassikoilla oli ) että imastaan suu täyteen maitoa, ja sit suu auki ja valutetaan kaaaaikki ulos!! siksi että se tuntuu hassulta! |O :D :heart:

en mie enää muista! siittä vaan muistan, että aina piti olla paperia tai joku rätti käsillä kun alko tissittään.. nauroivat oikeen makeasti päälle, kun saivat valutettua sapuskat ulos.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en mie enää muista! siittä vaan muistan, että aina piti olla paperia tai joku rätti käsillä kun alko tissittään.. nauroivat oikeen makeasti päälle, kun saivat valutettua sapuskat ulos.. :D

Ihanaa! =) Kivoja hetkiä siis odotettavissa meilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Juu ja meiän 8kk tekee ''tissihyökkäyksiä'', vetelee jopa anopin puseron kaulusta alemmas. Iskän tissiäkin on kokeiltu...

ihana :D Meillä kans pienokainen syö rauhassa, sitten junttaa veitsen terävät alahampaat rintaan, vetäsee ja nauraa päälle.. itsellä verenmaku suussa..

Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Juu ja meiän 8kk tekee ''tissihyökkäyksiä'', vetelee jopa anopin puseron kaulusta alemmas. Iskän tissiäkin on kokeiltu...

ihana :D Meillä kans pienokainen syö rauhassa, sitten junttaa veitsen terävät alahampaat rintaan, vetäsee ja nauraa päälle.. itsellä verenmaku suussa..

Kun ei kerran vielä saa kunnon pihviä niin täytyyhän niitä hampaita johonkin testata!

Yhteistyössä