miksi ylipainosta pidetään automaattisesti rumana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuli vaan mielen taas noista ketjuista että: hyi yök,en vois seukata ylipainosen kanssa.
onhan ylipainoisissakin niitä jotka ei pidä ulkonäöstään huolta niinkuin on laihoissakin,mutta tiedän paljon lihavia ihmisä,niin miehiä kun naisia jotka on tosi hyvän näkösiä kiloineen kaikkineen ja pukeutuu hyvin jne..

voi tietty olla hyvännäköisiä pullukoitakin. itseäni paljas hyllyvä läski jotenkin etoo. siis että en haluaisi kovin ylipainoisen kanssa vällyjen väliin. silloin ei paljon auta, jos on vaatteet päällä ihan törkeen kivan näköinen...

ja anteex.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
jaa miten niin automaattisesti?

no minusta ainakin hyvin harvoin tulee mitään positiivista kommenttia ylipainoisille,aina vaan sitä negatiivista kritiikkiä.

no tältä palstalta on melkein turha odottaa mitään positiivista kommenttia mihinkään. mutta onneksi tämä ei peilaa tosielämää :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
jaa miten niin automaattisesti?

no minusta ainakin hyvin harvoin tulee mitään positiivista kommenttia ylipainoisille,aina vaan sitä negatiivista kritiikkiä.

musta ylipaino on aina jotenkin rumaa. olipa kyseessä ylipainoinen ihminen tai ihmisen ylipainoiseksi syöttämä kissa/koira tms. se ei vaan jotenkin istu päälle, se läski siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No voiko oikeasti joku väittää että lihavuus on esteettisesti kaunista??

Ja puhun nyt tosiaan ylipainoisista, en mistään viiden kilon ylipainosta :whistle:

Ihminen voi olla kasvoiltaan kaunis vaikka painaisi 150kg!
Itselläni aina ollut itsetunnon kanssa ongelma, olen pitänyt itseäni rumana. Viimeisimmän puolen vuoden aikana olen kuitenkin saanut lisää itseluottamusta ja voin oikeasti sanoa olevani kaunis =)

Ehka niita pidetaan rumina, koska kautta aikain ihmiset ovat halunneet itselleen terveen kumppanin jonka kanssa perustaa perheen ja jatkaa sukua. Reilusti ylipainoiset ovat harvemmin terveita...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ehka niita pidetaan rumina, koska kautta aikain ihmiset ovat halunneet itselleen terveen kumppanin jonka kanssa perustaa perheen ja jatkaa sukua. Reilusti ylipainoiset ovat harvemmin terveita...

Eiköhän jossain vaiheessa olleet rehevät naiset enemmänkin suosiossa...ja tuskin ne laihat mallipimutkaan siitä terveimmästä päästä on

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Eiköhän jossain vaiheessa olleet rehevät naiset enemmänkin suosiossa...ja tuskin ne laihat mallipimutkaan siitä terveimmästä päästä on

Niin, keskiajalla lihavuus oli terveyden, vaurauden ja hedelmällisyyden merkki. Laihoja pidettiin rumina ja epäkelpoina kaikinpuolin, köyhinä luusereina.

Siis.. Mä tiedän että rumuus on ne läskit. Ei sen ihminen valoisuus tai persoona.
En usko että keskiajalla lihavia pidettiin kauniita. Kyllä sopusuhtaisuus on varmaan aina miellyttänyt silmää. Mutta lihavia pidettiin menestyvinä. Myös keskiajalla jo tajuttiin että liiallinen syöminen aiheuttaa sairauksia. Silloin myös oli laihdutuskuureja. Moni paastosi lihasta ja olutmassut olivat tuttu näky jo silloin.

Tiedän pari miestä joilla seksuaalisina fetisseinä erityisen lihavat naiset. Toinen heistä onkin naimisissa tällä hetkellä yhden fantasiansa kanssa. Myös mulla oli aikanaan läskifantasia. Näin ylipainoisen siistin miehen perverssillä tavalla kiihottavana. Kunnes kohtasin todella ilkeän ja lihavan miehen niin mun maku muuttui takaisin hoikat-lihaksikkaat norm. vartalomiehet. Alkoi ällöttää koko fetissi.

Monia "kauneusihanteita " voi ohjata myös seksuaalisuus. Nyt olen miesten suhteen tosi tavis linjalla.

tiedän kyllä kauniita ylipainoisia. mutta tiedänmyös rumia ylipainoisia, mutta tiedänmyös kauniita laihoja ja rumia laihoja!!
jos ylipainoinen ihminen osaa pukeutua oikein ja huólehtii itsestään, esim. pitää istuvia vaatteita ja ehostaa itseään niin kyllä saa kauniiksi itsensä ja myös se että kaikki ylipainoiset ei ole sellaisia kamalia ihrapalloja joilla se läski roikkuu..

sellainen lihava joka ei pidä huolta itsestään ja läskit roikkuu sieltä täältä niin ei se kovin kauniin näköistä ole, mutta ei ole laihakaan jos ei itestään yhtään huolehdi ja jos on liian laiha niin että luut paistaa niin kyllä sekin melko ruman näkösitä on!!!!

Mä oon ollut kyllä miesten mielestä ihan nätti kasvoiltani mutta mulla on ollut kuitenkin itsetunto-ongelmia yläasteikäsestä lähtien. Eikä se auttanut yhtään kun olin viime aikoina ylipainonen, mutta nyt kun olen saanut painoa pois niin on itsetuntokin palautunut kohdilleen. Enää en jaksa edes välittää pilkkahuudoista ja harvemmin niitä täällä on tullutkaan niitä huuteluja. Mun mielestä tosi ylipainoset on niitä saanut enemmän kuin mä.

Ei rumuus liity asiaan mitenkään, mutta itse tulkitsen sen niin että ylipainoinen ihminen ei ole kovin liikunnallinen eikä syö terveellisesti - turha väittää muuta, eivät ne kilot ole tyhjästä kertyneet - ja itse taas en kestäisi sellaisia elintapoja omaavaa kumppania. Haluan että toinen jaksaa lähteä kanssani juoksulenkille eikä omista elämäänsä ylensyömiselle.

:saint: