N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei rumuus liity asiaan mitenkään, mutta itse tulkitsen sen niin että ylipainoinen ihminen ei ole kovin liikunnallinen eikä syö terveellisesti - turha väittää muuta, eivät ne kilot ole tyhjästä kertyneet - ja itse taas en kestäisi sellaisia elintapoja omaavaa kumppania. Haluan että toinen jaksaa lähteä kanssani juoksulenkille eikä omista elämäänsä ylensyömiselle.
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuli vaan mielen taas noista ketjuista että: hyi yök,en vois seukata ylipainosen kanssa.
onhan ylipainoisissakin niitä jotka ei pidä ulkonäöstään huolta niinkuin on laihoissakin,mutta tiedän paljon lihavia ihmisä,niin miehiä kun naisia jotka on tosi hyvän näkösiä kiloineen kaikkineen ja pukeutuu hyvin jne..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei rumuus liity asiaan mitenkään, mutta itse tulkitsen sen niin että ylipainoinen ihminen ei ole kovin liikunnallinen eikä syö terveellisesti - turha väittää muuta, eivät ne kilot ole tyhjästä kertyneet - ja itse taas en kestäisi sellaisia elintapoja omaavaa kumppania. Haluan että toinen jaksaa lähteä kanssani juoksulenkille eikä omista elämäänsä ylensyömiselle.
Tiedätkö että näin ei jokaisella lihavalla ole! Ei siis ylensyö eikä muutenkaan elä epäterveellisesti!? Voi olla jokin sairauskin jonka vuoksi on lihava ja laihdutuskaan ei ole kovin helppoa!! Ettei pitäis kyllä yleistää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mä pidän kyllä kaikkein ruminpana niitä, joitten pään sisus on täynnä kusta
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei rumuus liity asiaan mitenkään, mutta itse tulkitsen sen niin että ylipainoinen ihminen ei ole kovin liikunnallinen eikä syö terveellisesti - turha väittää muuta, eivät ne kilot ole tyhjästä kertyneet - ja itse taas en kestäisi sellaisia elintapoja omaavaa kumppania. Haluan että toinen jaksaa lähteä kanssani juoksulenkille eikä omista elämäänsä ylensyömiselle.
Tiedätkö että näin ei jokaisella lihavalla ole! Ei siis ylensyö eikä muutenkaan elä epäterveellisesti!? Voi olla jokin sairauskin jonka vuoksi on lihava ja laihdutuskaan ei ole kovin helppoa!! Ettei pitäis kyllä yleistää!!!
no joo mutta aika pienellä prosentilla on sairaus. Ei toki kadulla tuntematonta voi syyttää mässäilystä, mutta suurimmalla osalla se on se liikunnan puute. Ei siitä pääse yli eikä ympäri
Alkuperäinen kirjoittaja .:Ihminen pitää luonnostaan sairautta rumana, koska sairaan kanssa ei kannattanut lisääntyä ja suuri ylipaino on sairaus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuli vaan mielen taas noista ketjuista että: hyi yök,en vois seukata ylipainosen kanssa.
onhan ylipainoisissakin niitä jotka ei pidä ulkonäöstään huolta niinkuin on laihoissakin,mutta tiedän paljon lihavia ihmisä,niin miehiä kun naisia jotka on tosi hyvän näkösiä kiloineen kaikkineen ja pukeutuu hyvin jne..
Alkuperäinen kirjoittaja suvaitsevaisuutta peliin:Eräs ystäväni on isokokoinen; pitkä ja reilusti ylipainoinen, mutta todella näyttävän ja hyvännäköinen nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja suvaitsevaisuutta peliin:Eräs ystäväni on isokokoinen; pitkä ja reilusti ylipainoinen, mutta todella näyttävän ja hyvännäköinen nainen.
Mutta sairas. Sori vaan, niin se ikävä kyllä on.
Alkuperäinen kirjoittaja suvaitsevainen normaalipainoinen:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja suvaitsevaisuutta peliin:Eräs ystäväni on isokokoinen; pitkä ja reilusti ylipainoinen, mutta todella näyttävän ja hyvännäköinen nainen.
Mutta sairas. Sori vaan, niin se ikävä kyllä on.
Juu ei ole, oikein terve ihminen on. Mutta sovitaanko niin, että saat toki olla ihan mitä mieltä asiasta haluat ( ei varsinaisesti tuon tyyppinen ajatusmaailma enempäänsä kiinnosta ).
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Mä pidän kyllä kaikkein ruminpana niitä, joitten pään sisus on täynnä kusta
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei rumuus liity asiaan mitenkään, mutta itse tulkitsen sen niin että ylipainoinen ihminen ei ole kovin liikunnallinen eikä syö terveellisesti - turha väittää muuta, eivät ne kilot ole tyhjästä kertyneet - ja itse taas en kestäisi sellaisia elintapoja omaavaa kumppania. Haluan että toinen jaksaa lähteä kanssani juoksulenkille eikä omista elämäänsä ylensyömiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei rumuus liity asiaan mitenkään, mutta itse tulkitsen sen niin että ylipainoinen ihminen ei ole kovin liikunnallinen eikä syö terveellisesti - turha väittää muuta, eivät ne kilot ole tyhjästä kertyneet - ja itse taas en kestäisi sellaisia elintapoja omaavaa kumppania. Haluan että toinen jaksaa lähteä kanssani juoksulenkille eikä omista elämäänsä ylensyömiselle.
Näin minäkin ajattelen. Miehen tulee olla urheilullinen, koska itsekin olen sellainen ja oikein kauhistuttaa lähteä metsälenkille, jos toinen hikoilisi ja huohottaisi jo ensimmäisten kilometrien jälkeen (kun sen vihdoin olen lenkille saanut mukaani).
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Näin minäkin ajattelen. Miehen tulee olla urheilullinen, koska itsekin olen sellainen ja oikein kauhistuttaa lähteä metsälenkille, jos toinen hikoilisi ja huohottaisi jo ensimmäisten kilometrien jälkeen (kun sen vihdoin olen lenkille saanut mukaani).
Vähän näin minäkin ajattelen. Jotenkin myös se ajatus ihmisestä, joka ei tykkää liikkua tai ei ylipainon vuoksi pysty siihen tai elintavat on jotain sohvalla sipsien mussuttamista ja töllön katsomista... Ei kiinnosta. On tietty aktiivisia ja liikunnallisia ylipainoisia, paljonkin, mutta tuo mielikuva tuli ensin.