Miksi Vispilä sai bannit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vispilän vanha koulukaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi vitsi, mun työnteko haittaa mun mun aktiivista notkumista tällä palstalla. Taidan sanoutua irti ja rueta notkumaan yöt (ja aamut, päivät ja illat) tällä palstalla kun täällä tuntuu koko ajan tapahtuvan jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Voi vitsi, mun työnteko haittaa mun mun aktiivista notkumista tällä palstalla. Taidan sanoutua irti ja rueta notkumaan yöt (ja aamut, päivät ja illat) tällä palstalla kun täällä tuntuu koko ajan tapahtuvan jotain.
Siitä huolimatta se jokin tapahtuu juuri, kun räpäytät silmiäsi tai lähdet 12 tunnin pidättelyn jälkeen käymään vessassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Siitä huolimatta se jokin tapahtuu juuri, kun räpäytät silmiäsi tai lähdet 12 tunnin pidättelyn jälkeen käymään vessassa.

Todennäköisesti..... :/

Toivottavasti hän sai pysyvän porttikiellon tänne =) En olisi ikinä uskonut vielä kirjoittavani tänne näin, mutta kiitos sille modelle (Jätkä?) joka bannin antoi :)

Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
ainakin vispilä laitto webbikameran päälle et kaikki palstalaiset pystyi hänen känni toilailujaan katselemaan. jätkä laittoi stopin moiselle jutulle.

:o Onneks oli mode paikalla. Ei tainnu Viblsp ajatella juttua loppuun saakka. Vois vähän harmittaa katella Youtubesta omia kännivideoita ja lukea kommentteja :/

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
ainakin vispilä laitto webbikameran päälle et kaikki palstalaiset pystyi hänen känni toilailujaan katselemaan. jätkä laittoi stopin moiselle jutulle.

:o Onneks oli mode paikalla. Ei tainnu Viblsp ajatella juttua loppuun saakka. Vois vähän harmittaa katella Youtubesta omia kännivideoita ja lukea kommentteja :/

täh :o siis aikuisten oikeesti tehny semmosta? ??? voi vit piip...siinä on kyllä aivot tainnu jäätyä ja pahasti

No jos oletetaan että tämä on totta-niin en kyllä jaksa käsittää että vasta kaksoset saanut äiti(eikö näin ollut?) on jo nyt humalassa.Ja minusta parikin kuukautta synnytyksestä tarkoittaa vasta.En tiedä hänen ikäänsä,mutta jotenkin vain tuntuu että useimmat nuoremmat äidit kokevat sen ryypiskelyn ja bilettämisen edelleenkin hirveän tärkeäksi lasten syntymänkin jälkeen.
No,elämäntilanteet ovat erilaisia ja itse jo vanha "ensiäidiksi" mutta minun arvoni ovat täysin muualla kuin edellä mainituissa.Enkä ole uskovainen enkä absolutisti.

Minäkään en ole uskovainen, enkä absolutisti, mutta kyllä johonkin pitäs raja vetää... Toivottavasti jaksaa toilailuistaan ja krapulasta huolimatta hoitaa taas lapsensa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No jos oletetaan että tämä on totta-niin en kyllä jaksa käsittää että vasta kaksoset saanut äiti(eikö näin ollut?) on jo nyt humalassa.Ja minusta parikin kuukautta synnytyksestä tarkoittaa vasta.En tiedä hänen ikäänsä,mutta jotenkin vain tuntuu että useimmat nuoremmat äidit kokevat sen ryypiskelyn ja bilettämisen edelleenkin hirveän tärkeäksi lasten syntymänkin jälkeen.
No,elämäntilanteet ovat erilaisia ja itse jo vanha "ensiäidiksi" mutta minun arvoni ovat täysin muualla kuin edellä mainituissa.Enkä ole uskovainen enkä absolutisti.

Hei
Eipäs yleistetä. Eipä se ole siihen katsominen ainoastaan onko 20v. vai 30v. Se on ihmisestä kiinni,yksilöllistä!! Minä tiedän sekä nuoria että vanhoja kunnon äitejä!!!!

No vispilähän on saanut lapset jo helmikuussa.. :whistle:
Eli hieman enemmän kuin 2kk sitten.

Ja kaikki varmaan on lukeneet sen ketjun, onko näin?
Että kaikki siis tietää MIKSI lapset oli hoidossa, ensimmäistä kertaa kaikki 4.
;)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
No vispilähän on saanut lapset jo helmikuussa.. :whistle:
Eli hieman enemmän kuin 2kk sitten.

Ja kaikki varmaan on lukeneet sen ketjun, onko näin?
Että kaikki siis tietää MIKSI lapset oli hoidossa, ensimmäistä kertaa kaikki 4.
;)

No mielestäni on kyllä "hyvissä ajoin" alottanu juhlimisen...
Mutta eihän kaikille ole luotu kärsivällisyyttä odottaa, puhuisin jo typerästä itsekkyydestä tässä tilanteessa. :/

Yhteistyössä