Miksi yksin laulua pitää harrastaa

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Jos ei oo aikaa eikä paikkaa niin, että jokainen kerkeis siihen yksilölliseen opetukseen. Tyhmää, tosi tyhmää.. :(

Minä kun niin tahtoisin alottaa ihan oman harrastuksen että mieli piristyis eikä tarvis aina olla kotona. Ajattelin että siinä oiva harrastus mutta ne kykene laulamaan yksin kuuden muun edessä :snotty: Tahtoisin ottaa ihan yksityisiä laulutunteja josko sitte rohkaistuisin laulamaan myöskin yleisölle.
Mutta ei sitte |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Jos ei oo aikaa eikä paikkaa niin, että jokainen kerkeis siihen yksilölliseen opetukseen. Tyhmää, tosi tyhmää.. :(

Minä kun niin tahtoisin alottaa ihan oman harrastuksen että mieli piristyis eikä tarvis aina olla kotona. Ajattelin että siinä oiva harrastus mutta ne kykene laulamaan yksin kuuden muun edessä :snotty: Tahtoisin ottaa ihan yksityisiä laulutunteja josko sitte rohkaistuisin laulamaan myöskin yleisölle.
Mutta ei sitte |O

Voi harmi, eiks mitenkään löytysi mitään rakoo et sais mennä yksin. En minäkään pystysi laulaan muiden edessä, kun en laula ees miehen kuullen. Paitsi pilaillen.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:

Mutta ei sitte |O

Voi harmi, eiks mitenkään löytysi mitään rakoo et sais mennä yksin. En minäkään pystysi laulaan muiden edessä, kun en laula ees miehen kuullen. Paitsi pilaillen.. :xmas:

En minäkään kehtaa edes mieheni kuullen laulaa. Joskus vahingossa laulaa luikautan ja sit kun mies kehuu ni punastun ja häpeilen
:snotty: Tulee tosi vaivautunu olo. :headwall:

Joo, oikeen lievä häpeä.. :ashamed:

Mä olin pojan kans (2.5v) ostoksilla ja tultiin autolla kotia kohti. Radiosta tuli joku Anssi Kelan joku rämpytys. Hetken aikaa siinä laaleskelin kunnes takapenkiltä kuulu, et äigi hijjaa.. :ashamed: :whistle:

Joo, oikeen lievä häpeä.. :ashamed:

Mä olin pojan kans (2.5v) ostoksilla ja tultiin autolla kotia kohti. Radiosta tuli joku Anssi Kelan joku rämpytys. Hetken aikaa siinä laaleskelin kunnes takapenkiltä kuulu, et äigi hijjaa.. :ashamed: :whistle:

:laugh:

Ei ehkä niin kauheesti nosta itseluottamusta laulun saralla :laugh: On tuo meidänkin totuudentorvi joskus sanonut että "äiti riittää" :kieh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Le Pen:
No kuule, tuosta vaan valitset sopivan kuoron ja otat yhteyttä. Rohkeasti vaan mukaan. Saat laulaa eikä tarvitse laulaa yksin!

http://www.sulasol.fi/

Ei oo meillä päin noita :snotty:
Ja vaikka mielelläni harrastaisin molempia, kuoroa sekä yksinlaulua ni ennemmin yksinlaulua =) Jos siis saisin laulaa ja opetusta yksin :D

Yhteistyössä