Miksi?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Miksi tuon 6v neitokaisen tarvii joka ainoasta asiasta kysyä, että miks?
Ja sitten, kun yritän perustella parhaani mukaan, niin ei auta, aina vaan miks?

Miks en saa hajottaa television pahvilaatikkoa? No koska se televisio pitää kuljettaa siinä, kun muutetaan. Miks? No koska se menee muuten helposti rikki. Miks? :headwall:

Miks mun tarvii mennä nukkumaan ennen sua? No koska sä olet lapsi ja aikuiset haluu vähän illalla vielä kattoo telkkaria. Miks? No koska sieltä tulee elokuva. Miks mä en saa kattoo? No koska se ei oo lapsille sopiva elokuva. Miks? Mitä siinä sit tapahtuu? :headwall:

Miks sä oot äiti noin tyhmä? Jaa-a, jos mä sen tietäisin, niin en kai olis näin tyhmä!

|O |O |O

Ai muillakin.
Meillä myös tyhmä äiti ,kun ei anna tehdä mitä lystää ja syödä mitä lystää.
Ja kyllä meilläkin "pääsee" perustelemaan juurikin kysymykseen Miksi????

*Se on äidin osa se*

meilläkin
6v poika tuli käymään pissalla alakerrassa ja huomasi että pelasin(buzz tv-visaa)
niin hän sitten vain ilmoitti että huomenna hän sitten pelaa myöhään koska sinäkin pelaat

aina jotain, olen kanssa alkanu sanomaan että koska minä olen aikuinen ja sinä olet lapsi

Miksi-kyselykausi pistää kyllä vanhemmat lujille :whistle:

Sitä miksi-kysymysten sarjaa kun voi jatkaa käytännössä loputtomiin. Lopultahan se on pakko panna poikki jollain umpikujavastauksella tyyliin "siks ku mä oon aikuinen ja sanon niin, piste!"

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Miksi-kyselykausi pistää kyllä vanhemmat lujille :whistle:

Sitä miksi-kysymysten sarjaa kun voi jatkaa käytännössä loputtomiin. Lopultahan se on pakko panna poikki jollain umpikujavastauksella tyyliin "siks ku mä oon aikuinen ja sanon niin, piste!"

Siihen saa meillä poitsu vielä viimeisen pisteen. Se tuumaa että 'piste-fi'.
:headwall:

Yhteistyössä