S
sss
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Koska noi pistetään lihoiksi?
Huom? Koska saa Vispilän poikaa kaupasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Koska noi pistetään lihoiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Koska noi pistetään lihoiksi?
Mä en onneksi joudu päättämän sitä, jos noita vasikoita tarkoitit.
Meiltä lähtee sonnit välitykseen. Mutta varmaan jotain pari-kolme vuotiaaksi ne kasvatetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun nikistä ei taida tulla koskaan liinuskan lehmälle nimeä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Koska noi pistetään lihoiksi?
Huom? Koska saa Vispilän poikaa kaupasta?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:MISSÄ VIPINÄ??
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kyllä mäki olin ihan äimänkäkenä![]()
Aivan ihanan sulosia! :heart:
mäki haluaisin lehmäks, mut tuleeko koskaan H:ta? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Ihanii! :heart: Mäki haluun lehmä kaiman.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:En muista oonko Ynneli-Annelin takana (hyvinkin vois olla!), mutta jos A:lla ruvetaan nimeämään, niin mukana ollaan!
Nättejä vassuja teillä tehdään!
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Ihanii! :heart: Mäki haluun lehmä kaiman.![]()
Ihan Eemin äiti-87 en taida kelpuuttaa, mutta vaikka Eemi on mahdollinen, jo tänä vuonna!
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kyllä mäki olin ihan äimänkäkenä![]()
Aivan ihanan sulosia! :heart:
mäki haluaisin lehmäks, mut tuleeko koskaan H:ta? :snotty:
Kaikki tai melkein kaikki kirjaimet mennään vuorollaan läpi.
Mutta h ainakin käytetään.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja elä helvatas.....:Siis ooksää nimenny lehmäs palstalaisten mukaan??????
Joo!:heart:
Mulla on lehmäkaima. :heart: