V
"vieras"
Vieras
Mulle vasta kateellisia? ollaankin, kun olen hoikka siitäkin huolimatta, että syön herkkuja (usein).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta onko tämä kateutta? Sitä en kiistä, että on ehkä vähän huonotapaista, mutta ei liene kateutta. En mä ainakaan ole ikinä tommosesta kateellinen, vaikka itse lihon jo pullapalan haistelemisesta![]()
Minä en kans tajua tätä kateuspointtia ollenkaan. Ihmiset voi ihmetellä toistensa erilaisuutta olematta kateellisia. Tai sanoa, että voivoi eikö se saa ikinä herkkuja sen enempää sääliä kuin kateutta tuntematta. Mä en kadehdi ketään, enkä taatusti ole ainoa tässä maassa. Päinvastoin epäilen, että suurin osa ihmisistä EI kadehdi.
Mä oon huomannu, et toiset ihmiset on ihan tajuttomat herkkänahkaisia kaikelle: niin nähtä västi tähn ketjuun kirjoittaneetkin laihduttajat.
Jos siis sanoo esim. hyvännäköiseksi laittautuneelle "ollaanpa sitä hyvännäköisenä" niin johan se miettii miks toisanonoin ja päättää ettei huomenna sit laittaudu kun kerta vittuillaan :O
Mutta onko tämä kateutta? Sitä en kiistä, että on ehkä vähän huonotapaista, mutta ei liene kateutta. En mä ainakaan ole ikinä tommosesta kateellinen, vaikka itse lihon jo pullapalan haistelemisesta![]()
Näin! Jos sanoo et vitsi et sulle sopii toi uusi tukka, niin sit ajatellaan et vanha oli varmaan tosi hirvee kun sitä se ei kehunu koskaan!
NAISET!
Naiset jää lapsiksi jostain syystä. Lapset kilpailee äidin rakkaudesta, aikuisena kilpailu jatkuu, kuka saa eniten huomiota ihan kun se olisi yhtä kuin rakkaus.