En näe mitään syytä, miksei mies voisi adoptoida yksin, kun nainenkin voi. Nuo jotkut perustelut ei edes liity asiaan... :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tohtori vvv:vispilän ja lunaticin kaa samaa mieltä. kokemus on osoittanut, et kun tiukka paikka tulee, niin äiti on kumminkin viime kädessä sitovammin vastuussa lapsestaan. side äidin ja lapsen välillä on tiukempi ja elinikäisempi kuin isän ja lapsen välillä. hankippa maisteri gvv jostain tilasto jossa näkyy prosentteina perheensä jättäneet äidit ja perheensä jättäneet isät. siin on faktaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanokaa mitä sanotte, kerron miltä minusta tuntuu. Ei ketään lasta pitäisi mielestäni tarkoituksella jättää äidittömäksi.
Mutta isättömyys on ihan OK?
Tuo kyllä muakin ihmetyttää...Eikös isä ole aivan yhtä tärkeä kuin äiti?
Ei mun mielestä. Kovasti aina vouhkataan isien puolesta ja nostetaan samalle jalustalle äidin kanssa, mutta minä en ole samaa mieltä. Tietty siinä tapauksessa, että äiti vaikkapa pahoinpitelee lapsia, ryyppää paljon jne., on raitis ja pahoinpitelyä vastustava isä parempi. Mutta yleisesti ottaen, jos kumpikin ns. kunnollisia vanhempia, on siltikin mielestäni äiti tärkeämpi. Juu juu, kohta tulee tekstiä "kyllä mulle isä oli/on tärkeämpi", mutta kirjoitankin noin yleisesti ja omia tuntemuksiani tulkiten.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanokaa mitä sanotte, kerron miltä minusta tuntuu. Ei ketään lasta pitäisi mielestäni tarkoituksella jättää äidittömäksi.
Ei mun mielestä. Kovasti aina vouhkataan isien puolesta ja nostetaan samalle jalustalle äidin kanssa, mutta minä en ole samaa mieltä. Tietty siinä tapauksessa, että äiti vaikkapa pahoinpitelee lapsia, ryyppää paljon jne., on raitis ja pahoinpitelyä vastustava isä parempi. Mutta yleisesti ottaen, jos kumpikin ns. kunnollisia vanhempia, on siltikin mielestäni äiti tärkeämpi. Juu juu, kohta tulee tekstiä "kyllä mulle isä oli/on tärkeämpi", mutta kirjoitankin noin yleisesti ja omia tuntemuksiani tulkiten.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanokaa mitä sanotte, kerron miltä minusta tuntuu. Ei ketään lasta pitäisi mielestäni tarkoituksella jättää äidittömäksi.
Jep, kyllä äiti on aina äiti, ei siitä pääse mihinkään! Isä tulee vasta hyvänä kakkosena. =)
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanokaa mitä sanotte, kerron miltä minusta tuntuu. Ei ketään lasta pitäisi mielestäni tarkoituksella jättää äidittömäksi.
Jep, kyllä äiti on aina äiti, ei siitä pääse mihinkään! Isä tulee vasta hyvänä kakkosena. =)
Nuohan on vaan henk.kohtaisia kokemuksia ja mielipiteitä, ei faktoja jokaisen elämästä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanokaa mitä sanotte, kerron miltä minusta tuntuu. Ei ketään lasta pitäisi mielestäni tarkoituksella jättää äidittömäksi.
Nuohan on vaan henk.kohtaisia kokemuksia ja mielipiteitä, ei faktoja jokaisen elämästä =)
No yleensä jokainen pikkulapsi huutaa äidin perään, äiti on best! Sehän on ihan luonnollista, turha siitä alkaa vääntämään kättä.
Tietysti jos on aina ollut vaan isän kanssa, isä on number one, mutta silti väitän että lapselta puuttuu jotain suurta jos äiti puuttuu. Siltä on puolet sydämestä melkein irti, onhan pikkulapsi ja äiti kuitenkin aikamoisessa symbioosissa. Isän puuttuminen ei raasta lasta samanlailla.
Alkuperäinen kirjoittaja tohtori vvv:vispilän ja lunaticin kaa samaa mieltä. kokemus on osoittanut, et kun tiukka paikka tulee, niin äiti on kumminkin viime kädessä sitovammin vastuussa lapsestaan. side äidin ja lapsen välillä on tiukempi ja elinikäisempi kuin isän ja lapsen välillä. hankippa maisteri gvv jostain tilasto jossa näkyy prosentteina perheensä jättäneet äidit ja perheensä jättäneet isät. siin on faktaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No miehistä ei voi koskaan tietää.. voisi aika moni pedofiili anoa adoptiota, jos olis kovinkin helppoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanokaa mitä sanotte, kerron miltä minusta tuntuu. Ei ketään lasta pitäisi mielestäni tarkoituksella jättää äidittömäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sanokaa mitä sanotte, kerron miltä minusta tuntuu. Ei ketään lasta pitäisi mielestäni tarkoituksella jättää äidittömäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mielestäni lapset pitäisi ensisijaisesti yrittää adoptoida perheisiin joissa on molemmat vanhemmat (äiti ja isä tai 2 äitiä tai 2 isää), mutta jos naiselle annetaan mahdollisuus adoptoida yksin tämä mahdollisuun täytyy antaa myös miehelle!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No miehistä ei voi tietää, voisi aika moni pedofiili anoa adoptiota, jos olis kovinkin helppoa.
Ja naisistako voi mennä takuuseen?
No yleensä ottaen juu.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mutta mun mielestä miehen kuuluis vaan löytää itelleen se nainen jonka kanssa saada lapsia, eikä luovuttaa ja yrittää adoptoida. Miehellä se biologinen kello kun ei tikitä niin nopeasti kuin naisilla.
Alkuperäinen kirjoittaja mettään meni:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No miehistä ei voi tietää, voisi aika moni pedofiili anoa adoptiota, jos olis kovinkin helppoa.
No yleensä ottaen juu.
Tämä on kyllä kummallinen näkökanta!!! Voihan se pedofiili kyteä avioliitossa ollessakin. Eli väitätkö että yksinelävä mies on herkemmin kieroutunut pedofiili ja avioliitossa elävä, adoptiota hakeva mies??
Alkuperäinen kirjoittaja Sininen:Alkuperäinen kirjoittaja mettään meni:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No miehistä ei voi tietää, voisi aika moni pedofiili anoa adoptiota, jos olis kovinkin helppoa.
No yleensä ottaen juu.
Tämä on kyllä kummallinen näkökanta!!! Voihan se pedofiili kyteä avioliitossa ollessakin. Eli väitätkö että yksinelävä mies on herkemmin kieroutunut pedofiili ja avioliitossa elävä, adoptiota hakeva mies??
Peesi. Erittäin usein lasta käytetään seksuaalisesti hyväksi juuri oman kodin seinien sisällä ja on tapauksia missä käyttäjiä ovat joko molemmat vanhemmista tai mies käyttää ja nainen joka lapsen on synnyttänyt sulkee silmänsä tosiasialta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Sininen:Alkuperäinen kirjoittaja mettään meni:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No miehistä ei voi tietää, voisi aika moni pedofiili anoa adoptiota, jos olis kovinkin helppoa.
No yleensä ottaen juu.
Peesi. Erittäin usein lasta käytetään seksuaalisesti hyväksi juuri oman kodin seinien sisällä ja on tapauksia missä käyttäjiä ovat joko molemmat vanhemmista tai mies käyttää ja nainen joka lapsen on synnyttänyt sulkee silmänsä tosiasialta.
Oli miten oli, mutta mun mielestä yksinäisille miehille ei kannata adoptio-oikeutta antaa, ellei sitä jo ole. Yksinäisille naisille kyllä.